Elämää Gran Canarialla!

CanaryBoy

7

369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huvittaa

missä ne esimerkki hinnat on? Kai nyt Kanarian luukusta 500 euroa on hirveä hinta ja noudattelee ihan Suomen hintatasoa kun ottaa huomioon millaisia paikalliset asunnot espanjassa ovat?...ei edes lämmitystä vaikka kyllä tarvetta olisi talvella. Tuo enkelisiipi saa minun puolesta jäädä ilman kommenttia....
      Totuus on että Kanarialla on lähes sama hintataso kuin Suomessa...siitä on tilastokin olemassa. Ihmettelen sitä kun espanjalainen tulotaso on 1/3 Suomen tasosta...kurjaa taitaa olla?

• dinomuspirjomus

En tiiä,mutt kliffaa on olla just juuri Gran Canarialla.Saari just mukavan kokoinen ett vuokra autolla ta dösalla pääsee vaikk saaren etelä osasta siirtyy pohjoiseen Las Palmasiin tai päin vastoin, eikä matka oo rasittava.On emon kanssa niin monenena talvena oltu.Nyt helmikuussa Puerto Ricossa ett kliffaa on.Ja mikä meille on tärkee, aina, siis aina oliks tää nyt 5 tai 6 reissu tälle saarelle,niin sole paistaa evry day, halle......suositteelee T P.

• kouluun siitä

opettele kirjoittamaan...ihan hirveää luettavaa.

• tekstari
        kouluun siitä kirjoitti:

opettele kirjoittamaan...ihan hirveää luettavaa.

Mene itse kouluun jos et ymmärtänyt tekstiä, ei täällä tarvi kirjakieltä kirjoittaa. Pääasia on sanavapaus eikä ehdoton oikeinkirjoitus.

• karmeeta

Kirjoitusvirheitä lähes joka sanassa ja mitä esim. tarkoittaa monenena, tiiä, oo, evry, halle ja melkein joka sanan loppu puuttuu. Mene siis kouluun tai lopeta täällä siansaksan kirjoittelu.

• mökasml m.

Voi herran pieksut ja rouvan nappikengät, teitä tolvanoita ( kouluun siitä ja karmeeta).

• dscfasdfadada

lol :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2592
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe