Paljonko maksaa eturivin, exit-paikka tai muu paikka Finnairin lennolla Dubaihin?
Finskin sivulla ei mainita Lähi-Itää, vai onko paikkamaksut samat kuin Aasian lennoilla?
Lentopaikan hinta
3
184
Vastaukset
- Turkkilainen parempi
Meillä meno 3.4 ja paluu viikonpäästä,hinta kolmelta hengeltä 1150 ja jos halutaan valita paikka niin satanen lisää per nokka-siis ei haluta.
Kyseessä reittilento,AY-XXX - Lentävä potilas
Kyllä tieto löytyy finskin nettisivuilta. Etsivä löytää (ja kolkuttavalle avataan).
Katso matkan lisäpalvelut. - näin oli
mä sanoin finnairin virkailijalle laukkuja ruumaan lähettäessä, että katsoisitko exit-paikan. Hän katsoi ja löysi, eikä maksanut mitään. Menkää ajoissa lähtöselvitykseen niin ehkä saatte haluamanne paikan, huom! tää oli nuori nätti virkailija eli älkää menkö vanhan happanaaman luo vaan mahdollisimman nuoren tytön luo lähtöselvitykseen ja samalla ystävällisesti kysytte asiaa kun nostatte laukun hihnalle...toimi mulla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096