Tapasin netissä pojan ja nyt olemme olleet jo jonkun aikaa kaukosuhteessa. Meillä on n. 650 km välimatka, olemme tavanneet pari kertaakin. käyn vielä peruskoulua, mutta son kohta käyty, kultani on vähän vanhempi. Toimisko se myöhemmin jos muuttaisimme asumaan samaan asuntoon kun olen peruskouluni käyny? Olemme jo miettineet tätä yhessä ja kummakki on sitä mieltä, että se onnistuu jos kummakki on tosissaan. Jotkut väittää että kaukosuhde ei voi toimia, koska toinen kuitenkin ihastuu johonkin muuhun, mutta voihan niin tapahtua vaikka asuis samas talossaki.
toimiiko?
1
184
Vastaukset
- Nainen12345
Tuo on melko pitkä välimatka, mutta se on ihan parisuhteessa olevista ihmisistä kiinni :) itse olin kaukosuhteessa jossa meillä oli 100km välimatka. Nyt asumme yhdessä saman katon alla. Uskon, että kaukosuhteet toimivat samanlailla, kun muukin suhde. Se on vain siitä kiinni, uskovatko molemmat osapuolet siihen, ja luottamus toiseen pitää olla todella hyvä. Ystäväni on kaukosuhteessa ollut vuoden verran, ja hänen miehensä asuu ulkomailla. Että onnistuu se näköjään niinkin :) Olet melko nuori vielä, joten mieti tarkaan mitä haluat. Tutustukaa kunnolla myös kasvotusten useamman kerran. Jos rakastaa, niin ei sitä niin vain ihastuta toiseen ihmiseen., oli matka kuinka pitkä tahansa. Sillon sitä tekee kaikkensa sen eteen että pääsee näkemään toista. Minä ainakin olen sitä mieltä. Toivon sinulle kaikkea hyvää suhteessanne :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309