Hei, olen kolmisen vuotta kärsinyt aaltomaisista sairausjaksoista; lihassairautta tutkitaan. Oireet viittaavat vahvasti myös Sjögreniin ja Systeeminen Lupus Erythematosukseen elik SLE:hen tai sitten kentieskyseessä voi olla MCTD - sekamuotoinen sidekudossairaus. Onko kenelläkään palstoilla pyörivillä diagnosoitu em. sairauksia? Olisi kiva vaihtaa ajatuksia.
SLE ja Sjögrenin oireyhtymä liitännäissairauksina?
4
739
Vastaukset
- marsu32
Sle ja sjögren löytyy. 8 vuotta niiden kanssa tässä kohta elelty.
- jdodfofu
no hei, voisitko kertoa oireistasi ja miten sait diagnoosin?
- Marsu32
jdodfofu kirjoitti:
no hei, voisitko kertoa oireistasi ja miten sait diagnoosin?
Tumavasta-aineet korkeat, 1280-2500, perhosihottuma, päkiäkivut, matala hemoglobiini, runsaat ja pitkät kuukautiset, kuivat limakalvot sekä lapsella totaali av-blokki. Tässä esimerkkejä. Kysele niin vastailen jos osaan.
- perhosnainen
Moi. Mulla ensin epäiltiin olevan MCTD, mutta joka sen jälkeen diagnosoitiin SLE:ksi. Olen sairastunut jo -83 vuonna. Paljon on kokemusta vuosien varrelta. Jos tavoitan sut vielä tällä viestilläni, niin halutessasi voit antaa sähköpostiosoitteesi.
Oon 41-vuotias nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244