Montako ystävää sinulla on?
Hyvää ystävänpäivää!
15
121
Vastaukset
- ATM#1
nolla.
- Mynttinen
Hyvää ystävänpäivää kaikille!
"Montako ystävää sinulla on?" Nopeasti laskettuna paljon. - ei yhtäkään.
0 kappaletta
2 ystävää, lisäksi liuta kavereita.
- Hohoo
3 ystävää veli.
- -ATM-
Kolme. Mutta vihaan niitä kaikkia. Samanlaisia pillusaamattomia loosereita kuin minäkin. Muistuttavat olemassaolollaan kuin säälittävä ja surkea minä itsekin olen.
- 159
159 מעריצים זה לא מספיק!!!לא אם אתה מתכנן להישתלט על העולם!!תזמינו את כל האולפנהההה ואת הרב כורסיאא ואת המורה לתורה פליאאאאאאאאיזז!!ח
- yksin kotona
Sanoisin et 0
- Rottweil
Hyvää ystävänpäivää vaan omastakin puolestani. Vaikeaa vetää selkeää rajaa ystävän ja hyvän kaverin välille, mutta oliskohan oikeita ystäviä 5-6. Kavereita on kymmenkertainen määrä.
Muutamia. Kavereita ja tuttavia enemmän.
- Mies1985
Muutamia ulkomaalaisia YTM:iä.
- 5
Naapurin kissan tunnen, en muita.
- ATM:lle jämät
sanotaan että 0, muutama kaveri.
Baarissa naiset aina kysyvät, että miksi olet yksin täällä. Siis silloin kun vielä kävin katsomassa YT-naisten juhlimista ja suosiota miesten parissa.
Hyvä asiakaspalvelija on liikkeellä aina ystäviensä kanssa pitämässä hauskaa eikä etsimässä epätoivosena käyttämätöntä naista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184