fake lävistyksiä??

gemilis

tietääkö kukaan mitään netti kauppaa mistä vois tilata esim fake nenä koruja??

5

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1234

savanni, korumaailma... google.fi---> fake lävistys. silleen löytyy
      mut jos saan OMAN mielipiteeni sanoo feikki läväreist ni miks ei voi ottaa oikeesti sitä reikää? sama ku esittäisin et joku siirtokuva on oikee tatuointi. feikkilävistys ku selviää feikiks ni nolaat vaa ittes. ottakaa oikeita reikiä ihmiset. jos kärsitte neulakammosta/muusta psyykkisest tai fyysisest sairaudest mikä estää lävistyksen oton ni huononpi homma. koska epäilen et se "lävistys" paljastuu feikiks ennemmin tai myöhemmin. ja muutenki jos on vaikka koululainen ja menee kouluun sen feikin kans ni kaikki tulee tottakai kyseleen et: oiii, oot ottan lävärin. mis otit? satuuks? ym. mitä vastaat?
      mut oma on asianne, tää oli vaan mun mielipide

• Tsirpsistä

Mä ymmärrän hyvin sun kantas :D En kammoa neuloja tai mitään, mut itte käytän feikkiä koska korvissakin olevat reiät tulehtuu niin todella helposti, ja lisäksi työni takia en voi käyttää lävistyksiä :/ Joten feikki on mulle ku taivaan pelastus, mitä mun vapaa-ajan pukeutumiseen tulee :)
        Ja jos multa kysytään, niin vastaan ihan rehellisesti että ei ole oikea, jos joku pitää nolona niin pitäköön, ei se niin vakavaa ole kun itsellä on hyvä fiilis ^^

• Idioottikko olet

No totta jos olet selkärangaton pieni poika joka pelkää erottua massasta, toki kartat kaikkea feikkiä elämässäs mikä on vähänkään erilaista mitä muilla saattaa olla

• minä

en ole varma sopiiko nenäkoru minulle, ja parilla eurolla se selviää jos jostain löytyy feikki nenä koru että ota nyt ihan iisisti :D Otan reijän jos se sopii mut nykyään se on niin helvetin main streem ottaa koko naama täyteen reikiä etten edes tiiä kehtaanko....

• Anonyymi

Nykyään on niin hyviä cuff-tyyppisiä reiättömiä koruja, että ei ole pakko enää rei'ittää itseään, jos haluaa saada vain korun vaikkapa huuleen, rustoon tai johonkin muualle, eikä halua sen lisäksi myös pysyviä reikiä, jotka voivat tulehtua tai muodostaa patteja ja jäävät, vaikka korun poistaisikin. Varsinkin ulkomaisista nettikaupoista saa cuff-tyypin reiättimiä koruja moniin paikkoihin niin hopeisina, kultaisina kuin rihkamanakin. Osa on todella laadukkaita, halpakauppojen tuotokse eivät ole. Kannattaa tehdä ostokset paljon hyviä nettiarvioita saaneista paikoista, koska huonoimmat tuotteet eivät saa paljoa hyviä arvioita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2733
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1247
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1207
    Aihe