Hei,
Olisin kysellyt migreenipotilailta ,että onko teillä tullut minipillereistä migreeniä?
Itselläni on käytössä Cerazette minipillerit. Pakkausselosteessa oli kyllä maininta ,että haittavaikutuksiin kuuluu mm. päänsärky. itselläni on nyt kierron keskivaihe (ovulaatio) menossa ja tuntuu, että viikon on ollut koko ajan migreeni tulossa päälle. Tosin minulla saattaa muutenkin tulla migreeni ovulaation aikaan. Joskus on tullut myös kuukautisten aikaan, joten ilmeisesti hormoonivaihtelut minulla aiheuttaa migreeniä.
Nyt päänsärkykausi on kuitenkin ollut suhteellisen pitkä, kun normaalisti särkee päätä ovulaation aikaan vain muutamana päivänä. Nyt kuitenkin jo viikon putkeen. Tässä välissä ollut maanantaina minimigreeni joka ei tullut kunnolla päälle ja särky jäi elämään. Perjantaina yritti puskea päälle toisen kerran, mutta ei silläkään kerralla päässyt iskemään. Nyt lauantaina tämä migreenin tulo päälle elää edelleenkin. Ärsyttävää!!!!
Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia?
Minulle gyne väitti ,että ei pitäisi lisätä migreeniä ja oli jopa laittamassa jo hormonikierukkaa.Otin reseptin vastaan, jos minipillerit ei nyt toimi. Kuitenkin kysäistessäni neurologilta, niin tämä sanoi, että hormonikierukan on raportoitu lisäävän migreeniä, joten miksi ei minipilleritkin vois niin tehdä?
Minipillerit ja migreeni
minipillerimigreeni
1
4445
Vastaukset
- Eevastiina95
Vanha ketju, mutta vastaampa silti. Itselle ei yhdistelmäehkäisyvalmisteet sopineet aurallisen migreenin takia (oon 19-vuotias tyttö) ja mulla alotettiin minipillerit, ton cerazetten rinnakkaisvalmiste desogestrel sandoz. Menkat jäi heti pois, mutta aurallinen migreenini muuttui aurattomaksi ja päätä särkenyt koko viikon niin, ettei päätään saa ylös tyynystä ilman panacodia. Pillerit lensivät roskikseen. Mielummin lapsi kuin 24/7 migreeni sitten kun ei e-pillereitäkään voi kokeilla..prkl
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728