Olen hankkinut soneran miniläppärin kolmen vuoden sopimuksella. Kaikki meni mukavasti, laite kävi kerran takuuhuollossa ja homma kesti päivän, nettitikku toimii ja laite on pikkukäyttöön sopiva. Tein järjettömän virheen sopimuksen loppukaudella, kun maksoin kolme viimeistä erää kerralla pois. Myyjäliike mainitsi, että milloin vain halutessani voin maksaa loput kerralla pois. No 3x 14,90 oli jäljellä, otin laskun ja lisäsin loppusumman laskuun, laitoin oikean viitenumeron ja lisäsin tekstin sopimuksen loppuunmaksu maksuun. 4.8.2011. Seuraavaksi alkoi tulla karhukirjeitä ja asiaa selvitin onko maksu saapunut perille, Sonera myönsi lopulta maksun saapuneen, mutta maksu on kohdistettu muualle joten olen edelleen velkaa kolme erää. Ilmoitin että olen maksanut ja pyysin selvitystä mihin muualle rahani on käytetty. Sain erittäin epämääräisen selityksen ja lopuksi maininnan, ettei asiaa enää käsitellä, vaan se on loppuun käsitelty. Sitten alkoi perintätoimisto pommittaa, jokaisesta erästä on tehty oma perintä asia, eli nyt 14,90 euron lasku on lähes 50 kertaa kolme. Joka kerta kun perintä uhkaa käräjillä niin olen pyytänyt heitä todellakin viemään asiaa eteenpäin, Uskon vahvasti maamme oikeuslaitokseen, Kun minulla on maksukuitti ja velkojan kirjallinen todistus saadusta suorituksesta. Olen varma etten voi saada velkomusoikeudelta maksuhäiriömerkintää.
Se vaan askarruttaa, että onko soneran henkilökunta epärehellistä ja onko tilaisuus tehnyt varkaan jostakin, jonkun päivän vielä kestän ja sitten teen rikosilmoituksen Sonera oyj:n häirinnästä.
SONERAN MINILÄPPÄRI
Saunalahteen kallell
0
100
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e581699Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851337- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691111