Vaimon hoidettua 26-vuotta kaikki raha-asiamme pankin maksupäätteellä ryhdyin minä kotiuduttuani puuhaamaan ko. askareet tietsikalla 14-vuotta sitten.
Näinä vuosina sain muutaman kerran houkutelluksi vaimon koneelle perustellen sitä, että hän pystyisi hoitamaan asiat minun ollessani estyneenä.
Kesäkuussä leikattiin peräsuolen syöpäni ja avanne suljettiin lokakuun alussa.
Lieneekö hälyttävää vaimon nykyinen kiinnostus tietsikkaan?
Huomenna hänellä on TSL:n alkeiskurssin viimeinen jakso.
Ennakoiko tuo leskeytymistä vai painaako vaakassa enemmän hänen harrastamansa painostus saada minut parturiin?
Hukkaan heitettyjä ropoja jos on odotettavissa lähitulevaisuuden poistuminen riveistä.
Kutina kiveksissäni kertoo yleisen asennemaailman olevan enemmän tunne- kuin järkipohjaista.
Viisautta vai vahingon enne?
Syöpis
1
152
Vastaukset
Meitä auttoi pariterapia, onko teillä mahdollisuus mennä keskustelemaan tuntojanne ulkopuoliselle henkilölle.
Minäkin luulin että miehelläni oli toinen, kun lähti pari kertaa pois kotoa muutamaksi tunniksi. myöhemmin sain kuulla hänen istuvan kavereidensa luona.
Hän tarvitsi sen omanajan ja nyt ymmärrän sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106