En tiedä onko tämä oikea palsta. Ongelma on se että kummitätini mies on ollut aina utelias puuttumaan asioihini. Tuorein erimielisyys on eräästä hankinnasta.Hänen on vaikea ymmärtää miksi en ole esinettä hankkinut. Kummitätini mies pitää asiaa tärkeänä. Raha ratkaisee. Me olemme eri yhteiskunta luokasta. Minä olen köyhä eläkeläinen ja kummitätini mies on eläkkeellä myös, mutta on perinyt isältään vuosia sitten maatilan ja metsät. Hänellä ei ole puutetta rahasta. Ei sellainen ihminen pysty ymmärtämään köyhän elämää. Hän käyttäytyi törkeästi minua kohtaan. Jokaisen kuuluu pitää huoli vain omista asioistaan. Kummitätini on mukava ihminen jonka kanssa tulen toimeen hyvin.
Kummitädin puoliso
Ei naurata
2
397
Vastaukset
- Ei naurata
Unohtui kertoa se, että kummitätini mies ei ole kummisetäni.
- JK
NINKÖ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823