Mitkä ovat lyhyen matikan helpoimmat kurssit?
Lyhyen matikan helpoimmat kurssit
10
3365
Vastaukset
- lissutin
mab1 ja 2
- sefuhdv
kaikki paitsi 7 ja 8. 5 kurssi on tosi helppo, 1 kurssi helpoin.
- xxcc
Sehän riippuu hyvin paljon itsestä minkä kokee helpoksi / vaikeaksi. Esim. todennäköisyyslaskenta & tilastomatikka on sellainen että se jakaa porukkaa hyvin paljon, itselläni se oli ns. hyvin mennyt kurssi (matikka oli kyllä muutoinkin parhaimpia aineita itselläni) - mutta moni muu valitti sitä vaikeaksi...
- deoaifioerhg
1, 2 ja 5.
- Mathematila junge
Mul on vasta kakonen menossa, mut se on kyl aika helppo. Ykkönen oli medium, sain siitä onneks kasin, vaik en oo matikas yhtää hyvä, mut jotenki geometria aina tuntunu helpoimmalta
- Tuliaaaaaaa
Ykkönen on ollut näistä jo olleista helpoin. Kakkonen tökki ja pahasti, vaikka harjoittelin ja luin kovastikkin. Koe oli vaikea. Raivostuttavaa.
- yyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
En käynyt 1,2 koska kävin vielä pitkää matikkaa (yht 5 kurssia kävin sitä). Sit lyhyenä oon käyny nyt kurssit 4,5 ja 3 meneillään ja 6 tulossa. 3 vaikuttaa ainakin nyt helpoimmalta. 4 oli melko helppo. 5 ihan hirveä, ehkä johtu siitä etten jaksanut opiskella sitä.
- xXZXx2
1,2 ja yllättäen 8.
5 oli järkyttävä, jätin kesken. Käyn nyt uusiks ja se onkin ihan helppo O.O
Niin se opettajanvaihdos vaikuttaa. - Anonyymi
Kolmonen on vaikee, tai itellä ainakaan ei geometria mee yhtään päähän.
Onko vinkkejä miten kokeissaki osais ylipäätään laskea, oon saanu kaikista kursseista 5-6 - Anonyymi
Simpanssimatikka; ei ole kuin pelkkiä helppoja kursseja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327