Olen nyt lukenut muutaman viestiketjun, jossa tytöt kerjäävät itselleen bulimiaa tai anoreksiaa, neuvoja siihen, miten voi oksentaa. Ja jotkut jopa neuvovat. Eikö tällä saitilla ole juuri bulimikkoja, jotka tietävät 'taudin' kuvan, ja sen, kuinka kauhea sairaus se on. Miksi kukaan toivoo toiselle ihmiselle samaa? Itse olen monet kerrat katunut, että edes aloitin koko homman. Nyt yli neljän vuoden jälkeen hampaat on pilalla, kurkku p*skana, ja itsetunto vielä enemmän hajalla kuin aikaisemmin.. Pitääkö joku bulimiaa tosiaan positiivisena asiana? Tottakai liikasyöminen ahdistaa, mutta siihen on helpompi hakea apua, kuin bulimiaan.
Tulkaa myös blogiin lukemaan henk.koht. kokemuksia bulimiasta. Ehkä saan teiltä "alottelijoilta" peloteltua taudin pois..
http://mia-is-new-ana.blogspot.com/
Miksi joku haluaa bulimian?
efjuu
3
172
Vastaukset
- mitänyt?
nää jotka neuvoo on ne jotka ei itekään oo tajunnu sairauden luonnetta. :(
äkä ikinä ihminen oksenna!!!
siitä tulee aina niin vaihtoehto jota ei voi ohittaa. pidä ruoka sisälläs ni säästyy kaikelta tältä tuskalta ku joudut joka päivä taistelee ittees vastaan , se vie voimat ja ajan :(- mitänyt?
tarkotan siis jotka ei itekkään haluu siitä eroon
- efjuu
nii aivan.. Hirveä sairaus, jonka tajuaa vasta kun on jo sairaudessa pitkällä. Siksi niin petollinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106