Työharjoittelu Palkka

Niin......

Eli siis työkkärin kautta olen menossa työharjoitteluun, saanko tästä myömarkkinatukea 30e/pv vai päivärahaa eli joku 7-10e/pv, tietääkö kukaan?

6

605

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Työvoimatoimistosi virkailija osaa parhaiten vastata kysymykseesi. Se henkilö jonka kanssa keskustelit työharjoittelusta.

• ttms

Itse olen työharjottelussa ja saan työmarkkinatukea. Jos esim. menet työkkärin kautta harjotteluun, saat luultavasti juurikin KELAn maksamaa työmarkkinatukea, niin kuin minäkin.

Mukavaa harjottelua! :) Ota kokemuksesta kaikki irti.

• harjotteliakanssa

Saat kelan työmarkkinatuen ja lisäksi ylläpitokorvauksen, joka on 9e/pvä arkipäiviltä.

• Itse hankittu paikka

Kun olin työkkärin kautta harjoittelussa, sain liiton päivärahan ja ylläpitokorvauksen. En saanut kelasta mitään. Mutta kai se riippuu millainen harjoittelija on. Olin itse hankkinut harjoittelupaikan, enkä ollut mikään työkkärin harjoitteluun patistama työelämäänperehtyjä.

• glad påsk
        Itse hankittu paikka kirjoitti:

Kun olin työkkärin kautta harjoittelussa, sain liiton päivärahan ja ylläpitokorvauksen. En saanut kelasta mitään. Mutta kai se riippuu millainen harjoittelija on. Olin itse hankkinut harjoittelupaikan, enkä ollut mikään työkkärin harjoitteluun patistama työelämäänperehtyjä.

Et saanut KELA:sta siksi, kun nautit liiton päivärahaa. Ei siis riipu siitä, millainen harjoittelija on. Harjoittelijana voi olla työtön ammattilainenkin. Kun 500 pv menee umpeen, joudut hakemaan työmarkkinatukea. Kuitenkin, oli liitossa tai ei, työtön työharjoittelija saa sen 9 euroa jokaiselta arkipäivältä ylläpitokorvauksena, jota ei katsota tuloksi. Arkipyhiltä ylläpitokorvausta ei saa.

• fhgfhfggf

täys työmarkkinatuki 9e/arkipvä ylläpitokorvausta ja se 9e on verotonta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2522
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe