ÄLÄ MATKUSTA VR:LLÄ

VEEÄRRÄ

Tuo VR:n hinnoittelu on aivan älytöntä, kun ajan omalla henkilöautolla, pääsen ovelta ovelle MILLON HALUAN, AJOISSA ja paljon HALVEMMALLA kuin VR:llä. Olen huomioinut laskelmiin auton pääoma-, polttoaine- ja huoltokulut.

6

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hahhaa!!

Outo otsikko. Miksi en saisi matkustaa junalla? Jos sä pääset autolla halvemmalla niin mitä sitten. Eikös se lähinnä kerro siitä, että autosi on loppuunajettu parin tonnin riisikuppi.
      Mä maksan mielelläni junalipun hinnan, et pääsen lepäämään matkan aikana. Vaihtoehtoisesti saatan nauttia ravintolavaunun antimista.
      Mut köki sinä happamana siellä kotterossasi ja keskity ajamiseen. Me muut voidaan ottaa rennommin sillä aikaa.=)

• Ärsyttää_

Ärsyttää nämä huutajat. ÄLÄ TEE SITÄ. ÄLÄ TEE TÄTÄ. ÄLÄ OSTA TUOLTA.

• suomenmatkaaja

Ymmärrän idean mut en ilmasutapaa...
      VR on liian kallis nykyään, oikeesti ei vähätulosella oo siihen varaa. Autolla tulee halvemmaks ajaa suomen halki, ikäväkyllä...

• matkustajakoko

mulla on kuusihenkinen perhe, neljä lasta ja 2 aikuista. meitä rangaistaan kaikesta, mihin menemmekkin. perhe alennukset kun ovat vain max 2 lasta ja 2 aikuista....
        omalla autolla on pakko matkustaa, vaikka mieluiten olisi ihanaa lepoa olla toisen vietävänä.

• kokomatkustaja

Sinkkuja rankaistaan vielä enemmän. Yhden hengen huoneesta joudut maksamaan lähes yhtäpaljon kuin kahden hengen huoneesta. Automatkailijana joudut maksaman bensat ja muut auton kulut yksin. Auton kuljettaminen laivalla maksaa yhtä paljon kuin kahdelta tai usemmalta. Leiripaikoillakin vaunupaikka maksaa saman verran kuin perheellisellä.

• runku

ajakaa fillarilla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1518
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe