Kyllä se auttaa

Kädetkin alkoivat karhentua, kun huoneilma kuivuu ja pakkanen puraIsee.
Rasvaakaan en jatkuvasti viitsinyt levittää.
Vanha laivakokki sanoi, että hiero käsissäsi käytettyjä kahvinporoja.
Niinpä aloin ottaa suodatinpussista, ennen sen poisheittoa, kourallisen poroja ja hieroin käsiin ja pesin sitten pois.
Minusta tuntuu, että se konsti on auttanut.

Mitähän muita konsteja olisi?

6

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ramoona*

Käsien rasitusta ja pesua voi vähentää, kun käyttää suojakäsineitä märissä ja likaisissa töissä, kuten perunoita kuoriessa ja tiskatessa.
      Apteekista voi pyytää rasvaisinta perusvoidetta ja levittää sitä yöksi reilusti käsiin, päälle puuvillahanskat. Jotkut käyttävät ruokaöljyäkin.
      Silakoitten perkuu on tehokas käsihoito, valitettavasti vaan hyöty huuhtoutuu käsienpesuveden mukana pois. Sitruunallahan kädet saa taas hyväntuoksuisiksi.

• Tuosta tulikin mieleen antaa käsille tehokas rasvaushaude. Tällä kertaa käytin Rasvaista Hydran perusvoidetta (apteekkitavaraa) ja vedin käsiini kertakäyttömuovihanskat. Ei haittaa tätä näpyttelyä ja hiiren pitelyä. Hautukoot nyt kännyt jonkin aikaa pehmeiksi.

• Tummeli on myös hyvä käsi-ja jalkarasva.
        Meidän jalkahoitaja käyttää sitä,kun hieroo jalkojamme.
        Minä usein yöksi rasvaan käteni sillä.

Apteekista sitä saa eikä ole kallistakaan.

Pakkanen pyörii edelleen parissakympissä.

Kävin päivällä kälyllä kylässä.
        kohta kait pitää ruveta seuraamaan niitä vaali tuloksia.
        näkyillään...

• muori67 kirjoitti:

Tummeli on myös hyvä käsi-ja jalkarasva.
        Meidän jalkahoitaja käyttää sitä,kun hieroo jalkojamme.
        Minä usein yöksi rasvaan käteni sillä.

Apteekista sitä saa eikä ole kallistakaan.

Pakkanen pyörii edelleen parissakympissä.

Kävin päivällä kälyllä kylässä.
        kohta kait pitää ruveta seuraamaan niitä vaali tuloksia.
        näkyillään...

Tuolla toisaalla muuan nainen sanoo käyttävänsä rypsiöljyä kuivien jalkapohjien hoitoon. Pitääkin kokeilla mut ehkä kesäaikana.

Nyt minulla on apteekin Relaxant voidetta sen kätevän nokka/pumppupullon takia. Tämän apotek voiteen sanotaan parantavan jopa jalkojen verenkiertoa.

• Kuivat kädet saa kyllä kuntoon rasvaamalla ja hoitamalla,
      mutta osaako kukaan antaa neuvoa mitä tehdä' suun kanssa kun yöllä herätessä tai aamuisin kieli ei pyöri eikä tanssi
      kun on koko oloalue kuin kuivunut korppu.

Kysyin kerran neuvoa terv.asemalta , lääkäri kehoitti ostamaan apteekista joitain imeskeltäviä namuja, mutta minun vatsa ei tykännyt siitä imeskelystä koska niissä oli maustetta joka sekoitti koko vatsan

• 69

Minulla myös sama ongelma käsissä,siksi rasvaista perusvoidetta ja puuvillaist käsineet olen laittanut yöksi.
        Nukkuessani otan ne vain aina pois!

Suun kuivuminen johtuu mnoesti siitä,että nukkuessa makaa selällään ja
        hengittelee suun kautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4269
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1223
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      918
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      114
      855
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      837
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      826
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      789
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      773
    Aihe