http://yle.fi/uutiset/teemat/presidentinvaalit/2012/02/kauniainen_kiri_luodon_ohi_aanestysinnossa_-_hyrynsalmella_joka_toinen_jai_kotiin_3233238.html
Olen havainnut, jotta muissakin kunnissa, joissa sutta pelätään hysteerisesti, äänestysprosentti jäi huomattavan alhaiseksi näissä vaaleissa. Analyysini mukaan tähän on ilmiselvä syy. Ihmiset eivät susien takia kertakaikkiaan uskalla poistua kodeistaan ja raahautua äänestyspaikoille. Pakkasta on turha syyttää, pari sutta pitää panikoijan kotona turvassa.
Susipelkoa Hyrynsalmella
40
189
Vastaukset
- Omglolwtf
Sairas tää susianaalilyytinen
- äly hoi
Kyllä analyytikko taas osoitti viisautensa, suorastaan älykäs johtopäätelmä.
- ei pelkuri
Ei kai se mitään mahda että, on tappotyhmä. Nehän suurimmat susipelkurit asuvat kaupungeissa, muuten ei ole selitettävissä se, kuinka luihhut kuolee heti kun erehtyvät kaupunkien liepeille. Ei tarvitse luihun kun käväistä kaupungin laitamilla ja tappolupa myönnetään heti, ilman anomistakin. Onhan to jo nähty, sitä kai tämä palstan susihullukin märisee, sitä pelottaa jos susi tulisi lähelle, mitä lie betonibunkkeria missä se asuu ja näkee päiväunia susista.
Kaupunkilaiset ne susia pelkää, ensin suojellaan niitä maaseudulle ja heti monttuun kun sellainen tulee lähelle omaa asuinaluetta. - Unohtakaa pösilö
Parempi ku ei tartu tollon rovosointi yrityksii. Sitä se haluaa ja mitä käsi samalla sit tekeekän.
- suksianaaliin
Susianalyytikko kirjoitti:
Etpä tainnut äänestää? Ja minä tiedän, miksi et.
Eipä tainnut susianalyytikkokaan äänestää...
Holhouksenalaisillahan ei ole äänioikeutta. - unohtakaa pösilö
Pöydän alla.
- osuikohan
unohtakaa pösilö kirjoitti:
Pöydän alla.
Susianalyytikko on henkisesti häiriintynyt persoona joka saa nautintoa toisten ihmisten ärsytyksestä. Kohtaamistilanteessa arka, luimisteleva, pakeneva henkilö. Ei uskalla tulla esiin ja seisomaan sanojensa takana. Takarivin kyyristelevä huutelija. Tähänkin viestiin odotettavissa jokin henkilön luonnetta kuvaava sutkautus.
suksianaaliin kirjoitti:
Eipä tainnut susianalyytikkokaan äänestää...
Holhouksenalaisillahan ei ole äänioikeutta.Voin rinta rottingilla todeta, jotta äänestin Paavo Väyrystä. Vaikka keskustapuolue on syvältä anaalista, niin näissä vaaleissahan puolueella ei ole niin suurta merkitystä. Paavo, suuri petojen ja Venäjän ystävä vaan oli ylivoimaisesti paras ehdokas.
osuikohan kirjoitti:
Susianalyytikko on henkisesti häiriintynyt persoona joka saa nautintoa toisten ihmisten ärsytyksestä. Kohtaamistilanteessa arka, luimisteleva, pakeneva henkilö. Ei uskalla tulla esiin ja seisomaan sanojensa takana. Takarivin kyyristelevä huutelija. Tähänkin viestiin odotettavissa jokin henkilön luonnetta kuvaava sutkautus.
Voin sulle vähän sutkauttaakin, kun niin kovasti haluat huomiotani. Ole hyvä.
- analyytikko-fani
Etpä tainnut äänestää? Ja minä tiedän, miksi et.
Minäpä äänestin.
Ensimmäisellä kierroksella Väyrystä (koska oli ulkopoliittisesti vahvin ehdokas).
Toisella kierroksella äänestin Niinistöä koska viimein oli aika saada ulkomaille maatamme edustamaan joku sellainen joka ymmärtää että ihmisoikeuksien ja maailmanrauhan puolesta puhuminen ei tuo yhtäkään työpaikkaa suomeen.
Ketäs analyytikko äänesti toisella kierroksella? (sillä Väyrynenhän ei valitettavasti päässyt toiselle kierrokselle) analyytikko-fani kirjoitti:
Minäpä äänestin.
Ensimmäisellä kierroksella Väyrystä (koska oli ulkopoliittisesti vahvin ehdokas).
Toisella kierroksella äänestin Niinistöä koska viimein oli aika saada ulkomaille maatamme edustamaan joku sellainen joka ymmärtää että ihmisoikeuksien ja maailmanrauhan puolesta puhuminen ei tuo yhtäkään työpaikkaa suomeen.
Ketäs analyytikko äänesti toisella kierroksella? (sillä Väyrynenhän ei valitettavasti päässyt toiselle kierrokselle)En ainakaan Haavistoa.
- hunters life
Taitaa susianalyytikko itse pelätä susia.
Kaiken kukkuraksi vielä luulee, että koko maa pelkää hänen kanssaan.
Syy ettei kaikki äänestä on, ettei kaikkia kiinnosta. - sivistäjä
Ei siitä viisasta saada, tappotyhmä mikä tappotyhmä, mutta oletteko huomanneet, kuinka ollaan sivistetty sen kielenkäyttö?
Ei pahemmin enää haukkua räkytä, melkein anteeksi pyydellen raapustelee höpinöitään.- osuikohan
Annetaan nyt kaverille mahdollisuus kuitenkin. Kyllä siitä vielä hyvä tulee kun oppii et järkevällä keskustelulla saa asiansa parhaiten läpi.
Eihän se tyhmyyttäsi ja pelkoasi vähennä yhtään, vaikka toteankin tosiasiat kauniimmin. Sama raukka, vaikka enkeliksi kutsuisi.
- osuikohan
Eihän se tyhmyyttäsi ja pelkoasi vähennä yhtään, vaikka toteankin tosiasiat kauniimmin. Sama raukka, vaikka enkeliksi kutsuisi.
Mitä minun tarvii pelätä, sinua? Ei sentäs. Olet kyllä vaarallisempi kun yksikään eläin. Olet kuitenkin aika harmiton, kiinnostava persoona olisi kiva ihan tavata sinua, jollet pelkää.
osuikohan kirjoitti:
Mitä minun tarvii pelätä, sinua? Ei sentäs. Olet kyllä vaarallisempi kun yksikään eläin. Olet kuitenkin aika harmiton, kiinnostava persoona olisi kiva ihan tavata sinua, jollet pelkää.
Tavataan vaikkapa seuraavassa SM-tason kuulakilpailussa. Väitän ja lupaan pukkaavani rautapalloa kaksi kertaa niin pitkälle kuin sinä.
- tais osua
Tavataan vaikkapa seuraavassa SM-tason kuulakilpailussa. Väitän ja lupaan pukkaavani rautapalloa kaksi kertaa niin pitkälle kuin sinä.
Ok, missä ne on?
tais osua kirjoitti:
Ok, missä ne on?
Kalevan kisat Lahdessa joskus elokuussa. Sulla varmaan tulee jokin este taikka sitten sua ei muuten vaan hyväksytä osallistujaksi narukäsiesi vuoksi.
- tais osua
Kalevan kisat Lahdessa joskus elokuussa. Sulla varmaan tulee jokin este taikka sitten sua ei muuten vaan hyväksytä osallistujaksi narukäsiesi vuoksi.
Tavataan siellä.
tais osua kirjoitti:
Tavataan siellä.
Ok. Minua voit ihailla kuularingissä, kun pyörähtelen. Mistäs sinut löytää? Vessoja siivoamastako?
- hunters life
Ok. Minua voit ihailla kuularingissä, kun pyörähtelen. Mistäs sinut löytää? Vessoja siivoamastako?
Eikö sinun pitänyt kuulakisoihin mennä, eikä kaunoluisteluun?
hunters life kirjoitti:
Eikö sinun pitänyt kuulakisoihin mennä, eikä kaunoluisteluun?
Tässäpä kaunoluistelua minun tyylini mukaisesti:
http://www.youtube.com/watch?v=Utsl7MkV5GI- Tod kuulan työn
Ei tästä analyytikosta ole minkään tekijäksi, kunhan leukoja paukuttaa. Menen kyllä kats kalevankisoihin ja seurani ilm että miu pitääkin mennä. Saa nähä sit onko vellihousu susianalyytikko mukana. Epäilen.
- osui ja upposi
http://www.youtube.com/watch?v=Utsl7MkV5GIOletkin analyytikko vain rusettiluistelia miesten sarjassa. mekko veikko. Hih!
- susi siut syö
osui ja upposi kirjoitti:
Oletkin analyytikko vain rusettiluistelia miesten sarjassa. mekko veikko. Hih!
Susianalyytikko pelkää siellä jossain ketunjälkiä kauhuissaan. Sen kuvan vellihousu on antanut. Tai naapurin koira juossut ohi. Harvinaisen tyhmä ihminen. Tosi tyhmä. Ihme et vapaana vielä.
- Analyytikko-fani
http://www.youtube.com/watch?v=Utsl7MkV5GIOisit nyt omasta suorituksestasi näyttänyt filmiä... Ehkä silloin olisi joku voinut uskoa sen 15 metrin työnnönkin jolla joku aika sitten rehvastelit...
Analyytikko-fani kirjoitti:
Oisit nyt omasta suorituksestasi näyttänyt filmiä... Ehkä silloin olisi joku voinut uskoa sen 15 metrin työnnönkin jolla joku aika sitten rehvastelit...
Tuon 15 metriä pukkaan nykypäivänä jo vasemmallakin kädellä. Jos ihmisellä on sekä voimaa että älyä, niin vaikeata on ymmärtää susipelkurin ajatusmaailmaa.
Tod kuulan työn kirjoitti:
Ei tästä analyytikosta ole minkään tekijäksi, kunhan leukoja paukuttaa. Menen kyllä kats kalevankisoihin ja seurani ilm että miu pitääkin mennä. Saa nähä sit onko vellihousu susianalyytikko mukana. Epäilen.
Katsoppas sitten tarkkaan. Minä olen se, jolla kulmahampaat kimmeltävät keskittyessäni seuraavaan työntöön. Älä kuiteskaan peljästy, en ole ihmissusi.
- pikkulapsia palstall
Katsoppas sitten tarkkaan. Minä olen se, jolla kulmahampaat kimmeltävät keskittyessäni seuraavaan työntöön. Älä kuiteskaan peljästy, en ole ihmissusi.
Tämä näyttääkin olevan pikkulasten palsta, vai kulmahampaat kimmeltää, taitaa kimmellys tulla kuitenkin uudesta lelulapiosta hiekkalaatikolla, ainakin jutut on kuin lasten leikkikehästä.
- hunters life
Tuon 15 metriä pukkaan nykypäivänä jo vasemmallakin kädellä. Jos ihmisellä on sekä voimaa että älyä, niin vaikeata on ymmärtää susipelkurin ajatusmaailmaa.
Niin se 1,5 metriä.
Varo nyt niitä kirjoitusvirheitä, ettei tule väärinkäsityksiä. - Mutta tarkemmin
hunters life kirjoitti:
Niin se 1,5 metriä.
Varo nyt niitä kirjoitusvirheitä, ettei tule väärinkäsityksiä.analyytikon työntökuulaa tutkittaessa havaittiin, että se oli maalattu pesäpallo.
Lensi tosin sen 15 metriä hirveän ähellyksen jälkeen. Mutta tarkemmin kirjoitti:
analyytikon työntökuulaa tutkittaessa havaittiin, että se oli maalattu pesäpallo.
Lensi tosin sen 15 metriä hirveän ähellyksen jälkeen.Heh heh, kylläpäs jollakin on lapselliset jutut. Jaksaa jankuttaa. Jos jollakulla (kuten minulla) voimaa piisaa, niin ei tarvi eikä jaksa jankuttaa tyhjää. Tulokset puhuvat puolestaan.
- hunters life
Heh heh, kylläpäs jollakin on lapselliset jutut. Jaksaa jankuttaa. Jos jollakulla (kuten minulla) voimaa piisaa, niin ei tarvi eikä jaksa jankuttaa tyhjää. Tulokset puhuvat puolestaan.
Voimaa? Niin niin.
Taitaa anuslyytikon hauiksissa olla pientä alipainetta, kun on lihakset niin surkastuneet. Pari vuotta kun sitä jumppapalloa nostelet, niin kai siitä jo jotain tulee. hunters life kirjoitti:
Voimaa? Niin niin.
Taitaa anuslyytikon hauiksissa olla pientä alipainetta, kun on lihakset niin surkastuneet. Pari vuotta kun sitä jumppapalloa nostelet, niin kai siitä jo jotain tulee.Eihän tästä ole kauaakaan kun julkisesti häpäisit itsesi myöntämällä pelkääväsi suunnattomasti itsesi ja ja koko sukusi puolesta ainaisen susivaaran vuoksi. Voi mikä raukka ja kehtaa vielä vinkua siinä.
- hunters life
Eihän tästä ole kauaakaan kun julkisesti häpäisit itsesi myöntämällä pelkääväsi suunnattomasti itsesi ja ja koko sukusi puolesta ainaisen susivaaran vuoksi. Voi mikä raukka ja kehtaa vielä vinkua siinä.
Mitä häpeämistä siinä on jos suojelee lähimmäisiään?
hunters life kirjoitti:
Mitä häpeämistä siinä on jos suojelee lähimmäisiään?
Nyt viimeistään osoitit olevasi oikeasti pöljä. Suojele sinä vaan ylpeänä sukulaisiasi susien raatelulta, heh heh.
- minkin kaveri
Susi ei ni kova juttu kun minkki. Susianalyytikko hakoteillä. Analyytikko minkin ruokaa. Hih!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136