Olipa todella huono leffa pitkästä aikaa???
Miksi näitä leffoja tehdään kun käsikirjoitus on kehno, ratsastetaan tietenkin sarjan nimellä, mutta eihän tässä ole mitään järkee...
Mission Impossible 4 ?
4
214
Vastaukset
- Veteranfan
Omasta mielestäni tämä uusin Mission:Impossible-Ghost Controll oli omassa lajissaan kelpoa hollywoodviihdettä.Elokuvassa ei tietenkään ole sanomallista ideaa ydinsodan vaarasta.Mutta ohjaaja Brad Bird osaa tehdä viihde-elokuvaa paremmin kuin moni toimintaelokuvien ohjaaja.Tämä sarjan 4. osa on parempi kuin sarjan kaksi ensimmäistä osaa,ainakin kihelmöivän jännittäviä kohtauksia on Brad Bird saanut aikaiseksi,mikä on tietenkin todella harvinaista nykypäivän toimintelokuvissa.
Ensikatsomisella elokuva tuntuu lipun lunastuksen arvoiselta katsomiskokemukselta.Ikävä ei pääse syntymään juuri missään kohdassa.Brad Bird on tehnyt aiemmin animaation Rottatatouille,jotenkin tuntuu siltä että Birdillä animaation tekijällä on sitä tärkeää visuaalistasilmää,mitä ennenkaikkea seikkailuelokuva tarvitsee.Aiempien osien ryppyotsaisuus loistaa poissaoloaan,mikä vain lisää elokuvan viihdearvoa.
TÄHTIÄ ¤¤¤¤ - BroodSoup6
Siis todellakin omituinen hybetys leffasta joka erittäin tylsä?
Oli helpotus kun pääsi pois penkistä lähes nukahtamistilasta!
Käykää ihmiset katsomassa ylihybetys-leffa ja pettykää 12€ lipun hinnalla!!!
Tähtiä ¤¤ - kaali n
Huippuleffa. Ja Cruise teki itse omat stunttinsa: siinä on pullamössösukupolvelle ihmettelemistä!
Jostain syystä Tom Cruise agenttina ei oikein vakuuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689