Pojat, mikäköhän vittu niissä tisseissä niin kiinnostaa?

:O

Ku nyt lähtee ajattelemaa ni nehä on vaa 2 möykkyy, mistä tulee maitoo ja joka toisel ihmisel on sellaset. D:

[x] 2 möykkyä :DD

38

2457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ville V.

Niinpä, nehän o vaa haitolla. :)

• isodildo

miehille tissit ovat vähän niinkuin naisille lihakset

• HEYYY !!

tääää oli hyvä vertaus ! :D komeat ja sopivat lihakset omaavat miehet vetää puoleensa.. mm ;)

• vittutissisetää69

Ne on kuule hienot kyllä sinäkin vielä sen huomaat kunhat kasvat vielä mutta meneppäs nyt vaan sinne kouluun.

• Olettaisin että koska miehillä ei ole sellaisia samanlaisia tissejä kuin naisilla niin ne herättävät mielenkiintoa ja halua tehdä tuttavuutta näihin mukavan näköisiin ruumiinosiin.

• Tissit on paras ja ES :---D

• -

jonne!

• HJKHJKHJKHJKHJKHJKHJ

PASKA LÄPPÄ

• sxsndcmmf

totta, miehil ei tissejä oo. Ja luonnon mukaisesti vastakkaista sukupuolta yleensä miellyttää mahdollisimman itsestä poikkeava yksilö. Miehellä ei rintoja, joten se haluaa naisen jolla on rinnat, eli sellasen joka on sen miehen vastakohta. tissit on sitäpaitsi kivoja ja oon tyttö ite. en osAA selittää miks... Kuulemma rinnat on "ihanan pehmeet ja lämpimät ja sileet" nii kai siks ku miehillä ei oo tollasta kohtaa kehossa mikä olis silee pehmee lämmin yms nii se viehättää ?

• poikeliini*

Ehkä oot oikeessa ja puhut viisaita sanoja, niin minä itekin sen ajattelin. Mutta vielä tissejäkin enempi mua viehättää bimbero, se vasta ihana on, en muuta tekiskään kun pussailisin sitä päivät päästään. Valitettavasti tyttikseni ei anna, muuta kun sanoo vain että hyi hyi hyi, kun ehdotan.

• gshdi9hsfg

saa tissit olla mutta mieluiten ei ollenkaa..... sellaset pienet on ihanat

• lepakko15

Noh... tissit on pyöreet ja pehmoset ja niitä on kiva kattella.

• I'M ScatMan!!!

Ne on jotenki nii HÅT :o

• g2wgwgghs

Ja miehen vehkeetkin on vain yksi pötkylä ja kaksi palloa nahkaisessa pussissa.

• ruisvehnäohra

höh kyllä tytötkin kattelee tissejä oon bi.
      mut mikä vittu perseissä kiinnostaa ??
      oikeesti hyi ihmiset paskoo perseen kautta.

• uhaahaha

Mä katon pakaroita en reikää

• sdlksdlsdldsdsds

^Ei sitä reikää siellä katellakaan, vaan sitä lihaa joka ympäröi ;)
      Ei se liha pasko.

• kaurakaunokki

Pyllyreijän voi pestä kakalla käynnin yhteydessä, yleensä vessoissa on sellanen bidetta-suihku tms. millä voi pestä pimpin tai pyllyn, on sit siistimpi olo kun on puhtaat paikat pesun jälkeen... Siis en todellakaan vois kuvitella että jättäisin mun pimpin tai pyllyn pesemättä, hyi miten kutiaa jos ei voi pestä puhtaaksi... ja sit se haju, yäk... Oikeesti, peskää pylly veskireissulla! Nii kokeilkaa tunkea sormet johonkin mutaan ja yrittäkää saada puhtaaks paperilla, ei riitä! Kantsii pyyhkäsyn jälkeen pestä lämpimällä vedellä nii on pikkasen hygieenisempää eikä haise...

• lawl

ne on niin kauniin pyöreet ja symmetriset

• P0RN0S3TÅ

TISSIT ON KIVOJA JA PISTE!!!

• P0RN0SETÅ

VASTAAN OMAAN KIMMENTIIN XD

• 15teini

Pää asiassa se kun naiset (ainakin oma tyttöystävä pitää) pitää niiden hyväilystä...

• wsg13

Otsikko on kyllä loistava. Suomennan sen.

Pojat, mikäköhän emätin niissä tisseissä niin kiinnostaa?

• Ehhehhehheeheheheheeehee

EI JUMALAUTA! REPESIN TOTAALLISESTI XDDDDDDD

• dfrgtjukilokjhgf

Itse olen ihan hetero nainen ja mielestäni naisen rinnat on älyttömän kauniit. Minä en ymmärrä mikä niissä tisseissä nimenomaan EI kiinnostaisi.

• yammmeeeee

tissejä on kiva puristella ja katella

• Nytht

Käytännössä sama ku laittaisin keskustelun:
        tytöt, mikäköhän siinä kyrvässä niin kiinnostaa!:D

• Mun tissit+kuvaa
        Nytht kirjoitti:

Käytännössä sama ku laittaisin keskustelun:
        tytöt, mikäköhän siinä kyrvässä niin kiinnostaa!:D

Korjaus:tytöt mikäköhän emätin siinä kyrvässä niin kiinnostaa, ps: nimimerkki siks, et kaikki kattois taas tätä keskusteluu :P

• öööö...

ai haluux olla sellase tytö kaa jolla ei oo ollenkaa rintoja? pikkase oot outo ....

• Anonyymi

Naisenkin pidän outona pyykkilauta rintoja!!!

• b<zfws<s

aaaaaah bikini tissit on vaan niin seksikkäät ja alkaa jo seisoon ko ajattelee....

• Juuri näin

Just olin itekkin lähettämässä saman linkin! Tässä puhdas totuus:D

• Poika ite

Kyllähän tytötki kattelee poikien persettä ja lihaksii. Ja jos pojil on six pack ni kesäl uikkareis se on rannan paras näky. Et eiks v***u voi tajuta et se on vaa luontane asia eikä se haittaa mitää kunha vaa ei mee liian pitkällle ilman naisen lupaa. Katella saa aina!!!!! Et kannatttaa miettiä katteleeko ihe vastakkaisen sukupuolen lihaksia, tissejjä tai onks tolla stondiksessa!!!

• SKKKS

En kyllä nää niissä mitään erikoista. 2rasvakudos möykkyyhä ne vaan on.
      No onhan ne ''seksikkäät'' mutta ei se niin voi mennä että kattoo vaan rintoi eikä naista.Suurin osa pojista on kiinnostunut vaan rinnoista.

• ötöblöö

Jos luulet että tisseissä kiinnostaa v-ttu niin sun kannattaisi kertaalleen perehtyä ihmisen anatomiaan. En oo nähny ensimmäistäkään tissiä jossa olisi v-ttu.

Tissit nyt vaan on yleisesti ottaen kauniit.

• Ahhhshahahshs

Idiootti. Ei vittu rinnoissa kiinnosta vaan jalkojen välissä :D

• Jorma_609

Kiinnostuminen johtuu siitä, että nainen pystyy imettämään niillä. Mitä isommat on, sitä enemmän se maitokapasiteetti näyttää olevan.
      Ja taas naispuolinen henkilö kysymässä tietenkin, eli vähän sama kuin joku miespuolinen henkilö kysyis: "MIKÄ VITTU NIISSÄ HYVÄNNÄKÖSISSÄ MIEHISSÄ OIKEIN KIIHOTTAA?!?!?! EN AINAKAAN ITE TYKKÄÄ POJISTA NII MIKS TYTÖT SITTE TYKKÄÄ?!?!"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      86
      3176
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3023
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1862
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1812
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1711
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1691
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1336
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1309
    Aihe