Onko kenelläkään kokemusta näistä vip busseista?
VIP bussi phukettiin
7
314
Vastaukset
- ------------
Phuketiin,mutta mistä ?
- Hepi
Unohda! Mene taksilla.
- joskus uusiksi
Vip bussit ovat todellakin vip busseja. Niihin myydään 2 eri lajia lippuja ja itse matkustin Phuket-Bangkok luxus puolella...kaikki kuului matkan hintaan ja liki 8 tuntia matkaan meni. Suomessa ei ole edes vastaavaa olemassa....istuimet menivät makuuasentoon ja juomaa ja ruokaa sai koko ajan jos halusi....aivan mahtava kokemus ja bussit todella hienoja. Ei nyt phuketista Bangkokiin kehtaa taksissa istua.
- mitä maksaa VIPkyyti
Yhdensuuntainen lentolippu n. 1800-2200 baht ( n. 45-55 € )
www.nokair.com
www.airasia.com
Kestääkö hintavertailun VIP bussiin ?- todella mahtava
kysyikö joku lennoista? kai se kysymys oli Vip busseista. Lentämällä ei näe mitään mutta bussissa näkee todella upeita maisemia. Lentäminen on tylsää eikä saa niitä palveluita Thaimaan sisäisillä kuin tässä Vip bussissa.
- --
Bangkokista olisi tarkoitus lähteä. Ja kyllä, olen tietoinen halpalentojen hinnoista, mutta valitsen silti bussin.
- kohta uudelleen
Hei!
Olen matkustanut Bangkokista Phang Ngahan Krabille. Oli tosi kiva kokemus ja mieleen painuva. Tarkoitus on tehdä sama matka uudestaan nyt maaliskuussa ystäväni kanssa joka ei ole aikaisemmin käynyt Thaimaassa. Matkalla näkee todellista Thaimaata ja on ihana herätä aamun sarastukseen ja huomata että maisema on vaihtunut aivan totaalisesti.
Matkan alussa meille jaettiin matkaeväät. Kerran matkan aikana oli tauko jolloin meidät herätettiin ja meille tarjoiltiin ateria. Itseltäni se jäi syömättä, kun en yleensäkään syö yöllä ja ateria ei ollut tavallisimmasta päästä. Kokemus sinänsä sekin. Aamun koittaessa jäimme linja-autosta Phang Nga kaupunkiin ja ostimme retken ”James Bond saarille”. Retki oli mieleen painuva sekin. Phang Ngaskasta lähtevällä retkellä on se hyvä puoli että noille saarille kerkeää hyvissä ajoin ennen Phuketista ja Krabilta tulevia turistilaumoja. Veneitä tulee tosi paljon ja lahdelta ei juuri muuta kuulukaan kuin noiden moottoriveneiden ääniä, mutta silloin olimme me jo poistuneet alueelta kohti merimustalaisten kylää. Retken jälkeen jatkoimme matkaa tavalliselle bussilla Krabin kaupunkiin ja sieltä saarille.
Nuo Vip-vuorot kulkevat öisin ja silloin sitä yleensä muutenkin nukutaan joten aikaa ei tuhlaudu lentokentillä oleskeluun eikä matkoihin sinne. Lisäksi säästäähän siinä hotelliyön jos ajattelee sen niin. Muistaakseni tuo matka vuonna 2009 maksoi n. 20 €.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738