Mikä siinä on, että lesbojen seuranhakupiireissä on niin paljon sellaisia, jotka ei voi sietää ylipainoa? Toki ylipaino on varmaankin ihan valtaväestön mielestä "turn off", mutta se tuntuu korostuvan lesbojen keskuudessa.
Itse olen ylipainoinen lesbo ja torjuntaa on tullut. Riittävästi. Niin paljon, että alan jo hermostua; enkö kelpaa kenellekään? Olen hyvä tyyppi, mutta onko mua sitten vain niin kammottava katsoa?
Anteeksi, eksyin hieman sivuradoille. Mutta niin, on rutkasti heteromiehiä, jotka hakevat isokokoista naista, mutta >xl-vaatteisiin pukeutuvaa naista on hakenut tarkalla silmälläni huomioiden vain pari lesboa.
Tai no, ei sitä välttämättä hakemalla tarvitsisi hakea, mutta kunhan tässä nyt edes kelpaisi.
Lihavat lesbot
48
2075
Vastaukset
- kyllälöytyy
Hyvin kelpaa! Täällä ilmoittautuu yksi m-kokoinen nainen joka pitää m-xxxxl naisista. ei laihoista :)
- big_one
Haluaisitko kertoa, miksi? Tai, no, eihän siihen välttämättä selitystä tarvitse olla. Mutta eniten mietityttää, että mikä sun silmin on kauneinta isokokoisessa naisessa?
- kylläkelpaismulle
big_one kirjoitti:
Haluaisitko kertoa, miksi? Tai, no, eihän siihen välttämättä selitystä tarvitse olla. Mutta eniten mietityttää, että mikä sun silmin on kauneinta isokokoisessa naisessa?
Muodot, tuntuu hyvältä, näyttää paremmalta kuin laihat
- emotion
kyllälöytyy: Pakko tunkee tähä väliin ja kysyy et oisko sulla antaa emailia?
- kyllälöytyy
emotion kirjoitti:
kyllälöytyy: Pakko tunkee tähä väliin ja kysyy et oisko sulla antaa emailia?
wertynen@gmail.com :)
- big is beautiful
big_one kirjoitti:
Ei välttämättä silmin ole kauneinta isokokoinen, mutta tuntuu paremmalta. Tykkään pehmeästä... Ryhdikäs ja reipas voisi silti olla eikä mikään valahtanut kasa. Valahtanut luukasa on kyllä vielä huonompi, niitäkin näkee.
- non capisco
big is beautiful kirjoitti:
Ei välttämättä silmin ole kauneinta isokokoinen, mutta tuntuu paremmalta. Tykkään pehmeästä... Ryhdikäs ja reipas voisi silti olla eikä mikään valahtanut kasa. Valahtanut luukasa on kyllä vielä huonompi, niitäkin näkee.
Hyvä että on monenlaisia makuja mutta itse en kyllä käsitä mitä kaunista on ihrassa tai sen tunnussa, en kykenis. Mutta tämä nyt on vain mun päähis.
- vierestäseurannutT
big is beautiful kirjoitti:
lihava harvemin on ryhdikäs saatikka reipas,jos olis oikeesti,se ei ois lihava.semmonen voi teeskennellä töissä mut sit kotona piilossa mennään jääkaapille ja lahnataan oikosenaan tolppakintut seinällä,syödää suruun et suupielistä boilerinkoivet ja pasteijat vaa sinkoilee !
- 5+7
Eipä laihakaan kelpaa, jos ei ole kaunis. Lesbot ovat loppujen lopuksi yllättävän pinnallista porukkaa. Niin on suurin osa heteroistakin, mutta siellä sentään tarjonta on sen verran laajempaa, että vähemmän viehättävälläkin on mahdollisuuksia löytää kumppani.
- Luc
Itseäni ainakin kuvottaa liian lihavat naiset, kuten myös miehetkin, vaikka en heitä sillä silmällä katsele.
Lihavuus on merkki saamattomuudesta ja laiskuudesta, koska kuka tahansa ylipainoinen voi laihtua, jos vaan viitsii hikoilla sen eteen. Laihuuskaan ei ole hyvästä, sillä tuttavapiirissäni olen nähnyt liian monta syömishäiriöistä tapausta, etten haluaisi katsella sitä touhua myös suhteessa. Lisäksi pitää olla muotoja, joista saa kiinni...
Kultainen keskitie voittaa siis tässäkin tapauksessa, eli joku 10 kilon ylipaino ei haittaa, kunhan on normaalimitoissa.- Fit or fat
Muakaan ei haittaa jos on hieman ylipainoinen.Esimerkkinä voisin antaa ex.Nylon Beatin Erinin.Vaikka olis siitäkin vielä vähän pulskempi, ei haittais.
Mut sit jos on todella lihava.Sellainen jolla on ihan älyttömät makkarat ja että hikoo ja hengästyy pienestäkin fyysisestä rasituksesta, niin se ei vaan ole mun mielestä kaunista katsottavaa.Ja kun kuitenkin on seksuaalisuudesta kyse, niin en haluais seksii sellaisen kans:(
Mut siis sopivasti pullukka on ihan nätti ja haluttava mun silmissä.Kelpais kyllä mulle. - no thanks
Fit or fat kirjoitti:
Muakaan ei haittaa jos on hieman ylipainoinen.Esimerkkinä voisin antaa ex.Nylon Beatin Erinin.Vaikka olis siitäkin vielä vähän pulskempi, ei haittais.
Mut sit jos on todella lihava.Sellainen jolla on ihan älyttömät makkarat ja että hikoo ja hengästyy pienestäkin fyysisestä rasituksesta, niin se ei vaan ole mun mielestä kaunista katsottavaa.Ja kun kuitenkin on seksuaalisuudesta kyse, niin en haluais seksii sellaisen kans:(
Mut siis sopivasti pullukka on ihan nätti ja haluttava mun silmissä.Kelpais kyllä mulle.Itse hikoilen salilla ja syön nuukasti, ajattelen, että on sillai parempi elämä kun on terveyttä ja hyvä olo. Kumppaniksi en halua mitään potentiaalista verenpainetauti / sydäri / aivohalvauspotilasta. Ulkonäkö ei haittaa jos on tosi lahjakas tai kiinnostava persoona, mutta yleensä lihavilla vaan on huono itsetunto ja ne viettää aikansa sohvalla eli siis eivät ole kiinnostavia. On se lihavuus myös periksiantamisen merkki; jos ei itsensä eteen viitsi nähdä vaivaa edes sen vertaa niin missä sitten. Lihavuudesta on kumminkin helppo päästä eroon liikkumalla ja syömällä ja jos ei pääse, on kyse jo mielenterveysongelmista, esim. ahmimisesta. Syömishäiriöt, kaikki, on tosi vaikeita hoidettavia eikä siksikään lihavat (tai laihat) kiinnosta; en siis halua sitä potilasta kotiin.
- sanonpahanvaan
no thanks kirjoitti:
Itse hikoilen salilla ja syön nuukasti, ajattelen, että on sillai parempi elämä kun on terveyttä ja hyvä olo. Kumppaniksi en halua mitään potentiaalista verenpainetauti / sydäri / aivohalvauspotilasta. Ulkonäkö ei haittaa jos on tosi lahjakas tai kiinnostava persoona, mutta yleensä lihavilla vaan on huono itsetunto ja ne viettää aikansa sohvalla eli siis eivät ole kiinnostavia. On se lihavuus myös periksiantamisen merkki; jos ei itsensä eteen viitsi nähdä vaivaa edes sen vertaa niin missä sitten. Lihavuudesta on kumminkin helppo päästä eroon liikkumalla ja syömällä ja jos ei pääse, on kyse jo mielenterveysongelmista, esim. ahmimisesta. Syömishäiriöt, kaikki, on tosi vaikeita hoidettavia eikä siksikään lihavat (tai laihat) kiinnosta; en siis halua sitä potilasta kotiin.
Joo. Minun naisihanteeni ja käsitykseni ei vastaa salilla hikoilevaa, verkkareissa kulkevaa lihaskimppua. Noilla mainitsemillasi taudeilla ei välttämättä ole mitään tekemistä pienen ylipainon kanssa. Naisessa pitää olla kaunista muotoa ja jotain mistä ottaa kiinni. En ole kiinnostunut pikkupoika -vartaloista, potentiaalisista mielenterveysongelmaisista neuroottisine saliharrastuksineen.
- no thanks
sanonpahanvaan kirjoitti:
Joo. Minun naisihanteeni ja käsitykseni ei vastaa salilla hikoilevaa, verkkareissa kulkevaa lihaskimppua. Noilla mainitsemillasi taudeilla ei välttämättä ole mitään tekemistä pienen ylipainon kanssa. Naisessa pitää olla kaunista muotoa ja jotain mistä ottaa kiinni. En ole kiinnostunut pikkupoika -vartaloista, potentiaalisista mielenterveysongelmaisista neuroottisine saliharrastuksineen.
Nuorena vähän ylipainoinen on aikuisena hervottoman lihava. Jos minua ei kiinnosta lihava niin ei, eihän sinuakaan kiinnosta trimmatut naiset. Oma saliharrastukseni ja ulkonäköni tai ihanteeni ei kyllä ole kuvailemaasi laatua. Pidän ihmisistä, jotka huolehtivat itsestään ja ulkonäöstään.
- M:L
no thanks kirjoitti:
Itse hikoilen salilla ja syön nuukasti, ajattelen, että on sillai parempi elämä kun on terveyttä ja hyvä olo. Kumppaniksi en halua mitään potentiaalista verenpainetauti / sydäri / aivohalvauspotilasta. Ulkonäkö ei haittaa jos on tosi lahjakas tai kiinnostava persoona, mutta yleensä lihavilla vaan on huono itsetunto ja ne viettää aikansa sohvalla eli siis eivät ole kiinnostavia. On se lihavuus myös periksiantamisen merkki; jos ei itsensä eteen viitsi nähdä vaivaa edes sen vertaa niin missä sitten. Lihavuudesta on kumminkin helppo päästä eroon liikkumalla ja syömällä ja jos ei pääse, on kyse jo mielenterveysongelmista, esim. ahmimisesta. Syömishäiriöt, kaikki, on tosi vaikeita hoidettavia eikä siksikään lihavat (tai laihat) kiinnosta; en siis halua sitä potilasta kotiin.
Useat ylipainoiset ihmiset nauttivat ruuan syömisestä kokoajan tai niillä ei ole tekemistä,joten syömisestä tulee "tekemistä". Joillakin on niin,että ovat vaan laiskoja eivätkä halua tehdä muuta
kuin kattoo telkkuu ja syödä.En mäkään haluais seurustella ylipainoisen kanssa, jonka takia pitäis olla kokoajan huolissaan kuoleeko tai laskee montako vuotta elää viellä ja sen ihmiset pitäis myös tajuta,mutta kyl mä muuten olisin ylipainoisen kanssa.Yleisesti ottaen ihastun tai rakastun ihmiseen hänen silmistään,mutta "silmät ovat sielunpeili".
- 23366
"Vaikka ois sitäkin pulskempi" ?? Siis väitätkö, että Erin on pulska? On kyllä todella kaukana mistään pullukasta.
Oon täysin samaa mieltä, Erin ei todellakaan ole mikään pulska, kaukana siitä.
- aikkis
Mua viehättää ihmisessä urheilullisuus eikä urheilua harrastava voi olla kovin lihava, ehkä kiinteästi pullukka. Kaunis liikehdintä ja sopusuhtainen vartalo vaan nappaa.
- f4ck
On ylipainoa ja sit on ihan älyttömästi ylipainoo, ja mä luulen ett jos on todella fläsä ni se kertoo paljon elämäntavoista ja varmasti siinä on myös terveyden kanssa ongelmii ja se ei ehkä oo kauheen seksyy eikä kiinnostavaa.
Mut jos on sopivasti lihava ni en todellakaa usko ettei ottajii olisi. Mä vain sitä ett mitä jos se ei ookkaa niistä kiloista kii? Sä ite tiedät kui paljon sulla elopainoo on ja miten se jakautuu, jos sä oot omasta mielestäs ok ja et kyyristele ja näytä sille ett häpeet ittees ni mä kyl epäilen ett sun ylipainos on todellinen syy miks sulle tarjotaan pakkeja.
Tietty jos sä haet vain jostain netistä seuraa ni ehkä silloin sut on helpompi ohittaa kun siin on se merkintä ylipainosta. Mut jos sä livenä saat pakkii ni ehkä sussa ois jotai hiottavaa, ehkä tyyli, itsevarmuus jne. Moni laihaki saa pakkeja ihan joka päivä. Ei se aina ole se syy minkä itse ajattelee olevan ilmeinen. Joskus sitä on vain sokee itellee ja ei nää niit kohtia mitkä vois viilailla paremmaks.
Positiivinen meininki vaa päälle, ehkä sä tarvit jotai uudistusta nii fyysiseti kuin henkisestikki. Joskus jos oikee hakee ja hakee sitä tyttistä ni unohtaa ettei elämä ole siitä kii eikä sun onnellisuus. Se ett löydät sen sisäisen tasapainon ittes ja elämäsi kanssa on varmasti vetovoimaisempaa kuin se ett painaa 50kg. - haussadaami
Minä olen pitkä, l-kokoinen, jonkin verran ylipainoinen, mutta hyvännäköinen ja hyvässä kunnossa. Haluaisin kyllä löytää kokoiseni tai mieluummin isomman naisen. Ilmoituksen voisi laittaa kun keksisi miten sen kivasti muotoilee. :) Jotkut oikeasti lihavat ja isot lesbonaiset eivät ota kohteliaisuuksia tai huomiota vastaan, vaikka yrittäisi.
- f4ck
toihan oli ihan hyvä ilmoitus jo noinki, sanalleen noin.
- oigvaiböijsdnfsdf
Minä ainakkii ihastun ihmisen luonteeseen...nimimerkillä exä 100kg, mut oli sillä hetkellä silti vaan mailman kaunein tyttö :)
- 54548765545784
Kyllä mielummin pyöreä nainen kun tuulen nussima vinkuheinä xD
On muuten olemassa sairauksiakin jotka vaikuttavat siihen miten ihminen kerää tai menettää kilojaan. Että se ei aina ole laiskuudestakaan kiinni...
- epälihava tahdosta
Näitä kumminkin on vain alle % lihavista, joten ei kannata vedota niihin sen enempää kuin painaviin luihinkaan. Sen sijaan lihavuus on kyllä periytyvää, sekä sosiaalisesti että geneettisesti. LIhavuutta syntyy kun sille luodaan sopivat ympäristöolot, ei muuten. Aivan kuin alkoriippuvuudessa - taipumus on, mutta jos välttää pubeja ja viinakauppoja, ei alkoholismi toteudu. Joten lihavuus on valinta, viime kädessä.
- h-ä-ääää
Muutama liikakilo ei haittaa, mielummin niin päin kuin vuosisadan luuranko. Mut pää asiassa tukeva nainen se ei vaan iske. Varsinkin runsas ylipaino aiheuttaa mussa kauhean vasta reaktion. Jokaisella on oma makunsa, toiset tykkää, toiset ei
- 11+8
haussadaami ja muutkin:
Minä olen kokoa XL, muodokas, naisellinen ja kauniiksi kehuttu. Minäkin tykkäisin löytää toisen samanmoisen: ihanan naisellisen, pehmeän naisen, jolta löytyy tissit ja pehmoinen massu, jota suudella :) Ongelmana on, että en halua parisuhdetta vaan rehellisesti sanottuna fuckbuddyn, jonka kanssa silloin tällöin pitää hauskaa syöden, juoden, tanssien, nauraen ja..... ;) Mistäs sinut löytäisin? Minulle voi laittaa viestiä os. raparperinalla@wippies.com - hmmmmmmmmmmm
Mäkin tykkään ennemmin sopivasti pyöreistä, kuin laiheliineistä, kansikuvatytöistä. Liian lihava ei houkuta, mutta ei mua häiritse jos on ylipainoa, päin vastoin. Pidän muodokkaista naisista.
Mut siis ylipäätään, ylipainoiset... Siihenkin vaikuttaa ulkonäkö. Jos ihminen ei huolehdi itsestään, tai ei osaa pukeutua hyvin, se merkkaa aika paljon. Esim. Jos tapaisin jonkun ylipainoisen, ulkonäöltään hyvän, niin en kieltäytyisi. Jos vastaan kävelisi samanpainoinen butch, joka pukeutuu huolimattomasti, tai ei huolehdi muutenkaan ulkonäöstä, niin ei nappais.
Vaikka pistettäisiin vierekkäin ylipainoinen mukavan näköinen nainen, ja kansikuva laiheliini, niin valitsisin ylipainoisen. Kyse on ulosannista! Kyllä ylipainoisillakin on vientiä, pitää vain olla itsevarma! Se vetoaa moniin :) ja se näkyy ulospäin jos säteilee sillain, jos on koko ajan sillä kannalla ettei ketään kiinosta, niin ei varmasti kiinnostakaan. Jos näkisin jossain baarin nurkassa istuvan yksinäisen huonon itsetunnon omaavan, itsesäälissä rypevän naisen, en tulisi juttelemaan... - naisen puute
Minulle ainakin kelpaisi runsaampi nainen! Olen itse L/XL-kokoa ja kovasti kaipaisin toista naisellisen pyöreää naista vierelleni ihan tositarkoituksessa. Minun ongelmani taas on se, etten löydä niitä rehevämpiä naikkosia! Ainoat kohdalle osuneet ovat aina olleet heteroita...
- Namnam
Laittakaas naiset jotain osoitetta, jonne saa postia laittaa :)
- JAU!
Täällä olis myös yks lepposa (: viestiä saa laittaa sansba-@suomi24.fi
- millahirvonen
itse pidän myös muodokkaista naisista, jotka eivät ole liian hoikkia, olen itse pyöreähkö.
kurveja täytyy löytyä. - ...
Pidän muodokkaista naisista, joilla on rinnat ja peppu sekä naisellinen ulkomuoto, huolehtii itsestään ja osaa pukeutua tilanteen mukaan, puhuu ja elehtii muutenkin seksikkään naisellisesti, mutta jos elopainoa on se 200 kg, niin ei oikein nappaa noin pääasiassa. En myöskään tykkää luurangoista, joilla ei ole rintoja ja luut törröttää, se on ihan kamalaa ja kertoo siitä, että on jokin ongelma samoin kuin reilusti ylipainoisilla. En muutenkaan jaksa mielenterveysongelmaisia, niitä on nähty niin paljon jo.
- 12+17
Moi Milla! Profiilistasi huomasin, että asutaan samalla alueella...olisin laittanut sinulle yksityisviestiä mutta en keksinyt mistä kohtaa se olisi onnistunut :(
- Suhteellista
Minusta ylipainoinenkin voi aivan hyvin olla viehättävä, ja pyöreämpi on aina parempi, kuin liian laiha.
Itse viehätyn yleensä urheilullisuudesta ja reippaudesta, kilot eivät ole siinä se suurin asia. Olen tavannut sellaisia naisia, joilla on ollut 10-15 kiloa ylipainoa, mutta koska pohjatyö on aikoinaan tehty hyvin = treenattu ja kasvatettu ne lihakset, ei tuollainen kilomäärä näy vielä juuri missään. Jos on esimerkiksi harrastanut vuosia kilpaurheilua ja ottanut sitten lopetettuaan jonkin verran ylimääräisiä kiloja, on paketti silti huomattavasti parempi kuin sellaisella, joka ei ole koskaan tehnyt mitään, olipa kuinka laiha tahansa. Mieluummin rakastelen vähän pyöreää naista, jolla on pohjat kunnossa, kuin laihaa höttöä, jossa tuntuu vain sentti rasvaa luiden päällä. Laihakin voi olla epäurheilullinen, jaksamaton ja huonoryhtinen.
Eri asia on sitten, jos puhutaan suuresta ylipainosta, joka sekin on kiloissa aika epämääräinen käsite, kun ihmisiä on eri pituisia ja kokoisia. Joissakin ihmisissä näkyy 5 kiloa enemmän, kuin toisissa 15. Itse voisin painaa tällä koolla ja pituudella lähemmäs 100 kiloa, ja väitän, etten silti olisi huomiota herättävän lihava.
Toisen suuri ylipaino alkaisi varmasti rasittamaan suhdetta siinä vaiheessa, jos toinen ei jaksaisi harrastaa liikuntaa tai hoitaa asioita, tai jos ylipaino vaikuttaisi itsetuntoon ja sitä kautta eri elämän osa-alueisiin. Myös erilaiset elämäntavat alkaisivat varmasti rasittaa suhdetta, itse kun vaalin terveellisiä elämäntapoja, enkä myöskään halua siirtää jälkikasvulle esimerkkejä epäterveellisistä elintavoista.- ajattelen näin
Miksi pitää takertua kilojen määrään? Ainakin itse huomaan toisesta koko olemuksen, ja hyvä itsetunto parantaa kummasti kenen tahansa ulkonäköä, lisäkiloja tai ei. Eikä lisäkilot automaattisesti tarkoita että ihminen on läpeensä laiska sohvaperuna. Ja oli klisee tai ei, mutta mieluummin pyöreä ihanalla persoonalla kuin laiha idiootin luonteella. Ei paljon lohduta jos on missi kainalossa jonka järki on hukassa.
- ex-punkkari
Mun mielestä ylipaino kertoo viehtymyksestä kaljotteluun, ja sellaista naista en halua. Ei tarvitse olla itsevarma ja itseriittoinen, mulle kävis ujo ja hiljainenkin kunhan ei olis juoppo eikä antais kaikille.
Jep... Mie oon ite lihava ja voin ihan hyvin tunnustaa, että jos en olis näin hiton laiska, en olis näinkään lihava mitä nyt olen.
Varsinki jos olisi joku kaveri jonka kanssa vääntyä sinne salille, auttais ihan hitosti. Joku kannustin täytyis olla.
Tosin en ole sellanen joka syödä kurmottaa kokoajan, mutta syön aika huonosti. Olin tuossa pari vuotta sitten vaan kasvissyöjä ja seuraavan puolvuotta vähälihainen. Sen nyt olen jätänyt kun ei anna pudjetti myöten enää syödä oikein kunnolla terveellisesti.
Ja minusta lihavatkin ihmiset ovat kauniita... Tietenkin jos on sisältäkin kaunis. Kauniskin paketti ae anna armoa rumalle sisällölle.- f4ck
ihan vain sellaista ett ei se laihduttaminen tarvi sitä salille vääntäytymistä. Se on melkee sama mitä sä sinne suuhun työnnät kun katsot ettei se ylitä päivässä 1300 kaloria, opettelet laittamaan päivän aika suuhusi ton määrän ja sitte illalla ei mitää, korkeintaa jotai omenaa, porkkanaa ett pysyy kone käynnissä. Ei sitä laihduttamista tarvi ajatella jonain maratonina joka pitäis heti jaksaa juosta, aloitat uuden elämäntyylin ja opettelet sen mallin mikä sopii sulle.
Silloin sä alat laihtumaa kun syöt vähemmän kuin kulutat, mut syömättömyys pysäyttää sun aineenvaihdunnan ja sulla lähtee vaa lihaksista eikä läskistä kilot. Joten älä nosta kynnystä ylös ettei sun tarvis aloittaa. Vaa nappaat kalorilaskurin ja merkkaat siihe joka suupalan ja kohta sä osaat jo vähän suunnitella ett kandeeko iskee sinne leipä kaikilla herkuilla vai voisko vähentää sitä kalorimäärää.
Kävelylle ja kuntopyöränki saa nykyää nii halvalla. Älä siis ala laihduttamaa vaa opettelet vain paremman tavan elää. Se kyl kannattaa. Jos nuoresta asti kantaa liikaa läskiä ja varsinki se läski mikä ei näy, se joka on sun sisäelimien ympärillä ni tekee sun elämästä jossain vaiheessa vittumaisen. Ihan oman terveytesi takii, lakkaa selittämästä ja vain ala puuhaan. Mitään kuntosaleja sä et tarvi, vain netistä kalorilaskurin (esim http://kalorilaskuri.fi/ ) ja lisäät kävelyä. Alkuun voit vetää vaikka ihan 20minan reippaan iltakävelyn, sitte ku kunto nousee ni aina pidennät. Muista venytellä ennen ja jälkeen.
Varmaan ois helpompi jäädä entiseen malliin, mut se ei ole sulle hyväksi. Sun ei tarvi laihduttaa paljoakaan kun huomaat jo miten se vaikuttaa suhun, monet terveydelliset riskit pienenee jo muutamankin kilon tiputtua ja mikään pikajuoksu ton prosessin ei pidä olla. Mut teet päätöksen, et selittele vaan keskität senkin energian siihen että teet. - Eieiee
f4ck kirjoitti:
ihan vain sellaista ett ei se laihduttaminen tarvi sitä salille vääntäytymistä. Se on melkee sama mitä sä sinne suuhun työnnät kun katsot ettei se ylitä päivässä 1300 kaloria, opettelet laittamaan päivän aika suuhusi ton määrän ja sitte illalla ei mitää, korkeintaa jotai omenaa, porkkanaa ett pysyy kone käynnissä. Ei sitä laihduttamista tarvi ajatella jonain maratonina joka pitäis heti jaksaa juosta, aloitat uuden elämäntyylin ja opettelet sen mallin mikä sopii sulle.
Silloin sä alat laihtumaa kun syöt vähemmän kuin kulutat, mut syömättömyys pysäyttää sun aineenvaihdunnan ja sulla lähtee vaa lihaksista eikä läskistä kilot. Joten älä nosta kynnystä ylös ettei sun tarvis aloittaa. Vaa nappaat kalorilaskurin ja merkkaat siihe joka suupalan ja kohta sä osaat jo vähän suunnitella ett kandeeko iskee sinne leipä kaikilla herkuilla vai voisko vähentää sitä kalorimäärää.
Kävelylle ja kuntopyöränki saa nykyää nii halvalla. Älä siis ala laihduttamaa vaa opettelet vain paremman tavan elää. Se kyl kannattaa. Jos nuoresta asti kantaa liikaa läskiä ja varsinki se läski mikä ei näy, se joka on sun sisäelimien ympärillä ni tekee sun elämästä jossain vaiheessa vittumaisen. Ihan oman terveytesi takii, lakkaa selittämästä ja vain ala puuhaan. Mitään kuntosaleja sä et tarvi, vain netistä kalorilaskurin (esim http://kalorilaskuri.fi/ ) ja lisäät kävelyä. Alkuun voit vetää vaikka ihan 20minan reippaan iltakävelyn, sitte ku kunto nousee ni aina pidennät. Muista venytellä ennen ja jälkeen.
Varmaan ois helpompi jäädä entiseen malliin, mut se ei ole sulle hyväksi. Sun ei tarvi laihduttaa paljoakaan kun huomaat jo miten se vaikuttaa suhun, monet terveydelliset riskit pienenee jo muutamankin kilon tiputtua ja mikään pikajuoksu ton prosessin ei pidä olla. Mut teet päätöksen, et selittele vaan keskität senkin energian siihen että teet.Pointti, mut pakko sanoo et pidemmän päälle 1300kcal/päivä aikuisell ihmisen ei tee hyvää. Pitää löytää balanssi, ja ennemmi suosittelisin rohkeesti sitä salia ja runsasproteiinista ruokavaliota, muuten alkaa nahka roikkuu jos ei oo tukirakenteet kunnos ku laihtuu, ja se on pahan näköstä.
- reeenaaja
Eieiee kirjoitti:
Pointti, mut pakko sanoo et pidemmän päälle 1300kcal/päivä aikuisell ihmisen ei tee hyvää. Pitää löytää balanssi, ja ennemmi suosittelisin rohkeesti sitä salia ja runsasproteiinista ruokavaliota, muuten alkaa nahka roikkuu jos ei oo tukirakenteet kunnos ku laihtuu, ja se on pahan näköstä.
Totta, ja kyllähän laihduttajan kannattaa sinne salille lähteä kohentamaan lihaskuntoaan ja hiukan massaakin kasvattamaan, jos haluaa pysyvämpiä tuloksia.
Toisin kuin fack sanoo, lihasmassa kuluttaa elimistössä huomattavasti tehokkaamin energiaa kuin pelkkä kalorien vähentäminen.
Ja ryhtikin paranee miltei heti. - f4ck
reeenaaja kirjoitti:
Totta, ja kyllähän laihduttajan kannattaa sinne salille lähteä kohentamaan lihaskuntoaan ja hiukan massaakin kasvattamaan, jos haluaa pysyvämpiä tuloksia.
Toisin kuin fack sanoo, lihasmassa kuluttaa elimistössä huomattavasti tehokkaamin energiaa kuin pelkkä kalorien vähentäminen.
Ja ryhtikin paranee miltei heti.no nii tehdään se sitte niin ett kynnys nousee, eiku Jekku etsimää salikaveria ku sinne ei yksin pääse. Mun mielestä aloittaa voi ihan hyvin kunnon kävelylenkillä, siihe ei tarvi ees kaveria ku laittaa musat korville ja antaa palaa.
Kyl mä edelleen pysyn kannasani ett kunnon kävelylenkit illalla ja siihe venytykset, laskee kaloreita mitä suuhunsa laittaa ja etsii sen oman hyvän luvun mut alle oman kulutulksen sais olla jonku 300. Ryhti ei romahda kävelylläkään eikä nahka ala roikkumaa. Jos nyt puhutaan siis helpoista starteista ni mä en kyl keksi ton helpompaa ja halvempaa.
Enkä mä ole sanonu ett lihasmassa ei kuluta kaloreita, se varmaa onki ihan tän päivän uutinen ett ilhasmassa kuluttaa energiaa. Mut kyse tässä ei ollu siitä mikä pala kuluttaa eniten vaa mikä tapa ois halvin ja hyvä aloittaa ilman sitä kaveriikin. Tehdä kynnys matalaksi. Jos iskee laskurin käyntiin ja musat korville ja raahaa pyllynsä ulos ni en tiedä mikä vois olla halvempaa ja helpompaa. - saliasukki
Jekulle tsemii!Mä kyl ymmärrän että on vaikeempi lähtee liikkeelle ilman kaveria.Itekkin aloitin salilla käymisen vasta kun löytyi kaveri joka raahas sinne korvista, siihen asti olin vaan puhunut että ois kiva käydä salilla:)
Nyt oon harrastanut yksin puntteja jo toista vuotta,kaverikin on tippunut kyydistä.Kuntoiluun tulee himo kun saa vaan sen alkusykäyksen.Mielikin on paljon parempi ja reippaampi.Löytyipä tyttöystäväkin, vaikka olin jo menettänyt toivoni etten ikinä löydä rakkautta:) Tyttis tykästy mun terveisiin elämäntapoihin ja itekkin lopetti baareissa juoksentelun.Ei käydä ku jotain kerran kuussa raflassa.
Se on kyl ihan totta että terveellisesti syöminen on melko paljon kalliimpaa.Jos on vaik työttömänä , niin ei siinä oo paljon valinnan mahdollisuutta mitä söis.Ite kun treenaan, ni syön erittäin paljon ihan puhdasta lihaa ja paljon kanaa, vihanneksia.Myös syön lisäravinteita ja vitamiineja.Eikä se salikorttikaan halpa ole.Että rahaa menee, mutta en edes viitti laskee paljon meni kun ramppasin baareissa ja röökäsinkin:(
- ...
Se on kyllä ihan totta, että syömättömyys on aika huono tapa laihtua. Aineenvaihdunta psähtyy jne. Itse suosittelisin karppauksen ja ihmedieettien sijaan kevyttä ruokavaliota, johon kuuluu täysjyvävilja, kasvikset ja proteiini ja rittävä veden saanti. Niistä kyllä löytää myös halpojakin ja simppelitä vaihtoehtoja itselleen. Ja tärkeätä on, ettei anna verensokerin pudota ja nousta liian äkkiä. Kun terveellisesti ja kevyesti syö ja riittävän usein, ei verensokeri seilaa ylös ja alas, eikä rasvaa kerry niin voimakkaasti kroppaan. Ja aina parempi vaihtoehto on syödä puhdasta, itse tehtyä ruokaa kuin teollista.
- eisekäänhyvä
Hehe. Tästä tuli laihdutus keskustelu, vaikka kyse oli että pitääkö ihmiset lihavista vai ei? Minä haluaisin oyöreämmän naisen, mutta monella riesana joko huono itsetunto tai jatkuvasti meneillään oleva edestakainen laihdutus. Hö :(
- VLK666
Niin vois palata asian ytimeen eikä mihinkään laihdutus juttuihin :D
- kaGa
Hassua, kuinka sanotaan, ettei mukamas lievä ylipaino haittaa.
Itse olen M kokoa, n. 7 kiloa ylipainoinen ja olen silti järkyttävän lihava, läski, tankki. Vuodet on haukuttu, vaa'alla on ravattu, itsetuntoni pilannut. Kasvoja on kehuttu ties kuinka monesti, mutta kroppa ei kelpaa.
Olenhan joskus ollut lihavempikin, joo-o, mutta se kiusaamisen määrä jättää jäljet itsetuntoon. Jos tästä nyt vaikka normaalipainoon saisin pudoitettua ja alkaisin kuntoilemaan ja mitä muuta, en siltikään kelpaisi. En tietenkään kelpaisi.
Jos joku minusta kiinnostuu elämäni aikana, ei hän tule saamaan sitä niin ooh täydellistä ja tasapainoista ihmistä. Minusta hän saa pyörremyskyn sitten aikanaan ja sitä samaa minä odotan häneltä.
Miksi ihmeessä ihmiset vaativat kumppaninsa olevan täydellisesti terve mieleltään? Miksi? Miksi? Minä mielummin otan vajavaisen, viallisen ihmisen kuin lähes täydellisen.
Itseasiassa jos näin tiivistettynä alkaa miettiä, elkää alkako seurustelemaan alipainoisten, ylipainoisten tai normaalipainoisten kanssa kun lähes melkein kaikilla on ongelmia. Ehkä pitäisi vain mennä nunnaksi luostariin ja elää vain Jumalalle. Kenties.
Tämä viestikin oli niin yleistetty ja täynnä stereotypiaa että elkääkä ottako itseenne. - huihuhhaa
Kunhan olet elänyt edes yhden mieleltään sairaan ihmisen kanssa ymmärrät miksi eivät kelpaa. Hirveä helvetti ja yksinäisyys on triljoona krt parempi vaihtoehto. Mitä läskeihin ja koliseviin luihin tulee, seura etsiköön kaltaistaan. Jokaisella meistä on ihannetyyppimme, se on sitten eri asia löytyykö sellaista ja onko se tarpeenkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121