Kani tulossa.

asio

Hei ! Olen ostamassa kääpiöluppakania heti tuossa heinäkuussa kun muutamme omakotitalostamme vielä suurempaan omakotitaloon. Olen vielä alle 16 vuotias mutta vanhenpani ovat mukana kanin hoidossa, varsinkin koulupäivinäni aikana kaneja tarkkaillaan ja otetaan häkistä tms. Mutta onko siis ok, että kani tulisi joinakin päivinä viettämään päivänsä häkissä? Otettaisiin ulos heti koulupäivän jälkeen, ja aamulla menisi uudelleen.. virikkeitä olisi ym. häkki olisi 140 x 60 joten sinne mahtuu erilaisia juttuja. Kahta kania emme ole ottamassa, joten sitä on turha ehdottaa. Ja onko tuo häkki ^ hyvän kokokoinen? Mistä voisi ostaa taikakuutoita, ja kannattaako tehdä niistä vai itse?

4

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap

Korjaan ^kania tarkkaillaan.

• Sedä

Aina olisi toki parempi, että kani saisi olla vapaana aina, mutta tuokin ratkaisu on ihan hyvä jos kani pääosan ajastaan saa olla vapaana. Etenkin kun kani on ainoa kani, on tärkeää että se saa viettää aikaa ihmisten parissa huomioitavana :) Etenkin jos aiot lisätä taikakuutioita tehdashäkin lisäksi, tuo kuulostaa jo ihan hyvältä.

• siirilydia

Kompostiaidoista tai muusta vastaavasta tehty aitaus häkin ympärille on myös vaihtoehto, kani saisi jaloitella koko ajan. :)

• Minti

Taikakuutioiden kanssa menee lähinnä hermot, rautakaupoista yms saatavat kompostikehikot on näppärämpi vaihtoehto kanien kanssa.

Taikakuutioita saa HongKongeista 30 palasen kiinnikkeen paketeissa hintaan 35 €? Palaset on n 38x39
      Kompparikehikoita saa melkein mistä vaan rautakaupasta / tavaratalosta jossa on puutarhaosasto, hintaa neljän palan paketilla on 10-15 €

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      110
      3449
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      36
      2061
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      147
      2003
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1961
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1773
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1679
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1607
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      288
      1452
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      123
      1371
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1220
    Aihe