Miltä ensimmäinen suudelma maistui?
Suuteleeko nainen aina miehen alahuulta ja mies taas naisen ylähuulta?
Missä tilanteessa sait ensimmäisen suudelman?
(sori nää kysymykset)
Suudelma♥
5
561
Vastaukset
- Sunder
Ensimmäinen suudelma maistui... en muista...
Joskus, joskus ei, joskus käytetään kieltä jne. tapoja taitaa oikeasti olla yhtä monta kuin on suutelevia pariskuntiakin. Kokeilemalla sen oppii... :D
Bussipysäkillä keskellä turkua, odottaessamme että tytön bussi saapuisi. - Pusspusspusspuss
Ensimmäinen suudelma maistui oluelta.
Suudelmia on monenlaisia, erilaisissa tilanteissa ja tunnetiloissa. Tekemällä oppii mistä kukin pitää ja mikä kunkin kumppanin kanssa toimii. Rohkeasti vaan pussailemaan, jos on joku kiva suudeltava mielessä ;) - 16+2
Taitaa olla aikaa kun olet saanut suukkoja.
- eyjs4j
Mieheni ei ole KOSKAAN suudellut minua, saatika tehnyt mitään muutakaan oma-aloitteisesti. Silti sanoo pitävänsä minusta ja haluaa olla kanssani. : (
- kemiamies
Ensimmäinen suudelma maistui oluen ja siiderin sekoitukselle. Oli siinä vähän tupakankin makua. Itseasiassa en edes muista ensimmäistä suudelmaani jos tarkkoja ollaan tai edes ketä se oli.
Siidella voi ihan miten vaan. Hampaiden kolistelua kannattaa välttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184