pysyviäkö??

pelon orja

Olen ollut oksentamatta kuukauden, takana on 2 1/2 v. päivittäistä oksentelua. Harmittaa niin kun hampaat on ihan hirveässä kunnossa. Mutta vielä enemmän olen huolissani näistä (alkoivat vuosi sitten ja edelleen tilanne sama: Jatkuvat päivittäiset korvakivut ja joka päivä on pakko yskiä hirveitä limaklönttejä varmaan tunnin välein (tuntuu, että kokoajan kurkku ja nenä on täynnä limaa). Ihokin on kaamean kuiva ja hilseilevä. Ja koko elimistö tuntuu kuivahtaneen, limakalvot, kynnet hapertuu jne. Niin ja mahan toimintakin on päin p:tä. Olen ollut oksentamatta vasta aika lyhyen ajan, niin kai kroppa ei siinä ajassa ole kerinnyt vahinkoja korjaamaan. Eniten tuo korvakipu ja jatkuva liman yskiminen pelottaa. Onko teillä muilla eroon päässeillä noita oireita ollut ja olisitte niistä eroon päässeet? Masentaa niin ja pelottaa:( Mitä olenkaan itselleni tehnyt.... Itku silmässä tätä tekstiäkin rustaan.

1

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • take care

Kyllä se tosta helpottaa! Keho tarvitsee vaan tollasen rääkin jälkeen oman aikansa toipua, joka voi venyä aika pitkäksikin... Mutta tärkeintä on nyt se että syöt oikein ja pidät itsesäsi huolta ja annat kehon parantaa itseään siinä vauhdissa kun se siihen kykenee. Jos toi tosta paljon pahenee tai jatkuu vaan, niin suosittelen lääkärin puoleen kääntymistä. Sielä ne voi antaa sulle vaikka resepti atibiootteja. Ne on ainakin mulla itellä toiminu kiitettävän nopeasti ja tehokkaasti.

voimia ja toivottavasti toivut pian (:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2560
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      61
      2506
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1410
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1193
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1137
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe