Hei! Suurin toiveammattini olisi soittaa urkuja Rogers Arenalla. Onko kenellään kokemusta, miten tälläiseen ammattiin pääsisi? Pitääkö olla joku helvetin kanttorin poika?
Urkujen soittajaksi NHL:ään?
8
166
Vastaukset
- urkurit rulezzzz
mulla on, opettele soinnut ja soita Wayne Gretzky:lle. se palkkaa urkurit koko organisaation taholla...
- urutvieläkylmänä
Pistäkkö mulle privana Väinön puhelinnumeron? Itsellä ei satu sitä olemaan.
- urkurit rulezzz
ei se salaisuus oo. se on 1-600-callväiski-XD. se vastaa puhelimeen aina kun selänteen kans dokaamiselta kerkeää
- urutvieläkylmänä
Aijaa. Oon kyllä Väisikille soitellu, mutta ei sieltä Hän ole vastannut. Mutta soitin äsken 1--800-CALLSAM ja sieltä neuvottiin asian suhteen. Kiitoksia nopeasta vastauksestasi "urkurit rulezzz"!
- urkurit rulezzzz
hän on ystävällinen. jos on muita askarruttavia kysymyksiä, käänny allekirjoittaneen puolee, mä tiedän mistä puhun!
- urkurit rulezzz
hei urutvieläkylmänä!
oletko saanut töitä nhl:n konsernista vielä?
olisi mukava saada tietää josko joku seura olisi ottanut sinut palkkalistoilleen. jos olet päätynyt capitalsin riveihin, sano ovechkinille terveisiä fanilta- urutvielakylmana
Hei urkurit rulezzz! Valitettavasti en ole saanut työtarjouksia vielä miltään seuralta. Olen kyllä ollut seuroihin yhteydessä, mutta Washington ei valitettavasti ole vaihtoehto. Pyrin urkujen soittajaksi Kanadan puolelle.
- urkurit rulezzz
hyvä urutvieläkylmänä!
kuulin mario lemieuxilta että yhteishaku vuoden 2013 runkosarjaan soittajaksi on alkamassa kesäkuussa 2012. kannattaa olla siellä aktiivisesti mukana ja laittaa vapaamuotoinen CV sähköpostiosoitteeseen urkurit@nhl.com/haenyt, niin he ottavat yhteyttä mikäli olet potenttiaalinen hakija.
Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249