Hei.Olen kylläkin 14vuotta,ja tiedän että montekortin voi "lunastaa" vasta 16vuotiaana.Mutta tietääkö kukaan saako 14vuotias treenata/harjoitella omalla hevosella niin tuolla raviraalla?Vai pitääkö olla 16 ennen ku pääse omalla lämppärillä harjotteleen montea?Mikä on montessa yläikäraja lv tammoille joka on varsonu?.Miten kannattais aloittaa treenaaminen?
*Tiedoksi siis en ole pikkupentu joka ei tiedä ravureista mtn.Käyn säännöllisesti ravitallilla auttamassa(valjastamassa,ruokkimassa ja hoitamassa ravureita).olen ajanu myös näitä komeita hevosia.
Mulla on vaan ollu kokoajan intoa alkaa treenaamaan montea ja ollu puhetta myös yhden tallinhevosen omistajan kanssa ku se kisaa montea,niin se lupas auttaa.Mulla on ollu siis hoitsuna ex ravuri millä menin monteistunnalla maastolenkit(ei siis mitään ratsun ravia,vaan ihan täyttä ravia.)Eli kokemusta löytyy lämppäreistä.
MONTE.vastakkaa pian.
Monteheppa<3
2
162
Vastaukset
- kaveriniajoi
Kyllä voit käydä radalla ajamassa ei siihen lupaa tartte mutta ihan kisoissa pitää olla kortti
- ravi,
"miten kannattais alottaa treenaaminen"
riippuu siitä, onko hevosta treenattu? elikkä onko sillä pohjakuntoa laisinkaan, onko ollut vain joutilaana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076