Mikään ei ole mielestäni kiihottavampaa, kuin hyvännäköinen isopeppuinen nainen pyllistää tai tulee istumaan naamani päälle märällä pillullaan, ja sen jälkeen antaa takaapäin pillua, johon upotan kyrvän rajusti ja syvälle.On sillä koolla väliä varsinkin naisen perän koolla.
Olen hulluna isopyllyisiin naisiin
78
5147
Vastaukset
- Jepu jee
Kyllä tässä on isoa pyllyä metsästetty, muttei ole onnistunu....Exällä oli tajuttoman iso ahteri ja kieltämättä takaapäin vedellessä oli aika päälikkö olo.
- nam nam
Mulla sama juttu, jos iskee metsästysvietti päälle. Isken ensinmäisenä niitä isoper#eisiä.
Semmosen kun saa ja viä kun se olis dominoiva.Kiva kuulla, mulla taitaa olla mitat täyttävä takapuoli ja nautin suunnattomasti kun rakas miesystäväni ottaa minut rajusti takaapäin. Hänellä oikein kunnon kokoinen kulli ja tuntuu ihanalle kun nai minua takaa ja puristaa kunnolla pyllystä. Tämä sattuu milloin missäkin invavessassa tai luonnonhelmassa....viikonloppuna näemme jälleen ja olen ihan pelkästä ajatuksesta märkä.
- asus-man
HX pylly best
- H-X
Kiitti Asus... Olit niin hellä
- ilman
Sama vika rahikaisella, olen yrittänyt moista ihanuutta etsiä, mutten ole onnistunut, jos laitan treffi palstalle ilmoituksen ja ilmaisen kiinnostukseni muhkeaan peräsimeen, niin vastauksia ei tule tai jos tulee, niin saan kuulla kuinka sairas perverssi olen.
Tai vastaaja on mies, ihan mälsää.- nam nam
Noi iso per#eiset naiset on saaneet haluanmansa miehen, ei ole enään tarvis vaihtaa tai käyttää vierasta.
Ne on saaneet haluamansa miehen, eikä se mies jätä tätä ihanuutta pois.
- Hyllyvä pylly
Kyllä ne on vaan niin helevetin ihania. Joskus kaveerasin yhen kivan naikkosen kanssa joka estottomasti aina oli muhkea perä pystyssä ja odotti että painan takaapäin ja vot mitkä maisemat siinä oli kun sai reitevää isopyllyistä kiimapillua puskea.
- Eki72
Vaimolla on oikea XL pylly ja täytyy myöntää että onhan hyvät kyydit. Ainut vaan että onhan sitä löysää tavaraa muualla myöskin.
Mutta jos saa valita XL pyllyn tai M pyllyn väliltä niin XL:n otan. - Eki72
Ahh.. illalla pääsen kokeilemaan taas XL pyllyä takaapäin.. :)
Ja useamman kerran...- Eki72
No niin... nyt sitä mennään... rouva odottaa sängyssä saunan raikkaana... peppu paljaana... menen saman peiton alle ja alan hyväilemään rouvan märäksi... :)
- Isoperä on best
No saikko Eki72 kerro miten meni.
- Eki72
Rouva olikin muka nukkuvinaan ja sain touhuta pillun kimpussa tovin ennen kuin se muka heräs... :) Edestä ja takaa... :) MAHTAVAA.. ja tänään uusiksi... :)
- Isopylly
Onkos iso pylly jos pikkarit kokoa 48-50 ;)
- Nimim. Kokemusta on
Kokoa 60 voi sanoa jo isoksi...
- Eki72
Pylly on silloin sopiva... :)
- +40cm nam nam
Voi teitä onnekkaita. Itse joudun askartelemaan itselleni ison pyllyn, jotta saan sellaista. Kun saisikin joskus sellaista yli 40 cm leveää takaapäin. Olisi eräs elämän unelma toteutunut.
- Eki72
Rouvalla pyllyn leveys yli 50cm...
Ja kyyti on hyvää... :) - isoa namia
Eki72 kirjoitti:
Rouvalla pyllyn leveys yli 50cm...
Ja kyyti on hyvää... :)Mitkä mitat, pituus ja paino?
- Eki72
isoa namia kirjoitti:
Mitkä mitat, pituus ja paino?
Pituutta yli 170 ja painoa varmaan joku 95kg...
En vaihtaisi mihinkään lautaan... :) - Eki72
isoa namia kirjoitti:
Mitkä mitat, pituus ja paino?
Ja tänään pääsen herkun kimppuun touhuamaan.. :)
- peppufine
Vaimon pikkuhousujen kokoa ei ole vielä tullut katsottua, pitää katsoa. Nyt saunaan vaimon kanssa ja kamera mukaan. Vaimo 165 cm, D-rinnat ja iso takapuoli. Livenä upeaa katsella mutta kuvista jostain syystä vielä kiihottavampaa.
bbw47 otappa yhteyttä, ois kiva tutustua koska tykkään yli kaiken rehevistä naisista, osoitteeni on mrkoukka@suomi24.fi
- Jepu jee
Hei, määkin olen täälä. Ja edelleen vailla sitä isoa pyllyä.
- Mahtavaa touhua
Miksi isopyllyinen nainen yleensä heti ensitreffeillä tahtoo antaa takaapäin pillua?. Muutaman kerran lähdin baarista yhen eronneen yksinhuoltajan luo ja kun päästiin asiaan,hän pyllisti sänkynsä päällä iloisena ja tarjosi aina takaapäin suihinoton jälkeen. Ja voi sitä pillunmehujen ja kyrvänrasvojen litinää ja purskahtelua.Sen verran piti olla humalassa että ei laukennut heti siihen kiimaan jonka mahtava peppu ja sen kannikoiden välistä näkyvä upea pillu ja peräreikä saivat aikaan. Pillupanon jälkeen yks toinen uhkeaperäinen nainen aina pyysi nussimaan vielä pyllynreikäänkin. Oli se mahtavaa touhua hääriä sen isopyllyisen naisen muhkean perän takana.
- her kulli nen
http://promo.plumperpass.com/content/pg/bgb/1294bgb_photo/14.jpg
KOMMENTTEJA TÄSTÄ HERKUSTA!- Eki72
Vähän isompi kuin vaimolla...
:) Toi vois olla vielä kivempi... Olisi ainakin mistä pitää kiinni.. - nam nam
Tosi herkullinen :-)¨¨
- hot ass
Iso ja sopivan kiinteä on ihana: http://thechive.files.wordpress.com/2011/07/great-ass-hq-42.jpg
Hyllyvä EI: http://26.media.tumblr.com/tumblr_lns5q9dSeN1qd9ytco1_500.jpg - Isot oli perät
Toi poreammepylly,kun istuis naaman päälle,niin sitä olis kiva lipoo,mutta se hyllyvä jos istuis,niin vois tulla tukehtumis tai likistymiskuolema. Tosin olis sekin kokemus jos tollaista hyllyvää pääsis köyriin takaapäin. Paria rintavaa reitevää persevää olen saanut panna ja molemmat tosi anteliaita ja kiimaisia saunakavereita.
- Eki72
Jees... Aamulla XL rouva herätti ottamalla munan suuhun... :)
Ja sen päälle aamu pano... Upeeta saada heti aamusta isoa pyllyä... Ei mitään läskipersettä, mutta "iso" on hyvä!
- pestark70
Moi! mulla muodokas pyllyinen ja muutenkin kurvikas nigerialainen vaimo! huomannu kuin muutki miehet katselee hänen farkku herkku persettään vaimoni pukeutuu usein sillai et pylly oikein tyrkyllä katseltavaksi!
- Jättikyrpä
Onko siinä oikein viidakon tuoksu?
- Jepu jee
Että voi miehellä käydä käsittämätön munkki, mulla meni emäntä vaihtoon ja aloin kirjoitella yhden suomi24 naisen kanssa ja kun ekan kerran tavattiin, en ollu uskoa silmiäni, jäätävän iso pylly, olen ollut tässä suhteellisen onnillinen mies, nainen tykkää vielä takaa päin panemisesta, silmä lepää....
- mahtava peräsin
173cm/95kg ja iso pylly. Takaapäin just parasta ja pitkään ja syvälle. Välillä tappavan hitaasti, sitten pikkuhiljaa vauhtia kiihdyttäen raakaa panemista.... mehut virtaa ja orkku alkaa tullaaaaa.....
- isoa_huomenna
No niin.. pitkästä aikaa tänne taas..
Huomenna olisi tarjolla XL pyllyä... en tiedä miten jaksan odottaa niin kauan...
Ei vaan yhtä kertaa vaan useasti pääsen panemaan... ;)
Ei olisi ketään kaveriksi... ? Olisi haaveena parin miehen kanssa panna kunnolla melaa mekkoon... - nuorekas mies
Hei, missäspäin tämä XL pyllyinen nainen oikein asustaa? Kyllä löytyisi kaveri mukaan talkoisiin :) Pari vuotta sain eronnutta isopyllyistä rouvaa ja jäi kyllä hyvät muistot.
- isoa_huomenna
Olipas mukavat kyydit... täytyy sanoa että kyllä siinä isossa on sitä jotain... Ottaa hyvin ja tuntuu taivaalliselta. 08 alueelta löytyy tämä super XL pylly. Täytyy vaan sanoa että ei ihan pienellä vehkeellä kannata lähteä koittamaan. :)
- nuorekas mies
Hei, täytyy varmaan jättää väliin, sillä asustelen täällä pirkanmaalla. Iso vehje kyllä olisi millä on hyvä kokeilla takaapäin:) Ehkäpä kivoin asento isopyllyisen kanssa on että mies istuu sohvalla/tuolilla ja nainen "tarjoaa" peräänsä, näkymät on hyvät :)
- isopylly
Harmi, kun ei olla "nuorekas mies" kanssa nähty....
isopylly kirjoitti:
Harmi, kun ei olla "nuorekas mies" kanssa nähty....
Isopylly mutta voisit voisit tavata "siivoos_m" joka myös on nuorekas :)
- mittarimato
Täytyy sitä eriäväkin mielipide sanoa.
Minä pidän enempi vähän treenatuista tai hoikista naisista. Läski on vain jotenkin inhottavan tuntuista puristeltavaa. Ei kummiskaan mitä bodaria. Fittness bikini harrastajissa menee raja. Eli oikeastaan sellainen huono fitness bikini malli hyvä muotoisella perällä olisi ihanne. Rinnoilla ei niin kauheasti väliä.
Persaus voi olla isohkokin kunhan ei ole läskinen. esim Vida Guerra ja Jennifer Lopez hyviä ison persauksen omistajista. - nuorekas mies
Hei,"isopylly" laita viestiä mulle jos haluat nähdä:) 0417704768.
- iso on pop
Hei, missä on kaikki isopyllyjen ystävät : )
Mulla aika muhkea perä ja tissitkin. Ihaninta on kun miesystäväni ottaa minut takaapäin suurella kullilla ja puristaa samalla pyllystäni. Mielellään niin, että nojaan pöytään. Taivaallista herkkua ja saan sitä pitkään ja hartaasti aina kun näemme. Nyt perjantaina nähdään pitkästä aikaa ja voi olla; että pitää laittaa jo matkalla auto parkkiin ja kokeilla konepeltiä vasten. Haluttaa niin vietävästi.
- Katja Vantaalta
isabella0067 kirjoitti:
Mulla aika muhkea perä ja tissitkin. Ihaninta on kun miesystäväni ottaa minut takaapäin suurella kullilla ja puristaa samalla pyllystäni. Mielellään niin, että nojaan pöytään. Taivaallista herkkua ja saan sitä pitkään ja hartaasti aina kun näemme. Nyt perjantaina nähdään pitkästä aikaa ja voi olla; että pitää laittaa jo matkalla auto parkkiin ja kokeilla konepeltiä vasten. Haluttaa niin vietävästi.
Hyvää tyttö energiaa!
Katja Vantaalta kirjoitti:
Hyvää tyttö energiaa!
Kiitos, Katja. Pakko jakaa tämä ihana viikonlopun kokemus muidenkin kanssa. Lämmintä ja ihanaa rakastelua edestä ja takaa sängyssä ja rannalla. Sain taivaallista herkkua niin paljon, että nyt jopa himpun verran vaikea istua. Minulla muodokas ja muhkea perä ja miesystäväni ottaa siitä kyllä kaiken ilon irti...Hänelläkin niin mahtava iso kulli, että en valita yhtään. Aamulla sain ihanan herätyksen... nukuin kyljelläni takapuoli miestä vasten ja heräsin siihen, että jotakin ihanan kovaa työntyi pilluuni. Siitä alkoikin ihana aamu. Olen ihan märkänä pelkästä ajatuksesta. Hän osaa tyydyttää minut. Kokenut ja kypsä mies 60 ....
- Häksa
isabella0067 kirjoitti:
Kiitos, Katja. Pakko jakaa tämä ihana viikonlopun kokemus muidenkin kanssa. Lämmintä ja ihanaa rakastelua edestä ja takaa sängyssä ja rannalla. Sain taivaallista herkkua niin paljon, että nyt jopa himpun verran vaikea istua. Minulla muodokas ja muhkea perä ja miesystäväni ottaa siitä kyllä kaiken ilon irti...Hänelläkin niin mahtava iso kulli, että en valita yhtään. Aamulla sain ihanan herätyksen... nukuin kyljelläni takapuoli miestä vasten ja heräsin siihen, että jotakin ihanan kovaa työntyi pilluuni. Siitä alkoikin ihana aamu. Olen ihan märkänä pelkästä ajatuksesta. Hän osaa tyydyttää minut. Kokenut ja kypsä mies 60 ....
Koolla ei kuulemma ole väliä :-)
- Tuhti on parempi
Hei, missä on kaikki isojen pyllyjen ystävät : )
- Voi! voi!
Hulluna isopyllyiseen psykiatrinaiseen joka pyllistää tai tulee istumaan naamani päälle märällä pillullaan, ja sen jälkeen antaa takaapäin pillua, johon upotan ******* (seitsemän tähteä???? seitsemän joulukuusen tähteä????) rajusti ja syvälle? Rajuna hulluna työntelet hulluna tähtiä psykiatri täden pilluun? Ja hulluna on kiva olla kun psykiatritäti sitten istahtaa naaman päälle? Taidatkin olla psykiatritädin hullu toimistotuoli? Mää olen psykiatritädin hullu toimistopöytä!
Hulluna myös isopyllyisiin hulluinhuoneen hoitajiin?
Eihän sulle edes voi sanoa että mene hoitoon kun sinut on jo hoitoon viety?!
Karkaa!
Mene sitten hoitoon!
Mene hoitoon sitten!
(Karkaa ja) mene (sitten takaisin) hoitoon!
"hyvännäköinen isopeppuinen nainen pyllistää tai tulee istumaan naamani päälle märällä pillullaan" "johon upotan seitsemän tähteä rajusti ja syvälle."
Heh! heh! - Skiigge böy
Ai jaa, tuommostako se psykiatrinen hoito on, että "tädit" istuu naaman päälle. Entäpä jos siellä on panohulluinen mies, oikea suolenhuuhtelija.? Käsittely on varmasti toisenlainen,kuin niillä tädeillä. ;)
- Ei nyt sentään
ihan istumaan mutta jos kyykistys jotta saisi kielenkärellä klitorista lipsutella sehän naiselle sitä namiskuukkelia olisi.
- sain XL pyllyä
Täytyy myöntää että on se jotain upeaa kun saa kunnon XL naista. Eilen sain naisen innostumaan ja leikimme tupla juttuja 20cm dildon kanssa... Kuulemma aito olisi mukavampi näihin leikkeihin kaveriksi. :) Tyttö kyllä vaikersi kun samaan reikään hiljaa tulin omalla ja tolla tykillä, eikä omakaan pieni ole.
Onko muilla kokemuksia kunnon XL naisista? - xl-nainen43v
Tätä ketjua oli mukava lukea :) Kiitos teille xl-naisille ja miehille, jotka ihannoitte heitä=meitä.
Itsekin olen xl-nainen, mutta törmännyt valitettavan harvoin teihin sellaisiin miehiin, jotka kiinnostuvat ja kiihottuvat runsaimmista muodoista. Etenkin livenä kukaan ei uskalla lähestyy, ainakaan täällä 05 alueella.
Mut antoisaa ja muodokasta uutta vuotta teille kaikille- IsoErska
Moi. Mistähän sut löytäisi. Itse pidän aivan hulluna XL naisista ja varsinkin kunnon muhkeista pepuista. Hyvää uutta vuotta sulle myös.
Ps. Jos haluat niin saat. :) - IsoErska
Hei.. nyt otat yhteyttä... jotta voin kertoa sinulle kuinka XL muodot ovat in....
- IsoErska
mrkoukka kirjoitti:
xl kokoinen nainen on parasta mitä voi olla, ainakin minun ihannenainen
Oletko saanut kunnon XL naista?
Musta muodokas herkkuperse on nam päässy sellasesta nauttimaan. Mahtava panna takaapäin.
- IsoErska
Oliko millaisilla mitoilla varustettu? Kerrohan tarkemmin millaisesta herkusta olet päässyt nauttimaan?
163/60 noi 30v muodokas perseinen.
- IsoErska
Painon mukaan pelkkä L koon nainen. :)
Mut varmaan aika makee pakkaus.
hoikka mut perse kyl muhkee.laitas privaa isoerska jos tiedot hänestä kiinnostaa
hoikka mut perse kyl muhkee.laitas privaa isoerska jos tiedot hänestä kiinnostaa
- bigbuttlover
Kyllä iso perse on se mikä ensimmäisenä naisiin tulee laatukriteereiksi =) Exällä myös oli iso perse (52) ja piti myös anaalista niin kyllä parikymppisen pojan kelpasi. Olen kyllä ihan metsästänyt baarireissuilla noita iso perseisiä naisia ihan reippaasti ja kyllä oikeasti jo siis todella isoakin peppua on tullut saatua ja kyllähän se lypsää aivan eritavalla kuivaks nuoren miehen. Itseasiassa tässä aamupäivästä jo pääsen erästä päärynävartaloista painamaan siihen märkään isoon kiimapilluun.
Kun kerran kokeilee isoa niin ei paluuta pieneen!- Jaettikyrpae
Ettei nyt kuitenkin mennyt vain runkkaamiseksi?
- BigXXLLL
Onhan se iso perse aika mahtava juttu mutta kyllä ne L koon pyllyt myös kyllä lypsävät mehut hyvin... Oma vaimo on XL kokoa ja omaa mahtavan perseen...
Aikaisempi kaveri oli hoikka ja sillä oli tosi tiukka pieni perse... täytyy sanoa että ei sekään mikään huono juttu ole... :) - Paksu-Asko Oulusta
Onhan tuo XL pylly ihan kiva, mutta HX pylly on the best.
- Aksu-Paksu
Koittakaapa muuten sanoa "Paksu-Asko" 10 kertaa peräkkäin.
- Ei mahdollista?
Aksu-Paksu kirjoitti:
Koittakaapa muuten sanoa "Paksu-Asko" 10 kertaa peräkkäin.
Täytyy myöntää että on mahdotonta sanoa paksu-asko 10 kertaa peräkkäin rivakkaan tahtiin, vaikka lipevä olenkin kielestäni.
- xl on hyvä
up
- Anonyymi
Suuri on kaunista.
- Anonyymi
Onhan ne isot pyllyt aivan ihania. Se on aivan mahtava tunne kun lykkii takaapäin ja isot muhkeat pakarat hakkaa lanteille.🤤
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259