Onko joku kokeillut seikkailla Via Appiaa fillaroiden? Tiedä, että siellä on useampikin vuokraamo, mutta onko tarkempaa kokemusta, uskaltautuako liikenteen sekaan - onko liikennettä arkena kuinka paljon? Olen käynyt ennenkin, mutta sunnuntaina, kun ei muut autot kuin bussit kulje siellä - tällä kertaa sunnuntai ei vain onnistu. Olisi kivaa katsella maisemia laajemmalti, mutta niin, että voi pysähtyä juuri siihen mihin itse haluaa - bussista se ei oikein onnistu. Ja kävellenhän tuota ei oikein jaksa 'suorittaa' ;) Olisin kiitollinen asiallisesta vastauksesta. Ja kyllä, olen fillaroinut muualla Italiassa ja tiedän kyllä sen liikenteen...
Via Appiaa pyöräillen?
fan italiana
1
160
Vastaukset
- Toinen nonno
Jos tarkoitat via Appia Nuovaa, on siellä melkoisesti liikennettä yötä päivää. Autoilla ja moottoripyörillä ajo onnistuu mainiosti, tosin usein melkoisessa ruuhkassa. Polkupyörän kanssa en lähtisi sekaan seikkailemaan ainakaan varsinaisen kaupungin alueella. Liikenne harvenee 5-10 kilometrin päässä San Giovannilta ja siellä voisin kuvitella jo pyöräilevänikin.
Kaikki riippuu siitä, millaisessa liikenteessä olet tottunut liikkumaan, ei sitä lopulta kukaan voi toisen puolesta arvioida.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041881
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851567
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e561558Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851327- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691101