VIP bussi phukettiin

--

Onko kenelläkään kokemusta näistä vip busseista?

7

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------------

Phuketiin,mutta mistä ?

• Hepi

Unohda! Mene taksilla.

• joskus uusiksi

Vip bussit ovat todellakin vip busseja. Niihin myydään 2 eri lajia lippuja ja itse matkustin Phuket-Bangkok luxus puolella...kaikki kuului matkan hintaan ja liki 8 tuntia matkaan meni. Suomessa ei ole edes vastaavaa olemassa....istuimet menivät makuuasentoon ja juomaa ja ruokaa sai koko ajan jos halusi....aivan mahtava kokemus ja bussit todella hienoja. Ei nyt phuketista Bangkokiin kehtaa taksissa istua.

• mitä maksaa VIPkyyti

Yhdensuuntainen lentolippu n. 1800-2200 baht ( n. 45-55 € )

www.nokair.com
      www.airasia.com

Kestääkö hintavertailun VIP bussiin ?

• todella mahtava

kysyikö joku lennoista? kai se kysymys oli Vip busseista. Lentämällä ei näe mitään mutta bussissa näkee todella upeita maisemia. Lentäminen on tylsää eikä saa niitä palveluita Thaimaan sisäisillä kuin tässä Vip bussissa.

• --

Bangkokista olisi tarkoitus lähteä. Ja kyllä, olen tietoinen halpalentojen hinnoista, mutta valitsen silti bussin.

• kohta uudelleen

Hei!

Olen matkustanut Bangkokista Phang Ngahan Krabille. Oli tosi kiva kokemus ja mieleen painuva. Tarkoitus on tehdä sama matka uudestaan nyt maaliskuussa ystäväni kanssa joka ei ole aikaisemmin käynyt Thaimaassa. Matkalla näkee todellista Thaimaata ja on ihana herätä aamun sarastukseen ja huomata että maisema on vaihtunut aivan totaalisesti.
      Matkan alussa meille jaettiin matkaeväät. Kerran matkan aikana oli tauko jolloin meidät herätettiin ja meille tarjoiltiin ateria. Itseltäni se jäi syömättä, kun en yleensäkään syö yöllä ja ateria ei ollut tavallisimmasta päästä. Kokemus sinänsä sekin. Aamun koittaessa jäimme linja-autosta Phang Nga kaupunkiin ja ostimme retken ”James Bond saarille”. Retki oli mieleen painuva sekin. Phang Ngaskasta lähtevällä retkellä on se hyvä puoli että noille saarille kerkeää hyvissä ajoin ennen Phuketista ja Krabilta tulevia turistilaumoja. Veneitä tulee tosi paljon ja lahdelta ei juuri muuta kuulukaan kuin noiden moottoriveneiden ääniä, mutta silloin olimme me jo poistuneet alueelta kohti merimustalaisten kylää. Retken jälkeen jatkoimme matkaa tavalliselle bussilla Krabin kaupunkiin ja sieltä saarille.
      Nuo Vip-vuorot kulkevat öisin ja silloin sitä yleensä muutenkin nukutaan joten aikaa ei tuhlaudu lentokentillä oleskeluun eikä matkoihin sinne. Lisäksi säästäähän siinä hotelliyön jos ajattelee sen niin. Muistaakseni tuo matka vuonna 2009 maksoi n. 20 €.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2962
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2837
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1679
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1602
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe