Ulostaminen auttaa

Selvisin minäkin

Koska alkoholia jää myös suolistoon, niin ulostaminen helpottaa oloa.

Minulla oli kerran kova päänsärky ja mietin, että mitä pitäisi tehdä kun lääkkeet ei auttanut. No tietty helpotus tuli kun istahdin pöntölle, tyhjennin suoliston ja pääsärky lähti aika äkkiä pois.

Yhden kerran olen mennyt karapulassa töihin ja olo oli aika kauhee. No silloinkin tapahtui niin, että kun kävin vessassa tyhjentämässä suolen, niin johan olokin tuli äkkiä paremmaksi.

Päänsärky ei välttämättä tule jos illalla syö kunnolla ja välillä juo vettä,siis silloin jos ottaa alkoholia.

3

834

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että näin

Paskantamisesi jälkeen sitten kaikilla muilla alkoi päätä särkeä, koska haju oli niin törkeän paha. Tämän seurauksena piti lähteä ostamaan kaljaa.

• olen rapulainen

Ainakin hajun perusteella on mahdollsita, että alkoholia jää suolistoon. Nimittäin on melko kitkerän hajuista jättöä ja tummaa silloin, jos on tullut juotua punaviiniä. Ainakin se turvottava olo häviää, kun käy rykäisemässä. Niin ja useimmiten se krapulapaska on vielä erittäin runsasta tyyliin "mistä sitä riittää..". Kannattaa sitä darrapiereskelyä välttää ennenkuin menee istunnolle, muuten voi olla savet housussa.

• Anonyymi

Voiko darrasta oikeesti parantua, vai onko otettava sitte lisää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      110
      3449
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      36
      2061
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      147
      2003
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1961
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1773
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1679
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1607
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      288
      1452
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      123
      1371
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1220
    Aihe