Missä? Varmaan jo 2-3 vuotta kännykkä ollut käyttämättä ja yritän saada kytkyn purettua, omat sivut ei näytä missään mitään IMEI koodia eikä mitään purkukoodeja. En usko että kytky on vieläkin voimassa, koska laskuja yms ei ole tullut Soneralta kun kännykkää ei ole käytetty. Missä siis on purkukoodi, vai onko muka kytky voimassa vielä?
Missä hemmetissä on kytkyn purkukoodi?
3
317
Vastaukset
- asdasdasdasffff
itse soitin asiakaspalveluun niin lähettivät tekstarina purkukoodin..
imei koodi pitää luetella asiakaspalvelijalle - tripla lukko
Jos kyse on "tuoreesta" kytkystä... 2008-09 otetusta, niin voi olla ettei sitä ole sim-lukittu.
1. Etsi toisen operaattorin kortti ja katso toimiiko puhelin sillä.
2. Onko puhelimessasi operaattorin tunnuksia. Eli esim. kun käynnistät puhelimen, niin tuleeko siinä soneran tunnus ja onko soneran omia soittoääniä.
Itsellä nimittäin oli nyt jo puhelimien taivaassa oleva Noki N73 kytkynä ja siinä ei ollut sim-lukkoa ja nyt on toinen puhelin ja kysyin tuota asiaa, niin sain kuulla, että Nokia 3120c olisi ollut viimeinen lukittu, ja ne on auottu jo pari vuotta sitten.
Mutta sim-purkukoodi kyllä näkyy soneran omilla sivuilla jos sellainene lukitus on. - vanhan kytkyn ostaja
Vanhois kytkyihin jää se lukitus päälle ja ei voi käyttää toisella kortilla..
Ei muutakuin asiakaspalveluun soittamaan ja liittymän omistaja koska toiselle ei anneta purkukoodia..
Ite ostin vanhan mallisen sonyn ja siinä oli lukitus vielä vaikka oli aikoja maksettu kok.puhelin jne.. piti ottaa yhteyttä jolta ostin kys. puhelimen ja käskeä sen purkamaan kytky kys. puhelimesta.. imei kannataa sanoa..
Nyt odotellaan josko puhelin aukenis..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738