Hei, olen 15-vuotias, elokuussa 16-vuotta täyttävä tyttö, ja etsin pkseudelta kesätöitä?
Olen kysellyt yrityksistä mm. citymarketista yms.
Olen myös hakenut 3 vantaan kaupungin työpaikkaan.
Mutta hakijoita on kuulemma paljon!
kesätöitä, mutta eivät kuulemma ota kuin täysi-ikäsiä.
Joten onko mitään tietoa, mihin voisi päästä töihin?
Kaikki työ käy!
En nirsoile =)
Kesätöitä?
3
205
Vastaukset
- Onnea työnhakuun
Jos haluat kaupan alalle, katso puhelinluettelosta tai kysy myymälästä piiripäällikön numero, ja soita suoraan piiripäällikölle. Hän osaa kertoa, missä myymälässä on puutetta kesätyöntekijöistä. Esimerkiksi pk-seudulla kokeilisin Lähikauppaa ja Valintataloja sekä s-ketjun kauppoja ennemmin kuin yksityisomisteisia k-ryhmän kauppoja.
Jos tunnet jonkun, joka on jo kaupassa tai muussa kiinnostavassa työpaikassa töissä, pyydä häntä soittamaan piiripäällikölle ja suosittelemaan sinua töihin. Itse olen soittanut muutaman kaverini puolesta, jotka saivat kaikki samantien töitä.
Lisäksi vuokratyöfirmat kuten esim joblink tai staffpoint voivat ottaa myös 15-vuotiaita. - .........
Kokeile noita tutustu työelämään ja tienaa -työpaikkoja. Esim. HOK-Elannolle tulee kai niitä hakuun ens viikolla. Kysy opoltasi lisätietoja tutustu ja tienaa -systeemistä.
http://duunisauma.fi/ilmoittaudu.html - Hokkilainen
Olen töissä HOK-Elannossa ja meillä kesätyöpaikat tulivat juuri auki: http://www.hok-elanto.fi/index.php?id=6113
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299