Hei,
Tämä kuuluisi varmaan harrastuspalstalle, mutta siellä ei ollut mitään "Yleistä harrastuksista" -osiota (en ainakaan löytänyt), joten laitetaanpa sitten vaikka tänne.
Minua on mietityttänyt, että mistä voi tietää kumpi harrastuksista/kiinnostuksenkohteista olisi minulle sopivampi. Kumpikin kiinnostaa, mutta vaikuttavat minuun eri tavoin. Toinen niistä saa minut hermostuneeksi (käymään ylikierroksilla) ja jotenkin levottomaksi ja kärsimättömäksi. Toinen saa minut rauhalliseksi ja itse asiassa verenpainekin laskee. Voisin melkeen nukahtaa sen harrastuksen ääreen.
Mietin, että kumpikohan noista harrastuksista on sitten parempi, kumpikin siis kiinnostaa ja ovat mukavia. Tuntuu joskus että töissäkään ei viitsi keskittyä jos miettii sitä minun harrastusta, joka saa minut ylikierroksille. Varmaan se rauhoittava harrastus ois ainakin terveellisempi.
Ja joo, voihan sitä harrastaa kumpaakin, mutta ite tykkäisin keskittyä täysillä yhteen. Vapaa-aikaa ei kuitenkaan ole rajattomasti.
Paras harrastus?
Hullu harrastaja
1
214
Vastaukset
Poliisi vei Nissanin kilvet - se harrastustoimintaa haittaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897