Ostin reilu puolivuottasitten faunattaresta 2 poika marsua .. siellä siis sanottiin että ne ovat poikia ! 2 viikkoa sitten huomasin että häkissä oli 2 marsuvauvaa .. äkkiä selvitettiin kumpi oli oikeasti poika ja se erihäkkiin . ja nyt on siltä pallit lähtenyt .. ja pitäis meidän miettiä paljonko marsu vauvoista voi pyytää , ei siis ole vielä luovutusiässä mutta valmiiksi kotia ja hintaa pitäs miettiä sillä uuteen kotiin poikaset kumminkin annetaan jos vaan löytyy ! ajateltiin pyytää niistä 40-45 € , koska tarkistutetaan ne eläinlääkärillä ensin !! onko liian paljon ? vastatkaa nopeasti ! ja onko halukkaita ostajia ? :)
marsuvauvoja
6
147
Vastaukset
- tytöntyllerö84
Hei,
Missä päin suomea marsu vauvat asuvat?? Etsin marsu tytölleni seuraa,
eli tyttö marsua etsimme. ´Marsumme on nyt 6kk.
Yst.terv. Tytön tyllerö. :) - -Mersu-
Puhdasrotuiset maksavat 40-60€, joten kyllä tuo hinta kovalta kuulostaa. Mutta aina voi yrittää :)
- IWANTTHEMBUT...
Muuten ottaisin mut vanhemmat ei suostu ja oon vast 11v...
- Usko pois
Jos tietäisit mitä marsun hoitoon kuuluu niin et varmasti haluaisi itsekkään marsuja :DD
- Anonyymi
Usko pois kirjoitti:
Jos tietäisit mitä marsun hoitoon kuuluu niin et varmasti haluaisi itsekkään marsuja :DD
Meillä on ollut itselläkin aijemmin marsuja ja ne nyt niin hankalia ole
- marsu tyttö
onko marsut kumpaa sukupuolta ja misä oäin suomea asut ?? itse asun oulun lähellä ja olisin innokas ottamaan kaksi marsua mieluiten kumpikin tytöjä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076