nii eli oon 15vee tyttö ja en oo viel koskaa pussannu ketää, pari viikkoo sit yks poika yritti ja alko heti tunkee kieltä mun suuhu mut en pystyny vastaa siihe ni vetäydyin vaa pois.. tartten siis vinkkejä !! tuntu ihanalt ku sen kieli kosketti mun huulii mut en vaa pystyny toimii ja kaiken lisäks olin viel juonu vähä ni toivon et selvin päin menee paremmin, kiitos etukäteen, ootte ihania :)
kaikki vastaa !
2
371
Vastaukset
- neuvoja.
Seuraavalla kerralla älä vetäydy pois, niin se tuntuu ihanalta pitemmän aikaa. Kun poika työntää kielensä suuhusi, imaise sitä. Sen jälkeen työnnä oma kielesi pojan suuhun. Eiköhän se tällä tavalla suju kuin itsestään. Edellytyksenä tietenkin on, että ko. poika ei ole sinulle muuten vastenmielinen :)
Jos sensijaan poika onkin varovaisempi eikä työnnä kieltään suuhusi, voit huulilla imaista hänen huuliaan, sen jälkeen huulilla vuorotellen toistenne ylä- ja alahuulta. Siitä se lähtee. Suuteleminen näillä molemmilla tavoilla tuntuu kyllä hyvältä :) - johanna_
hei kiitti tosipaljon !! tost oli toosi paljon apua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244