Tuntuu että koko suomi vaan makaa. Itse herään joka aamu kuuden jälkeen ja sunnuntaisin ja viikoloppuisinkin ennen seitsemää. Sitten avaan netin ja yritän hakea juttuja, niin tuntuu vaan et kaikki ovat nukkumassa. Monet keskustelupalstat olen selannut ja yks kysymyskin on johon olen odottanut vastausta yhdellä palstalla jo kaksi tuntia. Mut ei mitään, kaikki vaan vetelehtii ja kait nukkuvat vielä.
Uutisiakin on aina tosi vähän ilmestynyt sitten iltauutisten. Tosi ärsyttävää tällainen sunnuntaiaamu. Itse lähden kohta naapurin muijan housuja lyhentämään, ja olisi ollut kiva naputella täällä jotain.
Oikein oli pakko kiroilla äsken äijäkllekin joka vasta heräs, että koko suomi vetelää porukkaa ja ne kaikki makaa vielä...
ärsyttävät viikoloppuaamut
42
132
Vastaukset
- Rimmir tänään
Aamunvirkkuna viikonloppuisin, silloin ennen nettiaikaa, kun kaikki oli toisin, menin aina koiramme kanssa lenkille.
Takaisin tultua sitten keittelin kahvit kaikessa rauhassa ja odottelin kunnes muut perheessä nousivat pikkuhiljaa aamiaiselle.
Nyt tämä kirottu netti vie kaiken ajan hyvästä viikonlopunaamusta. Tänäänkin olisi voinut tehdä aivan saman asian mutta ilman koiraa. Vaan tässä sitä nököttää ja aika vaan kuluu turhassa.
Hirveää tämä nettiaddikti.Sama mullakin koira, pieni ruskea villakoira, kuoli noin viisi vuotta sitten, niin ei ole sitä aamulenkkiäkään enää.
Pitää vaan odottaa kärsivällisesti, et muut herää, ja et saisi sen vastauksenkin siihen yhteen kysymykseen siellä yhdellä palstalla...
Naapurissa odottaa neljät housut lyhentäjää, mut ei sinnekään voinut vielä lähteä.
hih hih. Onhan täällä joku aamuvirkku meidänkin lisäksi, joku pirteä täti kävi äkkiä siivoamassa. Hienoa
- päihteittä
Näin kuningas alkoholin valtakunnassa.
Hesarin näköislehtikin on vielä tulematta.Joo ja telkkariohjelmia saa puoli päivää odottaa, et edes jotain alkais. Aamuvirkun pitäis saada alennusta tv-luvasta...
Miekii oon aamuvirkku, vaikkakin heräilen seitsemän kiepposilla. Tänäänkin niitä main, olin iltavuorossa eilen, näin tänäänkin menen.
Mie en aamulla avaa konetta ensinkään. Ihanaa nautiskella kaikessa rauhassa aamupala, ei kiirettä mihinkään. Tänä aamuna yhdeksän kieppeillä kävin käpsimässä lenkkisen, nyt on ruoka tulossa ja piipahdan hetken pienen täällä:)))
Mukavaa Sunnuntai-päivän jatkoa siulle ja muille:)))- ...
Karu totuus aamunvirkuille, olette pieni vähemmistö.
Ihmisen luontainen elinrytmi ei tuijota kelloa, vaan valoa. Ja luontaisesti ihminen nukkuu pätkissä: ekat unet töittten jälkeen kun tulee pimeä, sitten hereillä ihmettelemässä tai päreenvalossa kotiaskareissa. Sitten unet ja kun aurinko nousee, ulkohommiin.
Aamuvirkut on aina tuhonneet kaikkien työpaikkojen tunnelman ja tapetit. Onneksi nyt on keksitty etätyö.
=DW=Mun hommia ei voi tehdä etätyönä, harmi. Jäin miettimään miten ne tapetit tuhotaan? Joskus minunkin tekis mieli pienen pientä päikkäriä, muttei oikein oo mahdollisuutta. Viikonloppuisin joskus ehkä ehtisi, mutta pää tulee kipeeksi liiasta nukkumisesta.
- Hyiolkoon
Ikinä en vapaaehtoisesti vapaaaamuina nouse ylös ennen yhdeksää jopa kymmentä... vielä on pakko nousta ylös työaamuina klo 7.30.
Enkä makaa. Heti herättyäni juon aamukahvit ja keitän aamupuurot. Senjälkeen minä menen ulos lenkille viikonloppuaamuisin ja ilman koiraa. Oloni on lenkiltä takaisin palattuani kuin uudesti syntynyt. Tylsää vai... ?
miljoona kirjoitti:
Reipas tyttö, hyvä.
Enpä tiiä reippauesta. Ei vaan ole parempaakaan tekemistä aamulla. Sulla ainakin vois olla :)
PupuPuskasta kirjoitti:
Enpä tiiä reippauesta. Ei vaan ole parempaakaan tekemistä aamulla. Sulla ainakin vois olla :)
Ja ja ja ja... mut kun niitä parempia tekemisiä ei lasketa, ei ne oo hommia eikä tekemisiä ku ne on huvittelua
miljoona kirjoitti:
Ja ja ja ja... mut kun niitä parempia tekemisiä ei lasketa, ei ne oo hommia eikä tekemisiä ku ne on huvittelua
Mun mielestä ulkoilukin on huvittelua.
miljoona kirjoitti:
On se, ei lasketa sitäkään.
sit m' olen ollut oikea laiskamato koko päivän. Ihan pelkkää huvittelua aamupäivä. Käykö tällä palstalla roikkuminen sitten työstä? Minusta tämäkin menee huvittelupuolelle.
PupuPuskasta kirjoitti:
sit m' olen ollut oikea laiskamato koko päivän. Ihan pelkkää huvittelua aamupäivä. Käykö tällä palstalla roikkuminen sitten työstä? Minusta tämäkin menee huvittelupuolelle.
Anteeksi alun epäselvyys. Piti olla: Sit mä... tosta ei ota mitään tolkkua nyt. Yllätys. Näppikseltä on kulunut muutama kirjain pois. Ainakin olen kirjoitellut.
PupuPuskasta kirjoitti:
Huvittelua on tämäkin, ei kait työtä, perustelut kun kukaan ei maksa mitään.
miljoona kirjoitti:
Huvittelua on tämäkin, ei kait työtä, perustelut kun kukaan ei maksa mitään.
Saako työstä sitten nauttia ollenkaan? Onko se sopimatonta tai ainakin arveluttavaa?
PupuPuskasta kirjoitti:
Anteeksi alun epäselvyys. Piti olla: Sit mä... tosta ei ota mitään tolkkua nyt. Yllätys. Näppikseltä on kulunut muutama kirjain pois. Ainakin olen kirjoitellut.
No jo oot ollut ahkera huvittelija.
PupuPuskasta kirjoitti:
Saako työstä sitten nauttia ollenkaan? Onko se sopimatonta tai ainakin arveluttavaa?
Joo minun leipätyöni on pelkkää huvittelua, kaikki päivät pitkät keksin kaikkea mikä on kivaa ja hauskaa, ja siitä tulee palkka, ihan oikeesti niinku huvittelualalla...
miljoona kirjoitti:
Joo minun leipätyöni on pelkkää huvittelua, kaikki päivät pitkät keksin kaikkea mikä on kivaa ja hauskaa, ja siitä tulee palkka, ihan oikeesti niinku huvittelualalla...
Minä puolestani näen leipätyössä ihmisiä jotka useimmiten näyttävät iloisilta minut nähdessään ilman että minun tarvitsee keksiä kaikkea hauskaa ja kivaa.
PupuPuskasta kirjoitti:
Minä puolestani näen leipätyössä ihmisiä jotka useimmiten näyttävät iloisilta minut nähdessään ilman että minun tarvitsee keksiä kaikkea hauskaa ja kivaa.
Sulla on sit jo helppo homma. Mutta kun sinä oletkin niin ihana, että kaikki viihtyy heti vain kun sinä vain purjehdit huoneeseen...Oikeestaan sinun täytyisi alkaa maksamaan siitä että saat mennä töihin.
miljoona kirjoitti:
Sulla on sit jo helppo homma. Mutta kun sinä oletkin niin ihana, että kaikki viihtyy heti vain kun sinä vain purjehdit huoneeseen...Oikeestaan sinun täytyisi alkaa maksamaan siitä että saat mennä töihin.
Oletko muuten itse harkinnut samaa? Eihän huvit saa olla ilmaisia..
PupuPuskasta kirjoitti:
Oletko muuten itse harkinnut samaa? Eihän huvit saa olla ilmaisia..
Joo joskus ihmettelen kyllä että miten tästä maksetaan vielä palkkaakin...onneksi ei työnantaja oo huomannu, että kannattaisi alkaa pyytään korvauksia...Täytyy välillä huokailla ja sopivasti valittaa, et se ei ala epäilemään, että on kivaa.
miljoona kirjoitti:
Joo joskus ihmettelen kyllä että miten tästä maksetaan vielä palkkaakin...onneksi ei työnantaja oo huomannu, että kannattaisi alkaa pyytään korvauksia...Täytyy välillä huokailla ja sopivasti valittaa, et se ei ala epäilemään, että on kivaa.
Hei ! Ei tota saa kertoa kenellekään. Sehän on salaisuus, Tosin nyt mullekin valkeni, miksi niin monet vanhat työntekijät valittavat.
PupuPuskasta kirjoitti:
Hei ! Ei tota saa kertoa kenellekään. Sehän on salaisuus, Tosin nyt mullekin valkeni, miksi niin monet vanhat työntekijät valittavat.
Kokeile ja sano se niille, et sä tiedät! hih hih
miljoona kirjoitti:
Kokeile ja sano se niille, et sä tiedät! hih hih
Heti huomenna. Mulla on tosin jokin ikävä ennakkoaavistus, ettei ikäänkuin kannattaisi. Ei hätää, olen ennenkin sivuuttanut ikävät ennakkoaavistukseni ja uskonut kaiken kääntyvän parhain päin. Eihän tuosta nyt mitään ikävää voi seurata? Eihän?
OOH! Huomeeeenta! jaa kato, kello on 15:40. no onhan se aika jo heräkin ja huomenna iltavuoroon, joten voisihan tuosta aamukahvit keitellä.:-DD
miljoona kirjoitti:
Huomenta unikeko, pistätkö sinä niinku rahaa pankkiin, kun nukut pitkään.
Eikun mä olen flunssassa ja saattaa olla, että olen sairiksella vielä huomennakin. Ääni meni, mutta voihan sitä aina kirjoittaa.:-)
Teotwawki kirjoitti:
Eikun mä olen flunssassa ja saattaa olla, että olen sairiksella vielä huomennakin. Ääni meni, mutta voihan sitä aina kirjoittaa.:-)
Onks sun pakko puhua töissä huomenna, eks sä ole kirjstossa töissä. Siellähän voi aina etusormi pystyssä suunedessä sihistä ja vähän puistaa päätänsä, niin hyvin pärjää...heh heh
miljoona kirjoitti:
Onks sun pakko puhua töissä huomenna, eks sä ole kirjstossa töissä. Siellähän voi aina etusormi pystyssä suunedessä sihistä ja vähän puistaa päätänsä, niin hyvin pärjää...heh heh
Täytyyhän mun toimia valistajanakin, jos joku kyselee, että mitä sitä seuraavaksi lainaisi. Minä sitten tiedustelen lainaajan mieltymyksiä ja päättelen, että mitä hänelle voisi tarjota. Aika paljon olen suositellut tuttujen kirjailoideni teoksia.:-D Ai, että himaan vedetään? No, tartteehan sitä kaverin selkää vähän rapsuttaa ja itse kirjastokorvauksilla yksikään kirjailija ei elä.
Teotwawki kirjoitti:
Täytyyhän mun toimia valistajanakin, jos joku kyselee, että mitä sitä seuraavaksi lainaisi. Minä sitten tiedustelen lainaajan mieltymyksiä ja päättelen, että mitä hänelle voisi tarjota. Aika paljon olen suositellut tuttujen kirjailoideni teoksia.:-D Ai, että himaan vedetään? No, tartteehan sitä kaverin selkää vähän rapsuttaa ja itse kirjastokorvauksilla yksikään kirjailija ei elä.
Aivan liian kivaa hommaa sullakin, sinäkin saisit alkaa maksaa itse noista neuvoista kun se on niin kivaa siellä kirjastossa. Ihanhan se on pelkkää oleskelua ja kevyttä rupattelua ja vielä ihan mieliaiheistasi. Pelkkää viihtymistä ja pelkkää huvia, pah..muka työtä..pah ja vilä palkkaaki pitäisi saada...
miljoona kirjoitti:
Aivan liian kivaa hommaa sullakin, sinäkin saisit alkaa maksaa itse noista neuvoista kun se on niin kivaa siellä kirjastossa. Ihanhan se on pelkkää oleskelua ja kevyttä rupattelua ja vielä ihan mieliaiheistasi. Pelkkää viihtymistä ja pelkkää huvia, pah..muka työtä..pah ja vilä palkkaaki pitäisi saada...
Nooh, onhan meillä samassa asiamiespostikin, joten joutuu siellä tekemään ihan oikeaa työtäkin.......välillä.:-DD Palkka ei ole hääppöinen, mutta kyllä sillä jotenkuten pärjäilee, kun ei kaikkea kurkusta alas kaada.
Teotwawki kirjoitti:
Nooh, onhan meillä samassa asiamiespostikin, joten joutuu siellä tekemään ihan oikeaa työtäkin.......välillä.:-DD Palkka ei ole hääppöinen, mutta kyllä sillä jotenkuten pärjäilee, kun ei kaikkea kurkusta alas kaada.
No, uskotaan uskotaan sitten...
Kyl siun ollois käy nyt katteeks miul, olisipa joskus aikaa omaan rutiiniin ja rutinointiin, huoh. ;-( ja netissä' poukkoiluun ...
Tosi harvoin mulla on oikeesti mitään aikaa itselle, siksi pitääkin aloittaa aikaisin aamusta.
Ei mua aamusta mikään ärsyttänyt.
Kaunista luontoa ihailin kun silloin vielä paistoi aurinkokin, sitten se meni pilveen.
Kaikenlaista oon mietiskellyt ja touhuillut päivän mittaan.
Mutta huomennakin sais olla vapaa, ens viikko on iltavuoroviikko ja aika monta menoa on päivisin.
Mutta tuleehan se taas viikonloppu sitten ja vapaat.Onhan se mietiskelykin hauskaa. Kiirettä sitten pitää sinullakin kun on menoja ennen työvuoroja. Hauskoja iltavuoroja sulle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397