miten pukeudutte

Mitäs teillä on vaatteita päällä justsa nyt? Minkälaiset ja minkä väriset vaatteet, meikit, kampaukset?

51

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aamutakki ja yöpaita ;)

• Eiks tuu hiki? Mulla on vain minimekko, lilanvärinen, olen avojaloin ja vain pikkuhousut alla. Kultakorut on lähes kaikki päällä, pidän niitä lähes aina. Kaksi kaulaketjua yksi ranneketju ja viisi sormusta.

• miljoona kirjoitti:

Eiks tuu hiki? Mulla on vain minimekko, lilanvärinen, olen avojaloin ja vain pikkuhousut alla. Kultakorut on lähes kaikki päällä, pidän niitä lähes aina. Kaksi kaulaketjua yksi ranneketju ja viisi sormusta.

Noo, mä olen kolme päivää pukeutunut ja ollut edustuskunnossa.Mulla oli setti erikoisia sormuksia mukana ;;)
        Nyt voi laiskotella ja toipua reissusta....Meillä on sisälämplötila 16-17 C joten tää on ihan sopiva ;)

• anjaniina_ kirjoitti:

Noo, mä olen kolme päivää pukeutunut ja ollut edustuskunnossa.Mulla oli setti erikoisia sormuksia mukana ;;)
        Nyt voi laiskotella ja toipua reissusta....Meillä on sisälämplötila 16-17 C joten tää on ihan sopiva ;)

Reissun jälkeen voi sit röntöstää kotona, ostitko vaatteita reissulla?

• miljoona kirjoitti:

Reissun jälkeen voi sit röntöstää kotona, ostitko vaatteita reissulla?

En, mulla on vaatteita ihan tarpeeksi ;)
        Ajatus oli kyl käydä kaupungilla, mut aika menikin yllättävän kivasti Paviljongissa.
        Olsi siel ollut kiertokäyntejä Pandan tehtailla ja kaikkee sellasta,mut...

• yökkäri päällä vatsatauti siirtyi mieleltä mulle oikeen hyvä tauti kun vaan pysyis tukka sekasin kun tarhapöllöllä muuten pukeudun mielellään mustaan oon yrittäny päästä siitä eroon mutta en tunne itseeni kotosaksi muissa väreissä meikkaan tosi harvoin rajat on pikmentoitu silmiin se riittää.

• ei siirtyny mieleltä vaan mieheltä...

• Ai, varmaan ihanat rajat. Minä tykkään meikata ja vedän nestemäisellä tussilla rajat yläluomelle. Kuin uskalsit ottaa ne? Minäkin haluaisin, mut oon pelkuri.

• tiinaex kirjoitti:

ei siirtyny mieleltä vaan mieheltä...

Joo, mä kyllä ymmärsin ja muistan et hän oliollut kipee. Paranemisia.

• Hei kun keikuskelen

Ai ihan just nyt? No ei todellakaan mitään kummosta kampetta.
      Mustat stretch-farkut, musta pusero, ohuehko ja sen päällä sininen tunika.
      Korvissa roikkuu simpukankuoresta tehdyt korvikset, mustat.

Hiukset vetäsin poninhännälle pääknupin yläosaan, hevoshäntämäisesti:)

Meikit on kans naamas. Ohut kerros meikkivoidetta, isolla pensselillä huitastu poskipunaa, ohuet rajaukset silmis. ripsiväriä, kulmakynää, niin ja vähähkösti harmaata luomiväriä.

Villasukat jaloissa. tietysti.

Entäs ittelläs?

• Meikit on ja yläluomirajaukset. Alaripsiä en meikkaa lainkaan. ponihäntä mullakin. Mini mekko lila, ei rintsikoita ei mitään jaloissa. Sulla on varmasti ihanat korvakorut. Mulla on kultaiset kyyneleet ja kultaiset pallo, jotka ei roiku toisissa reijissä. Äidin ja isän vihki-ja kihlasormuksista tehdyt sormukset ja välissä sinisafiiri ja toisessa kädessä timantteja.

Mä olen turhamainen ja meikkaan ja käytän koruja ja tykkään tällätä itseäni.

• Hei kun keikuskelen
        miljoona kirjoitti:

Meikit on ja yläluomirajaukset. Alaripsiä en meikkaa lainkaan. ponihäntä mullakin. Mini mekko lila, ei rintsikoita ei mitään jaloissa. Sulla on varmasti ihanat korvakorut. Mulla on kultaiset kyyneleet ja kultaiset pallo, jotka ei roiku toisissa reijissä. Äidin ja isän vihki-ja kihlasormuksista tehdyt sormukset ja välissä sinisafiiri ja toisessa kädessä timantteja.

Mä olen turhamainen ja meikkaan ja käytän koruja ja tykkään tällätä itseäni.

No johan sulla on kourat täynnä koruja. Jos sun pitää ottaa astiakaapista lautasen, niin tartteeko sun pyytää miehes sen ottamaan, kun sun kätöset ei niin ylläälle nouse (korujen painosta:))

Minä kans meikkaan aina. Siis aina-aina. Se kuuluu jokapäiväiseen leipääni.... äh sori tuli virhe..... se kuuluu jokapäiväiseen toimitukseen.

Minä istuin pienenä tyttönä, kuin tatti, isonsiskoni (10v vanhempi) vieressä, kun hän meikkasi. Minusta hän oli Maaaailman kaunein isosisko. Sain häneltä meikintähteitä:) Innolla vetelin huulipunaa huuliin ja menin (salaa) portin kohdalle kävelemään jalkakäytävää pitkin edestakaisin, että ohikulkevat näkisivät, kuinka HIENO olin:) Voi apua, kun naurattaa. Olin silloin 4-5 vuotias.

• Hei kun keikuskelen kirjoitti:

No johan sulla on kourat täynnä koruja. Jos sun pitää ottaa astiakaapista lautasen, niin tartteeko sun pyytää miehes sen ottamaan, kun sun kätöset ei niin ylläälle nouse (korujen painosta:))

Minä kans meikkaan aina. Siis aina-aina. Se kuuluu jokapäiväiseen leipääni.... äh sori tuli virhe..... se kuuluu jokapäiväiseen toimitukseen.

Minä istuin pienenä tyttönä, kuin tatti, isonsiskoni (10v vanhempi) vieressä, kun hän meikkasi. Minusta hän oli Maaaailman kaunein isosisko. Sain häneltä meikintähteitä:) Innolla vetelin huulipunaa huuliin ja menin (salaa) portin kohdalle kävelemään jalkakäytävää pitkin edestakaisin, että ohikulkevat näkisivät, kuinka HIENO olin:) Voi apua, kun naurattaa. Olin silloin 4-5 vuotias.

Varmaan olit ylpeä kun sulla oli noin iso isosisko.

Tuli muuten mieleen, että mun ystävä oli löytänyt uuden miehen ja mies oli muuttanut heille. Kerran niiden tytöllä, jotain kolme vanha, oli verisiä naarmuja naamassaan ja kun ihmeteltiin mistä ne oli tullut. "Mä ajoin parran" tyttö oli kiivennyt vessanpöntön kannelle ja partahöylällä vedellyt kasvojaan kun oli nähnyt mallia. Se kyllä naurattaa vieläkin kun muistui mieleen.

• hyvin uskalsin nää on jo toiset ne kestää useemman vuoden vähän se sattuu mutta mitä nainen ei kauneuden takia kärsis.

• Taidan kyllä laitattaa. Otitko ne virossa vai suomessa oliko kalliit? Mun tartteis mennä toisen silmän leikkaukseen, toinen on jo hoidettu. Mä saan silikonin ja sen jälkeen harkitsen vakavasti. Niin... hih hih mullapa onkin silikonit, mut ne on silmissä.

• miljoona kirjoitti:

Taidan kyllä laitattaa. Otitko ne virossa vai suomessa oliko kalliit? Mun tartteis mennä toisen silmän leikkaukseen, toinen on jo hoidettu. Mä saan silikonin ja sen jälkeen harkitsen vakavasti. Niin... hih hih mullapa onkin silikonit, mut ne on silmissä.

suomessa otin ne maksaa sellasen neljäsataa ekee.

• .

Woi ristus, T-paita ja silmälasit.

Vaate on tummanpunainen.

Tukka on kammattu.

• No entäs sukat? Onks villasukat vai tarkenetko avojaloin? Oletko nainen vai mies?

• Hei kun keikuskelen

Ookko nää uskovainen?
        Muistui mieleen, kun aikoinani aloin tansseissa kulkemaan. Äitini teki minulle vaatteita tanssi-illoiksi ja enemmän, kuin paljon-paljon, äitini motkotti minihameen lyhyydestä.
        Hän olisi tahtonut tehdä vähän pidemmän ja minä puolestani pistin hanttiin ja sanoin suurilla sanoilla, miten lyhyt sen PITÄÄ olla.
        -Jos mää noin lyhyeksi sen tekisin, niin tuoshan näkyys jo puon karvat, äitini hoki:)

Kauhiaa, mitähän mun äiteemuori Nyt sanois, ku näkis sut, jolla on pelkkä tummanpunaanen T-paita ja klasit naamas. Näkyys kyllä huomattavasti enemmän, ku puon karvat. ekkai sentäs ihimisten ilimoille lähe?

Noh, onneksi tukkas on kammattu, ettet ihan kuinka sattuu oo. Uskovaanen ihiminen:)

• Hei kun keikuskelen
        miljoona kirjoitti:

No entäs sukat? Onks villasukat vai tarkenetko avojaloin? Oletko nainen vai mies?

"miljoona"
        Hyvän kysymyksen vetäsit, meinaa täs ruveta naurattamaan:)
        Ihan ajattelin, että tää klasipäinen T-paita-tyyppi on Nainen ja naiselle vastasin.

Tottatosiaan, JOS kyseessä onkin Mies, niin asiahan muuttuu ihan täysin. Peräti täysin.

Mies, jolla on vain T-paita (väristä viis), klasiton tai klasillinen, eikä mitään muuta, niin semmonen kyllä olis kiva katteltava. Heh

"miljoona"
        Hyvän kysymyksen vetäsit, meinaa täs ruveta naurattamaan:)
        Ihan ajattelin, että tää klasipäinen T-paita-tyyppi on Nainen ja naiselle vastasin.

Tottatosiaan, JOS kyseessä onkin Mies, niin asiahan muuttuu ihan täysin. Peräti täysin.

Mies, jolla on vain T-paita (väristä viis), klasiton tai klasillinen, eikä mitään muuta, niin semmonen kyllä olis kiva katteltava. Heh

No sitten on varmaan kangastuoli alla. Muutoin vois tulla kylmä.

Mulla on muuten pehmeä nahkainen paksupehmusteinen konttorituoli allani. Sellainen jossa on nahkainen pehmeä pehmustettu selkänojakin ja käsituet. Kyllä ainakin mun tuolissa pärjäisi istuskella vaikkei olis rihman kiertämää.

• Hei kun keikuskelen
        miljoona kirjoitti:

No sitten on varmaan kangastuoli alla. Muutoin vois tulla kylmä.

Mulla on muuten pehmeä nahkainen paksupehmusteinen konttorituoli allani. Sellainen jossa on nahkainen pehmeä pehmustettu selkänojakin ja käsituet. Kyllä ainakin mun tuolissa pärjäisi istuskella vaikkei olis rihman kiertämää.

Mulla on kans suorastaan viheliäisen ihana tuoli täs tietokonepöydän edessä.
        En meinaa iljetä edes sanoa, ettei muut ala aattelemaan, että alan leuhkimaan.
        Ei sunkaan takapuolen alla ole huono tuoli, mutta kuulepas tätä:

Tää on korituoli, jossa tosi korkealle menevä selkänoja, levenee ylöspäin kivutessa. Kun nojaan, niin selkänojan yläreuna n 40 sentin päässä mun pään korkeimmalta kohdalta. Enkä ole mikään pieni immeinen.

Käsinojat on jees, sitten korituolin pyöreässä istuimessa on paaaaksu sopivan pehmeä tyyny. Sitten tuolla pöydän alla, kinttujen eessä on Rahi, korirahi, jossa myös pehmusteet. Siihen oikasen kintut.

Kun pistän kuulokkeet korviin, musiikkia soimaan, nojaan muotoiltuun selkänojaan, jalaat suorina, niin johan on oltavat. Joskus viinilasi vielä vieressä, kun oikein alan hemmottelemaan ittiäni.

Sori tämä lyhyt vastaus. Ei tällä kertaa tuu pidempää rypäskää:)

Mulla on kans suorastaan viheliäisen ihana tuoli täs tietokonepöydän edessä.
        En meinaa iljetä edes sanoa, ettei muut ala aattelemaan, että alan leuhkimaan.
        Ei sunkaan takapuolen alla ole huono tuoli, mutta kuulepas tätä:

Tää on korituoli, jossa tosi korkealle menevä selkänoja, levenee ylöspäin kivutessa. Kun nojaan, niin selkänojan yläreuna n 40 sentin päässä mun pään korkeimmalta kohdalta. Enkä ole mikään pieni immeinen.

Käsinojat on jees, sitten korituolin pyöreässä istuimessa on paaaaksu sopivan pehmeä tyyny. Sitten tuolla pöydän alla, kinttujen eessä on Rahi, korirahi, jossa myös pehmusteet. Siihen oikasen kintut.

Kun pistän kuulokkeet korviin, musiikkia soimaan, nojaan muotoiltuun selkänojaan, jalaat suorina, niin johan on oltavat. Joskus viinilasi vielä vieressä, kun oikein alan hemmottelemaan ittiäni.

Sori tämä lyhyt vastaus. Ei tällä kertaa tuu pidempää rypäskää:)

Varmaan ihana. Mun tuoli on todella kans muhkea, kannattaa satsata nettissäroikkumistuoliin.

• .
        miljoona kirjoitti:

No entäs sukat? Onks villasukat vai tarkenetko avojaloin? Oletko nainen vai mies?

@ miljuunalle ja keikkujalle :))

Nainen olen, tarkistin juuri.
        Samaa mieltä on ukkelini, joka juuri starttaa pesukonetta.

Alakäpälät ovat pukemattomia, istun koneeni ääressä Lootus-asennossa.
        Haaveksin reissumiehestä
        Leivästä - juustolla ja paprikalla.

Frisyyrini kaipaisi kohennusta.

• . kirjoitti:

Haaveksin reissumiehestä

Komenna mies keittiöön voikkareita tekemään. Miehet on hankittu sitä varten näin sunnuntaisin.

• Hei kun keikuskelen
        . kirjoitti:

Haaveksin reissumiehestä

Lootus-asennoijalle tai sinne päin

Ajattele tilannetta, että ku olisit tarkistanut, että ookko vai ekkö oo ja olisit hokannut, että oletkin mies:))) Vähäkö ollisit säikähtänyt, miehestäs nyt puhumattakaan:)
        Kaikkea sitä juolahtaa mieleen, kun muiden tekstejä lukee. Parhaat juolahdukset ovat sellaisia, joita en ala palstalle kirjottamaan, heh:)

Nyhämmää ymmärrän pukeutumisesi (osin), jos sulla on sielä mies. Sitä et tullut maininneeksi edellisessä viestissäsi.

Ei muuta, ku nyhämmmmäääää vasta ihmettelen sun pukeutumistas. Minkä IHMEEN takia vetäsit sen T-paidan päälles. Pelkät klasit olisivat mielestäni riittäneet aivan mainiosti. (niin noh, ellei teillä ole sielä sitten riidanpoikanen menos:))

Minäkin aika-ajoin haaveilen Reissumiehestä:)

• .
        miljoona kirjoitti:

Komenna mies keittiöön voikkareita tekemään. Miehet on hankittu sitä varten näin sunnuntaisin.

Kyllä se kuule mua palvelee kuin kerubi, siipiä vaille enkeli.

Ihq ukkeli on, mun armaani.

• .
        Hei kun keikuskelen kirjoitti:

Lootus-asennoijalle tai sinne päin

Ajattele tilannetta, että ku olisit tarkistanut, että ookko vai ekkö oo ja olisit hokannut, että oletkin mies:))) Vähäkö ollisit säikähtänyt, miehestäs nyt puhumattakaan:)
        Kaikkea sitä juolahtaa mieleen, kun muiden tekstejä lukee. Parhaat juolahdukset ovat sellaisia, joita en ala palstalle kirjottamaan, heh:)

Nyhämmää ymmärrän pukeutumisesi (osin), jos sulla on sielä mies. Sitä et tullut maininneeksi edellisessä viestissäsi.

Ei muuta, ku nyhämmmmäääää vasta ihmettelen sun pukeutumistas. Minkä IHMEEN takia vetäsit sen T-paidan päälles. Pelkät klasit olisivat mielestäni riittäneet aivan mainiosti. (niin noh, ellei teillä ole sielä sitten riidanpoikanen menos:))

Minäkin aika-ajoin haaveilen Reissumiehestä:)

Apuwa taas kerran meinoo pissit tulla housuttomuuteeni, kun sinua luen.

Olet ihana.

Tuolla keittimessä kuuluu ukkelini veistä hakevan, kun on aina ja ikuisesti vain yksi kunnon veitsi, miksi niitä kuitenkin lie sata laatikossa, niin se on aina hukassa.

• . kirjoitti:

Kyllä se kuule mua palvelee kuin kerubi, siipiä vaille enkeli.

Ihq ukkeli on, mun armaani.

Hih hih... siipiä vaille enkeli, ihanasti sanottu. Sinä olet onnenpekka.

• Hei kun keikuskelen
        . kirjoitti:

Apuwa taas kerran meinoo pissit tulla housuttomuuteeni, kun sinua luen.

Olet ihana.

Tuolla keittimessä kuuluu ukkelini veistä hakevan, kun on aina ja ikuisesti vain yksi kunnon veitsi, miksi niitä kuitenkin lie sata laatikossa, niin se on aina hukassa.

Ymmärrän täydellisen täydellisesti, että pistää vihaksi, jos SE OIKEA, käteen sopiva veitsi on hukassa. Minulle kävi toissa viikolla niin, että minun maaaaailman Paras veitseni hajosi. Yksinkertaisesti puinen kädenripa halkesi. Aivan kauheaa.
        Olen kuin mitä vailla, kun juuri tuo veitsi meni mäsäksi.
        Laatikossani on vino pino veitsiä, mutta mikään ei sovi kunnolla käteen.

• Komhvortti

Kuten kotona tavallisesti.
      Boxeri tyypin kalsarit ja T-paita.
      Värillä tuskin on väliä.

Kampaamaton tukka ja parta eilisen jäljiltä.

Hellyyteni kohde kutoo jotain tummassa oloasussaan. Meikistä en tiedä. Tuskin sitä on.

• On sillä värillä väliä, minun mielestäni hyvinkin. Nuorisolla on nykyisin muotia sellainen hupullinen kokohaalari, aikuisten potkupuku. Sellainen olisi kiva, pitäisköhän mennä ostamaan.

• Komhvortti
        miljoona kirjoitti:

On sillä värillä väliä, minun mielestäni hyvinkin. Nuorisolla on nykyisin muotia sellainen hupullinen kokohaalari, aikuisten potkupuku. Sellainen olisi kiva, pitäisköhän mennä ostamaan.

Muodin ahdan muutenkin anukseeni saatika sitten kotonaolohahmon päällyset.

Vieraiden tullessa vedän boxereiden päälle verkkarihousut joten täysin vapaa vieraskoreudesta en ole minäkään.

• Komhvortti kirjoitti:

Muodin ahdan muutenkin anukseeni saatika sitten kotonaolohahmon päällyset.

Vieraiden tullessa vedän boxereiden päälle verkkarihousut joten täysin vapaa vieraskoreudesta en ole minäkään.

Rento tyyli sulla. Entäs se kampaus?

• Komhvortti
        miljoona kirjoitti:

Rento tyyli sulla. Entäs se kampaus?

Eukko uhkasi raahata minut parturiin alkavalla viikolla.

• tomppa2006

Minulla on tummansininen villapaita, valkoisia kuvioita rinnuksen tasolla. Oloasun housut, mustat väriltään ja jaloissa tummansiniset villasukat.

Ei meikkiä, kampaus on trendikästä, viiskymppiselle miehelle sopiva täysin kaljuksi leikattu pää.

• Hui, kaljupää on varmaan kylmä näin kovilla pakkasilla. Kalju on kyllä siisti kampaus ja säästyy kampakin.

Mun ukko on partainen ja nyt tukka aikas pitkä, sillä on kyllä pitkät niskahaivenet aina. Ja se väittää, ettei se viitsi mennä parturiin kun sit pää palelee...Tietty hänellä on paljon ulkohommiakin, niin hyvä se on olla karvaisena näin talvisin.

Nyt se tartteis lähettää ärrälle hakemaan mulle zerokokista. Se lupas jo tunti sitten muttei ole tapahtunut vielä mitään.

• tomppa2006
        miljoona kirjoitti:

Hui, kaljupää on varmaan kylmä näin kovilla pakkasilla. Kalju on kyllä siisti kampaus ja säästyy kampakin.

Mun ukko on partainen ja nyt tukka aikas pitkä, sillä on kyllä pitkät niskahaivenet aina. Ja se väittää, ettei se viitsi mennä parturiin kun sit pää palelee...Tietty hänellä on paljon ulkohommiakin, niin hyvä se on olla karvaisena näin talvisin.

Nyt se tartteis lähettää ärrälle hakemaan mulle zerokokista. Se lupas jo tunti sitten muttei ole tapahtunut vielä mitään.

Minulla on aina pipo päässä, kun menen ulkotiloihin, johan siinä muuten pää jäätyy näillä ilmoilla.

Sitten innostuin vuoden alusta alkaa kasvattamaan alahuulen alapuolelle partakarvoista sellaista "Soul Patch" -kuviota:

http://naurunappula.com/313078/partatyypit.png?group_id=16396

• tomppa2006 kirjoitti:

Minulla on aina pipo päässä, kun menen ulkotiloihin, johan siinä muuten pää jäätyy näillä ilmoilla.

Sitten innostuin vuoden alusta alkaa kasvattamaan alahuulen alapuolelle partakarvoista sellaista "Soul Patch" -kuviota:

http://naurunappula.com/313078/partatyypit.png?group_id=16396

Kiitos linkistä. Mun ukolla on toi Hollywood, ehkä, ja sit ne niskakiharat roikkuu vielä molenmmilla puolilla korvien takana. Monet naiset niitä kiharoita yrittää hiplailla ja pyöritellä sormillaan. Mutta ei se anna muiden hiplailla ku minun vaan..

• Ich bin...

Suihkusta juuri tulleena ylläni vain punainen pörröinen aamutakki. Ja villasukat, tietty.

Meikkiä ei ole nyt, eikä juuri muulloinkaan, paitsi ilman huulikiiltoa en poistu talosta. Ripaus sitä on nytkin, 6 tunnin kesto takaa sen. Kynsilakkaa tulipunaista kaikissa 20:ssä kynnessä.

Varsinaista kampausta ei ole. Sudin juuri harjalla märkiä hiuksia edes jonkinlaiseen ojennukseen.

Näin täällä. Mukavaa iltaa sinne!

• Kiitos. Minä tykkään käyttää puuvillaista kylpytakkia. Mulla on monta aamu- ja kylpytakkia. Yksi on paksumpi puuvillafroteinen näin talvisin kiva kylvyn jälkeen. Yksi ohkaisempaa puuvillaa, sellaista liinakangasta, siitä tulee usein sairaalan aamutakki mieleen, mutta se on kiva kesäisin. Ja sit on satiininen lyhyt kimono missä on sinisiä kukkasia, ja sitten on japanilainen lyhyt kimono vaaleanpunainen, missä on selässä kirjottuja lintuja, Indiskasta

• Ich bin...
        miljoona kirjoitti:

Kiitos. Minä tykkään käyttää puuvillaista kylpytakkia. Mulla on monta aamu- ja kylpytakkia. Yksi on paksumpi puuvillafroteinen näin talvisin kiva kylvyn jälkeen. Yksi ohkaisempaa puuvillaa, sellaista liinakangasta, siitä tulee usein sairaalan aamutakki mieleen, mutta se on kiva kesäisin. Ja sit on satiininen lyhyt kimono missä on sinisiä kukkasia, ja sitten on japanilainen lyhyt kimono vaaleanpunainen, missä on selässä kirjottuja lintuja, Indiskasta

Samassa asussa olen edelleen, punaisessa pörröisessä aamutakissani suihkunraikkaana. Mikäs päivä tänään olikaan?

Joulupukki tykkää jostain syystä tuoda mulle juuri noita satiinisia lyhyitä kimono aamutakkeja. Eihän tällainen vilukissa niissä talvisin tarkene, käytänkin lähinnä kesällä ja varsinkin mökillä.

Mukavaa työpäivää sinulle! Mä luppoilen tänään.

• tämä tyttö

Aloitetaan alimmista: Pikkuhousut valkoiset, rintsikat beesit, mustat pitkät kalsarit, vai olisko ne legginsit, nilkkasukat vaaleanpunaiset, ohuet villasukat viininpunaiset, säärystimet harmaat, puuvillainen t-paita tummansininen, kotoinen farkkuliivihame sininen ja villapaita kirjava sen päällä. Tuntuu aika kirjavalta mutta ei näytä siltä. Sisällä viileää, palelen herkästi.
      Naamassa sävyttävä kosteusvoide. Tukka lyhyehkö, luonnontilassa oleva.

• Kiinnostava kokonaisuus. Toi farkkuliivihame kelpais kyllä muuten mullekin ja kirjavat villapaidat ovat ihania. Tulee mieleen "Folkflore" tyyli.

• Sininen, vähän läpikuultava jätti-mikätääon?kauluspaita ilman kaulusta? Musta toppi alla. Musta leggingsit, joille vahingossa olen kerran antanut huuhteluainetta :/ ei pysy ylhäällä ellen tunge sitä saamari toppia alle. Näyttäis varmaan seksikkäämältä jos toppi olisi housujen päällä, meinaan :) Toisaalta, on tämä kuitenkin seksikkäämpää kuin jos vedän niitä ylös koko ajan ;)) Sukat on hupsisvaan vaaleanpuna-harmaaraidalliset. Ei yhtäkään korua, eikä meikkiä. Mustat lasit, tiukka nuttura (piti yrittää saada lapsia tekemään läksyjä) melkosen opemainen.

Ja sitten se tieto mitä kukaan ei kaivannut ;)) pinkit alusvaatteet. Toiset ne tykkää kun värit sointuu, mä tykkään ajatella että se joka riisuu saa yllärin. Eikä tarvi muistuttaa että täällä ei oo ketään riisumassa!! Kiva antaa itelleen yllärin...

Tänään on pyykkipäivä. Ihmettelen sitä, kun joskus koneet söivät sukkia ja rintsikan rautoja, niin nykykoneet ei kadota mitään, ne vaan katkoo niitä rautoja! Törkeetä.

Lisäksi huomasin että mun pussilakanassa oli reikiä! Miten on mahdollista! Kuka on purrut mun peittoa, eikä mua ollenkaan >;(

• Hih hih. Riisujalle ylläri, hauskasti kirjoitettu. Jäin miettimään, että onko sulla tummennetut lasit vai tarkoititko mustat pokat laseissa? Minkä ikäisiä koululaisia sinulla siellä on?

Itse tässä virittäydyn työpäivään työt alkaa maanantaisin klo 11.30 niin on vähän niinkuin pehmeä lasku.

• Eilen olisi ollut paljon parempi vastata tähän. Olisi selvinnyt ilman nenäliinaa ja punaista nenää =(
      Toisaalta, parempi saada tämä flunssa tällä viikolla - ensi viikolla on talviloma.

Tänään käytössä siis työvaatteet: mustat legginssit, taivaansininen kauluksellinen puuvillapaita, musta pitkä neuletakki, mustat ohuet villasukat, mustat pitkävartiset saappaat. Alla tietty rintsikat ja pikkarit, sävy sävyyn kuten aina. Jostain syystä ollut aina tärkeää, että alusasu on mieluisa... Nostaa ikäänkuin ryhtiä?

Meikkiä ei ole, vain kosteusvoidetta. Yleensä olisi kevyesti ripsaria ja punaa poskilla. Mutta kun nenää ja silmiä kutittaa... parempi olla ilman.

Oikeassa nimettömässä on aina sormus, missä kolme briljanttia. Eron aikaan lapset pelkäsivät, että heidät "unohdetaan". Sormus on heille konkreettinen osoitus, että ovat minulle ikuisesti rakkaita. Siis timantti per lapsi ja lisäksi sormuksen sisälle on kaiverrettu heidän nimensä.

Nyt taisi mennä aiheen vierestä. Niihin koruihin palatakseni. Rakastan helmiä. Korvissani siis helmipallot ja kaulassa kultaketjullinen timantti/helmiriipus.

Pakko tarttua toimeen, vaikka puolituinen olo onkin.

Hymyillen Zinnia

• tämä tyttö

Monesti miehet haukkuu noita legginsejä, ovat kuulemma epäseksikkäitä. Itsekin käytän niitä. Ovat mukavat ja talvella menevät vaikka toppahousujen alla. USEIMMITEN mukavuus menee seksikkyyden edelle.

• Hei kun keikuskelen
        tämä tyttö kirjoitti:

Monesti miehet haukkuu noita legginsejä, ovat kuulemma epäseksikkäitä. Itsekin käytän niitä. Ovat mukavat ja talvella menevät vaikka toppahousujen alla. USEIMMITEN mukavuus menee seksikkyyden edelle.

Onks niin, että miehet haukkuu legginsejä epäseksikkäiksi. Öh, nyt kyllä tarttis miesten kommentteja, että mitä mieltä ovat.
        Mun mielestä legginsit ovat nimenomaan seksikkäät. Semmoset tiukat, jotka hyväilevät säärten muotoja. Legginsien jatkeeksi, kun vielä tällätään korkeakorkoiset kengät, niin johan tottavie paranee.
        Jos nyt kovasti ulkonevat pepunposket pömpöttää, niin kenties sitten on pareet pistää ei-tiukat housut.

• tämä tyttö kirjoitti:

Minulle riittää että oma kumppani tykkää ja itsekin niissä viihdyn =)
        Pukee kuulemma somasti pebaani *punastelee*

Ja jos nyt aivan tarkkoja ollaan, ei päälläni ole legginssit, vaan mustat kapealinjaiset farkut, joiden lahje menee sujuvasti pitkävartisen saapikkaan varren sisään. Ja minimekon mittainen neuletakki...

80-luvulla jotkut käyttivät kukallisia legginssejä. Ne ovat yäk edelleen.
        Jossain vaiheessa muotia olivat hiihtohousut, missä oli päälle ommellut prässisaumat ja jalan alle meni lenkki samaa kangasta/kuminauhaa. Tässä kohden muisti pätkii...

• Just nyt.. varpaista päähän ;)
      Villatöppöset, legginssit, t-paita ja fleece, vähä meikkiä päivän jäljiltä, tukkakin vähä paremmassa kuosissa kuin aamulla.. (oli kuin tarhapölliäisellä ;)
      Värit, mustat pökät vaalean sininen pusakka..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7265
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      63
      5288
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4894
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4045
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3996
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      222
      3883
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3598
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      41
      3243
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      52