Olen raskaana vkolla 25. Mieheni ei ole halunnut kertoa perheenlisäyksestä vanhemmilleen. Viimeksi ollaan tavattu hänen vanhempansa joulun pyhinä. Raskaus ei näy vieläkään, jos päällä löysät vaatteet.
Loukkaantuisitteko tulevina isovanhempina siitä, ettei teille ole ko. asiasta kerrottu?Mielipiteitä? Vai olisiko sillä merkitystä, koska sen saa tietää?
Perusteluna mieheni sanoo sen, etteivät ole koskaan kiinnostuneita hänen asioistaan. Isänsä unohtaa syntymäpäivät. Tänäänkin äitinsä soitti ja tapansa mukaan puhui vain itsestään ja mieheni sisaruksesta. Kuulin, kun mieheni vastaili vain "aha", "niin" jne. Mielestäni on mieheni asia kertoa omille vanhemmilleen.Kohtahan tämä toki näkyykin, mutta vaikka asutaan samalla paikakkunnalla, turhan usein ei nähdä.
Tuleva lapsenlapsi
3
204
Vastaukset
- arvonanto
No teilläkin on omat vikanne ja miehen vanhemmilla omansa . He ilmeisesti haluavat pitää hyvät välit ,eivätkä utele , vaan puhuvat jotain puhuakseen muiden kuulumisia .
Suu se on miehelläsikin, voisi iloisesti kertoa kuulumisianne , ihan arjen asioita , eikä töksyilisi lyhyillä vastauksilla .
Haudalla on turha miettiä sitten käytöstään , nyt on aika aikuistua ja antaa kunnioitus vanhemmille sellaisina kuin he ovat.
Asiaan : lähettäkää heille ultakuva postissa ja laittakaa viesti , että alkavat miettiä uutta arvonimea , mummi , vaari , pappa , mummo....
Pahinta , että kuulee muualta , silloin loukkaantuisin . - epun mummi
Kertokaa ihmeessä itse ettei tieto tule ns. kyliltä. Et kertonut minkä ikäisiä olette?
Jos olette molemmat jo aikuisia ja ammatit valmiina niin en ymmärrä mitä heillä voisi olla uutta tulokasta vastaan.
Itse ainakin olin ihan ikionnellinen saadessani tiedon mummuksi tulosta. : ) - ei vielä mummu
Kyllä minä ainakin haluaisin kuulla ihan siltä omalta pojaltani nuo kuulumiset, olisi tosi loukkaavaa kuulla vauvauutiset joltain sivulliselta, mutta jos haluaa mielipahaa omille vanhemmillleen on asia erikseen:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e993075- 1041941
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä331889- 1211763
- 1461736
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871423- 1231341
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210