tienaako kermap*rseet olemalla räkänokkia?

Janne.

eli kun olet siis nuorukainen eli räkänokka, teini, pikkupoika, pikkutyttö, eli 15-20v niin tienaat siis kuukaudessa n. 100e istumalla netissä ja isi maksaa 20e viikossa käteen?

järki hoi?

jakaisitte mainoksia kermap*rseet.

5

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samiiiiii

Eiii taas sinä Janne 30.v mene aikuistumaan myöhäisteini taas. Mainostenjakamisesta ei jää mitään käteen etten suosittele. Ne firmat vetää kaiken välistä.

• tyttö13veee

no vittu jakaisin jos ikää riittäs

• Joni tahvanainen

Toi lehtien jakaminen on kyllä semmosta kusetushommaa että itelle ei jää muuta kuin arpia. Ja enkä ees halua kertoo mihin paikkoihin...

• Kermap*rse

Saan 100 euroo kuussa, ja se on iso raha, mutta edellytyksenä on se, että vien koiran joka päivä lenkille, tiskaan viikoittain ainakin kaksi kertaa, en päästä huonetta kaaokseksi, autan pikkusisarusten hoidossa, pesen pyykkiä ja autan siivoilussa muutenkin. Välillä joudun käymään kaupassa, mutta se on tehtävä jos meinaa haluta uusia vaatteita ja shampoita yms. Ja kun saan 100 euroa, ostan itse kaiken muun paitsi ruoan ja lääkkeet (yskänlääke, särkylääke, yms. )

• naineen1

Minä olen saanut tienata omat rahani koko ikäni joten reipikää siitä ikää on nyt 21

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1841
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1611
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1599
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1559
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      82
      1476
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1269
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      283
      1259
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1100
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1081
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1032
    Aihe