Muumilaakson tarinoita alku ja loppu tunnareissa on pätkiä niistä jaksoista. Latasin muuan päivä kaikki muumi jaksot, mutta yksi loppu tunnarin pätkästä on vieläkin pimennossa. Eli kohta jossa muumipeikko, niiskuneiti, pikku myy ja nipsu tanssivat kukka kedolla ja pikku myy hyppää iloisena esiin kukkien seasta. Kaikki muut jaksot tunnareista olen nähnyt. Eli onkohan minulta joku yksi jakso jäänyt näkemättä.
Muumi tunnareissa olevat jaksot!!
2
244
Vastaukset
- HEIMUUMIT
Ei ilmeisesti ole. Se kohta on vaan (ainakin omasta mielestäni) tehty vartavasten Japani-version tunnariin :) sitä on myös sitten käytetty Suomi-version tunnarissa myös. Korjatkaa, jos oon väärässä!
- NoJopas
Näinhän se on, eli Japanissa sarjalla on tunnari jonka kaikki animaatio on tehty juuri tunnari varten eikä kerätty eri jaksoista niinkuin Suomen tunnarissa suurimmaksi osaksi on.
Japanin tunnari: http://www.youtube.com/watch?v=F8XTpH7f4ag
Tuossa niityllä tanssimis-kohdassa vaan on eri taustat mitä Suomen lopputunnarissa nähdään. Siinä onkin sitten uusi arvoitus että mistä se johtuu :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337