Vanhoillista sontaa!
Polvillaan kosiminen on perseestä!
5
869
Vastaukset
- Moderni mies
Miestä alentavaa. En todellakaan polvistu naisen edessä.
- turha ongelma
Ei tietenkään tarvitse polvistua. Eikä noudattaa muitakaan "sääntöjä": Jokaisella on oikeus kosia ihan omalla tavallaan. Vaikkapa kysyä aamiaispöydässä, että "mentäiskö naimisiin". Se on siinä. Ja nainenkin saa kosia.
- nainen..
Mun mielesta polvistuminen kertoo sita ettaa arvostaa sita toista naista ja haluaa kantaa hanta kuin kukkaa kammenella eika se mitaan alistumista ole.
- ajatteleva nainen
Olen nainen. Minusta se polvistuminen jotenkin ällöttävää, opittu ehkä elokuvista että niin "pitää" tehdä. Fiksu nainen ei edellytä polvistumista.
- Saunahenki
Mieheni kosi minua saunalauteilla! Ihan noin vaan pukkas kysymyksen kesken saunapäivän. Kosiminen tuli siinä niin yllätyksenä koska juttelimme muuten ihan niitä näitä, eli en yhtään osannut odottaa kosintaa. Silti se oli mitä suloisin kosinta, ei mitään polvistumista ollenkaan.
Pitää minua muuten kyllä kuin kukkaa kämmenellä muttei sorru kliseisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742972
- 682847
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261612
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269