Onks tää jo bulimiaa
yksi suklaalevy,tv-jätti karkkipussi,limsaa-Ja sitte kaikki ulos suusta.....
Please,ahdistaa!!!!!!!!
2
158
Vastaukset
- Varo vaan
Kyllä se musta kuulostaa jo bulimialle.. Tuosta se multaki alko ja ei kyl enää tommonen määrä riitä. Lopeta toi, ennen ku vedät kolminkertasen määrän, etkä pysty enää lopettamaan.
- Dididiidii
Kiitos vastauksestasi Varo vaan. Joo pakko nyt vaan yrittää syödä viis kertaa päivässä säännöllisesti. Mutta kun laihduttamisen halu on niin hitsin kova..!
Mulla on diagnoosi epätyypillisestä anoreksiasta mutta viime aikoina olen ruvennut ahmimaan ja olen hävennyt sitä niiin paljon etten uskalla sanoa lääkäreille mitään. Joten kaikki pitävät minua edelleeen anorektikkona. Pelkään että kun siirryn avohoitoon(olen nyt osastohoidossa)jään aivan yksin ahmimisen kanssa. Myös viiltely on alkanut. Mitä teen kun elämä maistuu puulta ja tulevaisuus näyttää mustalta?Pelkään niin kovasti parantumista koska en enää muista aikaa ennen syömishäiriötä. Mitä olen ilman syömishäiriötä???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076