Onko liian rehellinen muille? Vastarannan kiiski, ikuinen silmätikku, aina eri puusta veistetty, kuin muut? Onko kokemuksia asiasta?
Onko vesimies liian
1
292
Vastaukset
- Tuultapäin
Tämä rehellisyys ja ikuinen vastarannalta huutelu tekevät vesimiehestä varmaan sen ihanimman ja raivostuttavimman kumppanin. Joskus suoraan sanottuna häpeän omaa käytöstäni, kun vänkään ikuisesti vastaan. Vänkäämisen avulla vapaudun. Tarkoituksenani ei suinkaan ole osoittaa, että toinen on väärässä. Tarkoituksenani on osoittaa, ettei kukaan voi minua komennella. Koska olen eriparia, olen saavuttamaton. Koska olen eriparia, olen joko ihailtavan loistava tai naurettavan surkuhupaisa haaste toiselle. Vaikka olen eriparia, toisen tulee siitä huolimatta rakastaa minua täysillä. Jos tämä toteutuu toivomuksieni vaatimalla tavalla, loppu on äärimmäisen helppoa, rentoa ja suhteellisen mukavaakin. Salaisuus piilee siinä, että olen ennen ensikohtaamista valmis hyväksymään myös toisen eriparina olemisen. Ja tämähän on lähimain hullun touhua tämä tällainen. Olen, luojan kiitos, mielipiteissäni aina rehellinen. Elämänkumppanini on oinas. Näyttää siltä, että hän kykenee sulattamaan suoruuteni. Hän ei anna periksi, eikä silti takerru yksityiskohtiin.
Yst. Vesimiesnainen vajaa kolmekymmentä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717