Hei ! Olen ostamassa kääpiöluppakania heti tuossa heinäkuussa kun muutamme omakotitalostamme vielä suurempaan omakotitaloon. Olen vielä alle 16 vuotias mutta vanhenpani ovat mukana kanin hoidossa, varsinkin koulupäivinäni aikana kaneja tarkkaillaan ja otetaan häkistä tms. Mutta onko siis ok, että kani tulisi joinakin päivinä viettämään päivänsä häkissä? Otettaisiin ulos heti koulupäivän jälkeen, ja aamulla menisi uudelleen.. virikkeitä olisi ym. häkki olisi 140 x 60 joten sinne mahtuu erilaisia juttuja. Kahta kania emme ole ottamassa, joten sitä on turha ehdottaa. Ja onko tuo häkki ^ hyvän kokokoinen? Mistä voisi ostaa taikakuutoita, ja kannattaako tehdä niistä vai itse?
Kani tulossa.
4
63
Vastaukset
- ap
Korjaan ^kania tarkkaillaan.
- Sedä
Aina olisi toki parempi, että kani saisi olla vapaana aina, mutta tuokin ratkaisu on ihan hyvä jos kani pääosan ajastaan saa olla vapaana. Etenkin kun kani on ainoa kani, on tärkeää että se saa viettää aikaa ihmisten parissa huomioitavana :) Etenkin jos aiot lisätä taikakuutioita tehdashäkin lisäksi, tuo kuulostaa jo ihan hyvältä.
- siirilydia
Kompostiaidoista tai muusta vastaavasta tehty aitaus häkin ympärille on myös vaihtoehto, kani saisi jaloitella koko ajan. :)
- Minti
Taikakuutioiden kanssa menee lähinnä hermot, rautakaupoista yms saatavat kompostikehikot on näppärämpi vaihtoehto kanien kanssa.
Taikakuutioita saa HongKongeista 30 palasen kiinnikkeen paketeissa hintaan 35 €? Palaset on n 38x39
Kompparikehikoita saa melkein mistä vaan rautakaupasta / tavaratalosta jossa on puutarhaosasto, hintaa neljän palan paketilla on 10-15 €
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1103449Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362061- 1472003
- 1041961
- 1211773
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2881452- 1231371
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220