Stressi alkaa vituttaan

Moro.Onkohan tää jo mielen terveys sairaus kun koko ajan stressaan pikkusestakin asiata ja ahdistun ihan vitun helposti, yleensä mä stressaan terveydestäni kaikista eniten ja siitä että jos mulle tulee jokin juttu johkin nii pitää heti mennä lekuriin ja pelkää aina pahinta että nyt on kuolemas ja onkohan se vakavaa ja mitähän ne siel sanoo ja jne,vaikka se yleensä osottautuukin iha harmittomas jo lähtee itesää tai lääkkeil ja aina jos mulle tulee jokin juttu johki esim kaulaan vaikka patti nii ikinä en odota vaik viikoo tai kahta et meniskö se pois itestää vaa meen yleensö suin päin lekuriin,oon ollu ny 11kk kihlois ja kulta sanoo mul aina että lopeta ny toi turha stressaaminen ja miettiminen että elä ny heti mee lekurii jos joku tulee vaa oota vaik viikko tai kaks ja mee sitten vasta jos ei oo menny ohi.. Ja yleensä mä myös stressaan ja ahdistun porukoitten takia ku mietin niitä ja että onkohan niil kaikki hyvi ja sillee ja sitten ku mulla on toi läheisten ja muutenkin toi kuoleman pelko ja menettämisen pelko nii ne lisää vaan sitä ensisetään ja kaikesta muustakin mistä ihminen ny voi stressata ja ahdistuu niin täs on kävelevä esimerkki.. Kertokaa jos jollain on samoi ongelmii nii sekin helpottaa. Kiitoksia jo etukäteen

3

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lasarettiin

Kehottaisin menemään lääkäriin ja kertomaan tuon kaiken. Ammattiapua tarvitset mielestäni. Olet ehkä yliväsynyt.

• Menossa ollaan :=)

• j j

vai in

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      72
      2766
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe