Normaalisti saa joo työllistää, mutta sosiaalialallla he haluavat käyttäyä väkivaltaisesti kyseenalaistavasta keskustelumenetelmästä, usein sosiaalialalla ja kyseenalaistavalla keskustelumenetelmällä.
- Ei näin on ehkä parempi yhteisön kannalta.
Käsitäthän ettet voi kysellä tai tapailla kenenkään yksityisyyttä, yksityisyydellä.
Mut on ihan plärättykin... Olen onnistuneempi, olen kauniimpi, olen täydellinen.... Tämä ei ihan riitä pakottamiseen, painostamiseen, alistamiseen ja ahdistamiseen.
Tulisiko sosiaali- ja terveysalan työtä, erityisesti hoitotyötä järjestää ollenkaan?
Ongelmana lapsenkasvatus käytöshäiriöin ja hottentotti. Pyytää lapsenkasvatusta, ja lapsenlapsia muilta jatkuvasti paraabelin kanssa tekemisissä ollessaan.
Paraabeli: Lasten hyvinvointi, ja yleiskunto.
- Ei ne olekaa kunnossa, kun mulla on paraabeli-häiriö.
Joo, mä tiedän kun se liitettiin jo ryhmänä, että kuka tästä vastaa? Kysyen multa henkilökohtaisesti. Ei apu tulee liian myöhään, eikä mitään leikki-iän kehitystehtäviä saa tahallisesti lähteä tuhoamaan. Rahatta, varatta, lastenleikki-iättä, kehitystehtävättä,
----> Sairas!
Miksi maalaisia työllistetään?
Amnesty:Sinde-82
0
65
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754861
- 494793
- 753564
- 502828
- 602531
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274