Heippa. Köyhä olen ja lainaa en saa joten ajattelin jos joku rikas voisi jeesata mua vaikka 10- 20 eurolla. Eläkkeellä olen ja tulot pienet ja nimimerkki ei kerro totuutta, nimen kyllä,mutta ikä ei sitä ole. Tiedän että kuka tahansa ei jeesaa.Pitäis varmaan olla lentokoneita niin rahaa voisi ollakin. Itse olen joskus vähistäni antanut jos joku on pyytänyt, mutta kyse on ollut vain muutamista euroista kun muuhun ei ole pystynyt ja sekin on joskus tuntunut vaikeelta, mutta kaveria tai köyhää auttaa mielellään aina, oli sitten vaikka myytkö tupakan, niin sanot että saat ilmaiseksi, tosin poltan itsekin niin joku voisi sanoa mikset lopeta niin rahaa säästyisi, mutta en polta paljon ja stressiin sekin vähän auttaa toisinaan. Ei mulla muuta ole ja jos jatkaisin höpöttämistä niin se olisi ihan samaa, joten turha valittaa ja odotetaan parempaa huomista. juke666@suomi24.fi
Köyhä
4
165
Vastaukset
- II.tapaus.
No. Tuliko fyrkkaa. Ilmoittautuiko rikkaat?
- Ruti1
Jaa rikkaat. Rutiköyhiltä ne tulee. Jos mersu on pihassa, pitää tyhminä, jos joku kysyykin. Urpilainenkin käskis sossuun.
- erkki21
minä voin antaa 20 euroa vaikka olen köyhä taiteilija jos sitä todella tarvitset .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897