onko mulla bulimia/anoreksia?

moi mä oon 13 vee ja mä painan 54 ja oon 165 pitkä mä tykkään laittaa ruokaa ja olla kavereitten kaa. mä oon paastonnu aina sillo tällö ja yrittäny oksentaa ja onnistunukki mut ei mua okseta automaattisesti. onko mulla anoreksia tai jotain oon ollu vähän masentunut ja itkeny välillä sen takii ku musta tuntuu et oon läski... mun kaverillla on anoreksia ja se ei oo melkei ikinä koulussa. mä tavallaan haluisin anoreksian mut mitä nyt oon lukenu täältä mua pelottaa. oksensin äsken ja nyt tuntuu että mun kurkku vuotaa verta. :((( toivon että joku vastaa mulle...

2

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnea matkaan!

taitaa olla tää syömishäiriö enemmänkin joku muoti-ilmiö teidän teinien keskuudessa. tunnen syvää häpeää sairastaessani tätä sairautta, joka on nykyisten ala-astelaisten kova sana tänä päivänä.

sinulle rakas 13 vee:
      anoreksia, bulimia, bed, epätyypilliset syömishäiriöt ym. ovat mielisairauksia.. aivan kuten skitsofrenia.

sinäkään et varmasti vielä tiedä mihin olet ryhtynyt, mutta eiköhän sekin sinulle selviä muutaman vuoden sisällä. voin kuitenkin valaista sinua jo etukäteen, jotta voit sitten muistella myöhemmin.. voin vakuuttaa, että et tule koskaan saavuttamaan yhtään mitään valitsemallasi tiellä! menetät kaiken! kaverit häviävät, koulut keskeytyy ja huomaat olevasi samassa sossujonossa maahanmuuttajien kanssa. välillä käydään haukkaamassa päivällistä sairaalassa, jonka jälkeen lääkäri kirjaa sinut ulos "parantuneena" kroonikkona. onnea vaan!
      http://www.youtube.com/watch?v=-oxWpt7omA0&context=C3505920ADOEgsToPDskLMFfaCTIZ-5isbffOXWd1p

• Vitün läski tyttöö

Hui Vittü!!! Katoin ton videon.. ;( kävi vähä sääliks tota videossa olevaa tyttöö.. Ihan luuranko vaa.. Mut tos lopus siit tuli kyl aika pullee..:0

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2912
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2763
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1649
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1498
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe