Paras kverini on nainen jonka kans sovittiin että ollaan vaan kaverit , minä valehtelin kun sanoin että sopii ja nyt on tilanne se että hänellä on suhde toiseen mieheen .
Kaveruus miehen ja naisen välillä katkeaa toisen miehen vuoksi
2
397
Vastaukset
- mustis50
Jatkan vielä että vaikka hän lupaa kaveruuden olevan ennallaan , en usko sitä koska hänen miehensä ei sitä hyväksy . Kaverini sanoi että pietään vähän etäisyyttä ja antaa ajan kulua , toisin sanoen aika saattaa olla vuosia . Olen siinä vaiheessa jo kulunut pois mielestä .
- mustis50
Ja koko homma oli omaa syytäni mustasukkaisuuttani aloin epäileen että hänellä on joku mies , ei vaan sano sitä . En vastannut puheluihin enkä viesteihin , hänkin siitä suuttui ja iski miehen oikeasti . Kuukauden päästä aloin lähettään kaikkea törkeää viestiä ja palautin häneltä saamani lahjat ja ostamani taulut hänen eteiseensä . Silloin alko järki palaan ja tuli hirveen paha mieli , mutta kaikki oli jo myöhäistä . Alkoholi on nyt paras kaverini , lopputulos on kyllä tiedossa . Älkää koskaan epäilkö kaveria syyttä , siitä tulee sitten totta . Loppuelämän painajainen joka ei lopu .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632594
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096