Eli kuka tietäis jonkun hyvän koiraleirin, mieluiten lähellä kymenlaaksoa tai uutta maata. Matkaa sieltä voisi ola reilu 2 tuntia ? Kiitos jo etukäteen jos autat. Mieluusti linkkiä, mutta sähköpostikin tai puh. numerokin riittää missä se olisi.
NUORTEN KOIRALEIRIÄ !!!!!!
10
296
Vastaukset
- piskuinen myy
Enpäs tiedä
- nuorten koiraleirille <3
No tietäiskö kukaan ??:)
- uusavutonko oot ????
Ei kukaan niitä tänne luettele, etso googlesta iha itse.
- l987
http://www.kennelliitto.fi/FI/nuoriso/Kesaleirit/Kesäleirit 2012.htm
tuolla on jotain leirejä.. myös jotkut rotuyhdistykset järjestävät leirejä,mutta ovat monesti vain tietylle rodulle suunnattuja.. minkä ikäinen "nuori" olisi leireilemään lähdössä?- koiraleiriä ???
Oon kesään mennessä 13- v
- :);)
koiraleiriä ??? kirjoitti:
Oon kesään mennessä 13- v
Laita googleen Violan Tila
- badden
:);) kirjoitti:
Laita googleen Violan Tila
Olen käynyt Violan Tilalla, enkä suosittele sitä, jos olet poika. Leirin pitäjät tykkäävät tytöistä, pojista ei ollenkaan...
- m&m
badden kirjoitti:
Olen käynyt Violan Tilalla, enkä suosittele sitä, jos olet poika. Leirin pitäjät tykkäävät tytöistä, pojista ei ollenkaan...
No katsoppa 4H kerhojen toiminnasta... :) itse ainakin löysin !
Mustakin ois kiva mennä koiraleirille. Semmoselle minne voi ottaa oman hauvan mukaan =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682650
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096