Hei nyt tartten apua ja pikaisesti,
Oon taas vaan ahminu ja oksentanu, eikä oksennus enää meinaa tulla (ei oo tullu kunnolla enää pitkilleen). Oon lihonu tässä tämän kaiken paskan takia, ahmintaa tullu usein. Mun on pakko lopettaa tää, tapan itteni vielä tän takia..
NYT kertokaa mulle kaikki bulimian haitat, että lopetan tämän paskan ja heti. Kertokaa miten se vaikuttaa fyysiseen kuntoon, sydämeen ja sykkeeseen, nestetasapainoon ja urheilu suorituskykyyn ja kaikkeen mahdolliseen.. Sanokaa mulle, että se on vaarallista ja nyt perkele lopeta toi!!!! Ja kaipaisin vinkkejä ja niksejä, miten saisin ahminnat poistettua elämästäni ja jopa vaikka siinä sivussa laihtuisin muutamat lihotut kilot pois.
Kiitos jo vastauksista!!! HELP ME, PLEASE!!! En tiedä mitä teen ja miks teen tätä.. Mut auttakaa muaaaaa... :(
VITUN BULIMIA!
Epätoivoinen
0
159
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309