Tulihan odotettua, ja sopiva hetki koitti 1 vk 28.3 lähtö Air Finlandilla Dubaihin hintaan 399e!
Suhteillani sain tuttuun hotelliin sinkkuna huoneen vain mulle-hintaan 225DHS yö eli 45e. Koko viikko siis 400e lento hotelli 315e=715e. En ois tohon hintaan saanut mistään kun pistää aina sen sinkku-lisän matkan hintaan! Ja viel Bur Dubain hyvä,mulle paras hotla, jossa paras yökerho Dubais ja pisin baaritiskikin ;)
Tervetuloa 500-700 henkee vetävään yökerhoo kl 22 jälkeen,bändikin on....hotelli on York International-muinoin oli Finnmatkojen hotla mut ei enää minkään matkanjärjestäjillä. Hyvällä paikalla lisäksi!
4. kerta Dubaihin puolen vuoden sisään :) Paras mesta!
Sain halvalla lennot Dubaihin!
jihuu :)
3
397
Vastaukset
- viikon päästä dubai
Ei paha hinta lentohinta lainkaan! Joskus käy säkä. Mutta tuosta hotellista tripadvisor kertoo "hotell full of prostitutes" monien muiden samanlaisten kommenttien lisäksi. Hotellihinta sen sijaan ei ole mikään halpa huomioiden taso.
- Ubud
Totta, todettu viimeksi asia joulukuussa, kun poikkesimme yhdelle. Olemme käyneet "yhdellä" aiemminkin ko. hotellissa kahdeksan Dubain-reissumme aikana ja silloin myös todenneet saman.
- halpaaon432
Tuolta löytyi kanssa jotain tosi halpoja lentoja: http://www.vertaalennot.org/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682650
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096