Joskus vaan on semmonen olo. Eikö teilläkin..?
Tekis mieli vinkua ja valittaa, löytää epäkohtia... piruvie, parantaa maailmaa !
Mut ku - ei vaan oikein oo mitään, mistä nitisis :O
Ajattelin nurista lumesta ja talvesta ylipäätään, mut sit piti tänään olla nii kaunis päivä, sininen taivas ja auringonpaiste... et joku lentokoneenviiruki nosti melkein vedet silmiin kauneudellaan.
Kreikan kriisipaketti ?
Äh, olkoon - ne ku tekee sitä mun lempijogurttia, ni olis hyvä jos sitä sais jatkossaki...
Ikuinen väsymys - mitä hittoa, tossahan mulla on sänky... ylikansoitettu tosin, mut sekaan mahtuu vielä ;D
(enkä mä oikeestaan oo enää niin kauheen väsynytkään)
Mullahan on kaikki lähes hyvin ?
Miten voi olla :O
Tekis mieli rutista jostain...
29
81
Vastaukset
Autanko.
En saanut hiihtokaveria.
Koirakin läks naapurille nakille, eikä halunnut tulla kotiin.
Rappus-seinä yläkertaan on ihan täynnä sormenjälkiä eikä lähde pesemällä.
Lapset on iskällään eikä mulla ole mitään tekemistä. Eikä maaliakaan kotona kun rappusmaalausta kuitenkin tarjoot mulle ihan kohta.
Mun piirakka loppui, ja viinikin. Laulukin loppuu ihan nyt just.
Saanko mä nyt jo itkeä?
http://www.youtube.com/watch?v=Zl5RcA8ZFM0
Enkä kirjoita mihin linkki vie, että Anjuska saa valittaa siitä :)))Lisäksi mulla ON TYLSÄÄ EIKÄ KUKAAN JUTTELE MULLE! niih. Äkkiä nyt tänne parantamaan edes mun maailmaa, ennen kuin alan kirjoittaa ihan todella typeriä juttuja vain seuran puutteessa ;)))
- rygseck
Eino Leino oli asiasta tätä mieltä --->
"Hyvä on hiihtäjän hiihdellä,
kun ystävä häll on myötä,
kun latu on aukaistu edessään -
mut parempi hiihdellä yksinään,
tiens itse aukaista itselleen
ja yksin uhmata yötä."
Koira ruokitaan naapurissa - sun ei tarvi laittaa hälle ruokaa, eikä käyttää ulkona - naapurit kai hoitavat senkin ?
Tilataidetta semmoset sormenjäljet !
Pistät rappujen alapäähän sormivärikippoja ja sääntönä on että kun kapuaa ylös, maalaa samalla muutaman sormenjäljen seinään - uniikkia ja kaunista !
Oot ihan omassa rauhassa siis - saat katsoa telkusta mitä haluat - nauti !!
Oliskohan siellä naapurissa - tommonen puutostila kehittää vain sosiaalisuutta =)
Sullakin on asiat ihan mallikkaasti :O
Ihme natisija ! - rygseck
miss.fire kirjoitti:
Lisäksi mulla ON TYLSÄÄ EIKÄ KUKAAN JUTTELE MULLE! niih. Äkkiä nyt tänne parantamaan edes mun maailmaa, ennen kuin alan kirjoittaa ihan todella typeriä juttuja vain seuran puutteessa ;)))
Käy naamakirjassa katsomassa, moniko sun sängyssä on käynyt ;D
Onneks täällä ei oo naapureita - mut olis hommattu aamulla hoitoon, kun nauraaräkätin täällä ! rygseck kirjoitti:
Eino Leino oli asiasta tätä mieltä --->
"Hyvä on hiihtäjän hiihdellä,
kun ystävä häll on myötä,
kun latu on aukaistu edessään -
mut parempi hiihdellä yksinään,
tiens itse aukaista itselleen
ja yksin uhmata yötä."
Koira ruokitaan naapurissa - sun ei tarvi laittaa hälle ruokaa, eikä käyttää ulkona - naapurit kai hoitavat senkin ?
Tilataidetta semmoset sormenjäljet !
Pistät rappujen alapäähän sormivärikippoja ja sääntönä on että kun kapuaa ylös, maalaa samalla muutaman sormenjäljen seinään - uniikkia ja kaunista !
Oot ihan omassa rauhassa siis - saat katsoa telkusta mitä haluat - nauti !!
Oliskohan siellä naapurissa - tommonen puutostila kehittää vain sosiaalisuutta =)
Sullakin on asiat ihan mallikkaasti :O
Ihme natisija !No hittolainen, sähän selvitit mun elämän hetkessä... eihän tässä voi enää rutkuttaa kuin siitä ettei saa rutkuttaa :)))
- rygseck
miss.fire kirjoitti:
No hittolainen, sähän selvitit mun elämän hetkessä... eihän tässä voi enää rutkuttaa kuin siitä ettei saa rutkuttaa :)))
No ni - sitähän minäki täs rutisen =)
Pitäiskös opetella olemaan tyytyväinen ? Olisko se onnea ?
- Rimmir tänään
Nurisen kun ulkona on niin liukasta ettei uskalla mennä kävellen töihin.
Nurisen kun ei ole enää omaa konttorihuonetta vaan meidät kaikki on lykätty samaan avonaiseen alueeseen ilman väliseiniä.
Nurisen kun työkaveri tykkää että hänellä on kamalasti hommia, jaksaa kuitenkin pitää aamukahvitauon puolituntia, ruokatunnin , tunnin sekä iltapäivä kahvitauon puolituntia. Eikä koskaan tee ylitöitä. Naukuvat kuitenkin alhaisesta palkastaan.
Oikeita marisijoita nuo 50- henkilöt kouluikäisten lasten vanhemmat. - rygseck
Mitään nurisemista oo sullaka !
Laitat semmoset piikkijutut tassuihin, ni pysyt pystyssä.
Mihin te väliseiniä.. ? Huutelisitte vaan niitten yli ja kohta olis konttori täynnä melua... nyt kaikki näkee kaikkien postikortit ja lapsien kuvat ja työaikaa säästyy ku ei tartte erikseen mennä toisen looshiin niitä katsomaan...
Ei oo mikään syy nurista kaverin nurinoita - pitää olla omat nurinat kyllä :O
Sitäpaitsi - mähän täs lohtua kaipaan ku ei oo mitään nurisemista ;D- rygseck
Ja tää meni Rimmirille tänään =)
- Rimmir tänään
Senkin ilkimys positiivari.
Eihän tässä voi olla suupielet alaspäin, kun naurattaa ja hymyilyttää nuo sinun vastauksesi.
Ajattelin noita piikkitassuja, enhän osaa edes kävellä korkeakorkoisilla, aina polvet koukussa kuin kamelilla kun yrittää niillä lompsia hienosti. Mikähän näky se olisi kun kenkä piikkineen tömähtäis sinne jäätikköön ja juuttuis kiinni... - rygseck
Rimmir tänään kirjoitti:
Senkin ilkimys positiivari.
Eihän tässä voi olla suupielet alaspäin, kun naurattaa ja hymyilyttää nuo sinun vastauksesi.
Ajattelin noita piikkitassuja, enhän osaa edes kävellä korkeakorkoisilla, aina polvet koukussa kuin kamelilla kun yrittää niillä lompsia hienosti. Mikähän näky se olisi kun kenkä piikkineen tömähtäis sinne jäätikköön ja juuttuis kiinni...*nauraa*
Muistu mieleen ku tos kymmenisen vuotta sitten kokeilin luistella, sitten teiniaikojen... pitelin henkeni edestä kiini kaukalon laidoista ja vapisevin polvin koitin potkia ettiippäi...
Tuntu että mun pää on pilvien tasolla, ku oli ne luistimet niin korkeet :O
Sillonen mieheni koitti kannustaa ja sano et mun korkokengät on yhtä korkeet, eikä mua sillonka huimaa =)
Kaaduin tietenkin... makasin siinä jäällä selälläni ja nauroin ja itkin vuoronperään. Palokunta melkein tarvittiin nostaan mut ylös siitä - enkä muuten kävelly suorana kolmeen viikkon :P
Voiski olla kiva temppuilla semmosilla kengillä ku on pultattu maahan kii - vois tehdä ihmeitä tasapainonhallinnalle ?
Onhan sitä vähän liikkeellä, tyytymättömyyttä. Ei tarvi kuin iltapäivälehtien nettisivut selata, niin jo löytyy syitä parantaa maailmaa: pois kaikki ihmisen pahuus, väkivalta, epärehellisyys...
Lumesta en nurise, vaikka alkais kyllä taas tältä talvelta pikkuhiljaa riittää lumen tulo.
Kreikan kriisipakettiin en ota kantaa, kun en ole riittävän viisas. Mitä, jos mitään tukipakettia ei olisi. Mutta mikä sen kriisin on aiheuttanut, oliskohan siinä jotain marisemisen aihetta.
Ei muullon väsytä, mutta aamulla, kun pitäs töihin herätä. Siinä sitä oliskin vähän nurinan aihetta, typerä keksintö koko työ.
Kohta tonne sänkyyn pitäs kuitenkin ahtautua, kaksi siellä jo on. Onneksi tuo koira ei ole kovin suuri.
Olishan kaikki lähes hyvin, jos vaan ei tarvis sinne töihin mennä, joka pirun aamu.- rygseck
Niinku kaikki tiedämme, on kolikolla aina kaksi puolta...
Pahuus ja väkivalta... se antaa toisille töitä :O
Ei tarvittais poliiseja, sosiaalitant...työntekijöitä, vartijoita, vankiloita... miten paljon onkaan niitä, joita ei tarvittais, jos tää maailma olis lintukoto...
Mullekin piisais toi lumi jo - mut ei auta ku tyytyä tai sitten vois lietsoa ilmastonmuutosta ?
Mitä marisemaan kaatunutta maitoa... korjataan sotkut ja aloitetaan uudella maidolla - kyllä se siitä !
Mitä jos vaihtaisit työpaikkaa - käy töissä öisin, saat nukkua aamut läpeensä =) Samat sanat ,aamuheräämiset töihin, aina yhtä ankeet. Tällä viikolla vielä 2 aikasta heräämistä.
- rygseck
Irkka kirjoitti:
Samat sanat ,aamuheräämiset töihin, aina yhtä ankeet. Tällä viikolla vielä 2 aikasta heräämistä.
Meet siekii siitä yötöihin =)
Voin vakuuttaa et sen jälkeen aamut ovat yhtä auvoa =) rygseck kirjoitti:
Meet siekii siitä yötöihin =)
Voin vakuuttaa et sen jälkeen aamut ovat yhtä auvoa =)Tällä viikolla ei oo siunattu yövuorolla. Mut sillon kyllä aamu on juhlaa. Pääsee nukkuu ja toiset jatkaa töissä..... enkä yhtään oo kade niille.
- rygseck
Irkka kirjoitti:
Tällä viikolla ei oo siunattu yövuorolla. Mut sillon kyllä aamu on juhlaa. Pääsee nukkuu ja toiset jatkaa töissä..... enkä yhtään oo kade niille.
Eikö oo ihanaa =)
Mä rakastan työvuoronjälkeisiä aamuja ja sit niitä aamuja ku ei oo työvuoroo alla tai edessä... oma rauha, pannullinen kahvia ja aamulehti yksin mulla !
Tämä kaikki luonnollisesti sängyssä ;D rygseck kirjoitti:
Eikö oo ihanaa =)
Mä rakastan työvuoronjälkeisiä aamuja ja sit niitä aamuja ku ei oo työvuoroo alla tai edessä... oma rauha, pannullinen kahvia ja aamulehti yksin mulla !
Tämä kaikki luonnollisesti sängyssä ;DTuossa se juju just onkin:)))
- rygseck
Irkka kirjoitti:
Tuossa se juju just onkin:)))
Viimeyön jäljiltä ainakin aamu tuntu lähes taivaalliselta !
Tuolla lumen seassa sai tosissaan keksiä kaikki konstit, että pääsi eteenpäin... mulla oli aamulla niin puhti pois, et tuntu niinku vuoro olis kestäny kaksinkertasen ajan :P
Laitoin kummiski kellon soittamaan aikasin päivällä, ku luvattiin että on nätti päivä, nii ehtis sitten katsomaan aurinkoa =)
Ja kyllä oliki kaunista - uusi puhdas lumi maassa ja aurinko siniseltä taivaalta... tiaiset hihku puussa oli ihan lämpöasteita.
Mä olin aivan nirvanassa !
Myyrät ja rotat ja muut karvaolennot siirtyvät parvekkeille ja talojen perustuksiin, saas nähä tulleeko isompia karvaotuksia perässä jos niilläkin ruoka ja lämmin loppuu .... sitten kyllä enemmän kuin rutisen, sillä kammoan rottia enkä kyllä villipedoistakaan tykkää .... no oishan se ketturepolainen kiva nähdä livenä.
- rygseck
Tietty tulee - ne kulkee ruoan perässä...
Ajatteles semmosta isoa ja komeeta huuhkajaaki kun se tulee parvekkeelle - oisko pikkusen komeeta =)
Mut kuules, sä hommaat kissan ittelles - se hoitelee sun puolestas ne rotat pois muonavahvuudesta, samalla saat itselles alhasen verenpaineen... niin ku eläinten paijaus vähentää verenpainetta ja stressiä =) rygseck kirjoitti:
Tietty tulee - ne kulkee ruoan perässä...
Ajatteles semmosta isoa ja komeeta huuhkajaaki kun se tulee parvekkeelle - oisko pikkusen komeeta =)
Mut kuules, sä hommaat kissan ittelles - se hoitelee sun puolestas ne rotat pois muonavahvuudesta, samalla saat itselles alhasen verenpaineen... niin ku eläinten paijaus vähentää verenpainetta ja stressiä =)En minä ole kissa ihminen kaupungissa, maalla jos asuisi niin kissalla olis oma lämmä tukikohta kavereineen erillään huushollista, mutta samankatonalla; en kyllä selviäis kirkumatta jos kissa tuijottaisi keskellä rintakehää suoraan silmiini et päästähän vähän pihalle tai jotain ... . Talitintti on just sopivankokonen parvekkeela ilakoija ... Onneksi tässä lähellä on harakanpesä ja variksetkin ovat aika vahvasti likellä, kun ne tarkkailee jo pikkulintujen parvikäyttäytymistä. Pitäis varmaan hommata henkiseksi suojaksi tuohon parvekkeen ovelle sellainen metallihaarainen kepukka, jolla saisi piettyä otuksen paikalla ja siitä sitten pussiin., en minä vaan kenties alakerran setä.
- Rattus sp.
Vaikka itkua vääntäisit, niin en aio valittaa. Olen ihan tyytyväinen elämääni.
Olen jopa tyytyväinen viime vuonna kokemiini pettymyksiin, sillä asiat ovat nyt paremmin, kun kaikki ei onnistunut niin kuin ajattelin.
Ajattelen jopa lämmöllä sitä miestä, joka karkasi ulkomaille ja nai toisen. Opinhan häneltä sentään osakesijoittamisen taidon. Osakesalkustani en luovu. Miehestä voin luopua..- rygseck
En yhtään itke =)
Sä oot oppinu jotain hyvin oleellista - miten käännetään asiat lopulta voitoksi !
Mä en kyllä moista hunsvottia ajattelis lämmöllä :O
Korkeintaan sitä että ymmärsi häippästä kauas...
Mä hieron nyt linimenttiä niskoihin ja menen potkimaan sivupersoonat sängystä veks =)
Huomenna on taas tarvetta maatalouslomittajalle... mukava olla haluttu =) - Rattus sp.
rygseck kirjoitti:
En yhtään itke =)
Sä oot oppinu jotain hyvin oleellista - miten käännetään asiat lopulta voitoksi !
Mä en kyllä moista hunsvottia ajattelis lämmöllä :O
Korkeintaan sitä että ymmärsi häippästä kauas...
Mä hieron nyt linimenttiä niskoihin ja menen potkimaan sivupersoonat sängystä veks =)
Huomenna on taas tarvetta maatalouslomittajalle... mukava olla haluttu =)Luulen, että keskityn huomenna olennaiseen eli kolaamiseen ja pakkaamiseen :). Puolitoista viikkoa..
Arvaa kuinka vaikeaa on löytää ihmistä, jonka kanssa puhua sijoittamisesta. Olen kyllä yrittänyt saada ystäviä sijoittamisen pariin. Onneksi on sentään ystäviä, joiden kanssa puhua purjehduksesta.
Täällä podetaan koirakuumetta. Katsotaan, tuleeko koiranpentu jo paljon aiottua aikaisemmin. - Rimmir tänään
Rattus sp. kirjoitti:
Luulen, että keskityn huomenna olennaiseen eli kolaamiseen ja pakkaamiseen :). Puolitoista viikkoa..
Arvaa kuinka vaikeaa on löytää ihmistä, jonka kanssa puhua sijoittamisesta. Olen kyllä yrittänyt saada ystäviä sijoittamisen pariin. Onneksi on sentään ystäviä, joiden kanssa puhua purjehduksesta.
Täällä podetaan koirakuumetta. Katsotaan, tuleeko koiranpentu jo paljon aiottua aikaisemmin.Tuosta sijoittamisesta. Täälläpäin on jopa iltakursseja kansalaisopistossa sijoittamisesta. Kun muutat sinne uudelle paikkakunnalle niin yritä saada kokoon sellainen iltakurssiryhmä ja ala kurssinvetäjäksi.
Kunpa olisikin kiinostunut sijoittamisesta niin ei nuo setelit tuolla patjan sisällä rapisisi niin kovin joka yö .
nyt lähden tästä sijoittamaan hammastahnaa harjalle ja jonkin ajan kuluttua pääni tyynylle. - Rattus sp.
Rimmir tänään kirjoitti:
Tuosta sijoittamisesta. Täälläpäin on jopa iltakursseja kansalaisopistossa sijoittamisesta. Kun muutat sinne uudelle paikkakunnalle niin yritä saada kokoon sellainen iltakurssiryhmä ja ala kurssinvetäjäksi.
Kunpa olisikin kiinostunut sijoittamisesta niin ei nuo setelit tuolla patjan sisällä rapisisi niin kovin joka yö .
nyt lähden tästä sijoittamaan hammastahnaa harjalle ja jonkin ajan kuluttua pääni tyynylle.Tässä olisi sinulle linkki, jos innostut osakesäästämiseen.
http://www.porssisaatio.fi/
Kun on kyseessä ihmisten rahat, niin vaikea sellaista kurssia olisi vetää. Ajatuksia on kuitenkin mukava vaihdella.
Väsymys taitaa usein olla kaiken pahan alku ja juuri ;)
Aaltoilevaa on joskus, ja silloin on hyvä olla yksin.. ettei syyllisty purkaan omaa oloaan syyttömään..sellastakin oon kuullu jonkun joskus tekevän!)
Mutta nyt on ihan ok, ellei peräti hyvin..- rygseck
Todentotta =)
Mä oon joskus niin kiukkusella päällä, että suorastaan kihisen... sillon ku tulee joku poikkiteloin mun tielleni, ni auta armias : )
Joskus vaan tekee mieli parantaa maailmaa, ihan ilman mitään syytä.
Likkakaverini sanoo semmoista YVP:ksi
(yhteiskunnallisen vaikuttamisen päivä)
;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565460Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2491652- 1141647
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241181Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91173Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3301171